Vraver, ono nejde ani tak o otáčení, jako spíš o posouvání stroje po dílně, nebo garáži. Na otočení ta tvá točna určitě stačí, ale náš problém to neřeši
Luboši jasná věc, dělám si srandu, oni se ty prdelky jmenují skoro stejně
Jak jsem již psal chlapi,byl by problém vyrobit jeden pro Pražáka když bude pasovat ??? Do Klatov nebo okolí Domažlic jezdím pracovně,jestli mě přiberete do výroby tak samozřejmě rád zaplatím Jinak se určitě někde potkáme
No je to tady samej Míra, ale tenhle Míra už má pár let svuj sice asi jen na LT díky konstrukci stojanu nepoužitelný
Jedna důležitá rada je, aby jste si dali pozor na výšku koleček i s rámem, protože musíte podjet pod nejnižším bodem motorky, což u Buráka dělá asi max. 110mm !!!! Ten muj to má s chlupem.
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ
Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?
12 led 2012, 12:47
Tak jsem našel menší kolečka ale nemají brzdy,tak jak jsi říkal Míro tak se bude muset udělat brzda do podlahy jako u Louise.Uvidíme.Kolečka co jsem našel jsou 66mm vysoká a nosnost 100kilo na jedno kolečko.
Tak jsem včera s Lubošem (Šumavák) přeměřil podtlaky a tlaky motoru. K našemu velkému překvapení nebylo co štelovat, neboť vše sedělo jak mělo. Tlaky motoru mi více jak mile potěšili. Podotýkám, že motor má najeto doufám poctivejch 103 tis.
-dobrý 10 bar -normal 8,5-10 bar -špatný pod 8,5 bar
Tolerance rozdílu mezi válci je je při měření tlaků do 20% a u LT se uvádí 1,5bar max.
Tady přidávam malé nekvalitní video z měření. Když by se jednalo jen o měření tak stačí nádrž u sedačky přizvednout, aby jste se dostali nasadit hadičku na čtvrtej válec, ale v případě seřízení musí nádrž každopádně bokem, neboť se nedostanete na štelování klapky třetího válce. Při měření je nutno nastavit na klapkách dorazovej šroub klapek, aby se docílilo zhruba 1500 otáček. Tento šroub naleznete při otočení rukojeti na plný plyn pod hřídelí kladky karburátorů 3 a 4 válce. O rozštelování volnoběhu nemusíte mít strach neboť ten zajišťuje volnoběhovej servomotor. Jen v případě, že šroub pak dost nepovolíte zpět mohou otáčky žůstat na zmiňovaném šroubu.
Na videu se zdá, že poslední budík nezačíná na stejné hodnotě jako předchozí manometry, ale nejspíš jsem úplně nedotáhl škrtící ventil hadice a tak už podtlak trochu přisál a budík se vychýlil. Škrcení je nutné, aby budíky nepulzovali při kolísání tlaku a tak je povolíme jen do úrovně kdy je ručička co nejvíce v klidu.
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ
Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?
13 led 2012, 12:26
No měl to chlapci jako z učebnice.Jsem zvědav jak dopadnu já.Tento víkend ukáže mé hodnoty,ale nečekejte je na fóru ,nebudu si dělat ostudu,když je tu tohle .
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ
Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?
13 led 2012, 17:06
Tak jsem s měřením už taky hotov.Díky Mírovi a to bych mu chtěl veřejně poděkovat,Jse se tedy do toho pustilMěřil jsem tlaky a naměřeno:
válec č.1:10,0 bar válec č.2:10,1 bar válec č.3:10,0 bar válec č.4:10,5 bar
takže moc velký překvápko a spokojenost obrovská. Pak jsem dělal podtlaky a to už bylo úplně jinde.Jak jsme podle zvuku motoru s Mírou usoudily že budou asi zřejmě rozházený podtlaky tak jsme trefily do černého,ikyyž motorka kterou jsem dával v sezóně na spojku makala pěkně a při předání do mých rukou už jen a jen blbla. Byla vyndaná hadička na podlak na druhém válci a když jsem ji nasadil tak se motor krásně srovnal a běžel na 1000 otáček .Byly samozřejmě rozházené podtlaky ůplně což podle mého názoru byl záměr servisu co jsem to měl a bylo mi řečeno že je motorvháji a oprava by se pohybovala tak kolem 20 tisíc.Tak je vidět že ještě dnes jsou serviusy který chtěj lidi jenom odrbat. Tak jsem podtlaky srovnal uplně krásně(po Mírovo školení) a teď si myslím že je to nádhera. Taakže ještě na závěr Míro díky!
Jediný co je hlavní a dělá mi velkou radost je to, že motorka šlape a motor je ve více jak super kondici a nebudeš muset jezdit vyplašenej, protože to co tě ve Všerubech navyprávěl mi docela na chvilku vyrazilo dech. Nechápu proč a vůbec mi to rozum neber, když si přehraju v hlavě tu snůšku bludů co jsem osobně vyslechl každopádně je to jebka člověk.