To HonzaH83: O víkendu chci doklepnout ty kilometry do garančky. Už jen 350km + 100 cesta do Prahy po ose.
Pokud chceš můžeme se sejít v sobotu po poledni, nebo v neděli. Jen jak jsem psal jsem teď značný brzdič.
Nicméně příští týden předpokládám, že už budu v druhé fázi zajíždění a snad už se budu pohybovat těch 70/80. Jinak ničeho se neboj na skútru mě baví kochání a ne závodění. Přesně jak píše Tuner není to o tom dát 130+ a letět. Tedy pro mě určitě ne.
To TUER: Ani nevíš jak bych se rád rozjel do krajiny, skútr k tomu přímo vyzývá
Ale upřímně, jsem nikdy nový motor na motorce nezajížděl, nechci nic nedočkavostí podělat.
Řídím se tím co jsem vyčetl tady na fóru, co mě řekl prodejce a hlavně co je přímo doslovně napsáno v origo manuálu:0- 1000km max 4000, vyměnit oleje a filtry první prohlídka. 1000 - 1600km max6tis ot. Pak už je zajeto a může se normálně jezdit.
Co se týká toho škrcení, dušení motoru. Tak se snažím jezdit tam kde není nějaké prudké převýšení. Ale jinak skútr v 4000 otáčkách jen přede. Jen to variování otáček tam není moc možný. Ale pokud je praxe jiná tak se zkus rozepsat o zkušenostech. Myslím, že se to může hodit i jiným.