Je tu nějaký Klatovák na maxíku?

Kluby a spolky ze západních čech.

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod quicksilver.xx » 11 led 2012, 23:19

Vraver, ono nejde ani tak o otáčení, jako spíš o posouvání stroje po dílně, nebo garáži. Na otočení ta tvá točna určitě stačí, ale náš problém to neřeši :wink:

Luboši jasná věc, dělám si srandu, oni se ty prdelky jmenují skoro stejně :mrgreen:
Honda VFR800X Crossrunner
Uživatelský avatar
quicksilver.xx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 332
Registrován: 01 kvě 2010, 21:51
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Burgman 650 K8 Executive
Tuning / úpravy: Garmin Zumo 550, Starcom1 Digital + PMR, Givi Maxia,

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod vraver » 11 led 2012, 23:34

Jak jsem již psal chlapi,byl by problém vyrobit jeden pro Pražáka když bude pasovat ??? :wink:
Do Klatov nebo okolí Domažlic jezdím pracovně,jestli mě přiberete do výroby tak samozřejmě rád zaplatím :D
Jinak se určitě někde potkáme 8)
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 12 led 2012, 08:46

No je to tady samej Míra, ale tenhle Míra už má pár let svuj :lol: sice asi jen na LT díky konstrukci stojanu nepoužitelný :D



Jedna důležitá rada je, aby jste si dali pozor na výšku koleček i s rámem, protože musíte podjet pod nejnižším bodem motorky, což u Buráka dělá asi max. 110mm !!!! Ten muj to má s chlupem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 12 led 2012, 09:22

Kolečka co plánujete maji 108 mm a tak počítejte:

- 4mm nad zemí
- 5mm plech na dně
- 5mm min něco nad kolečkem
- 5mm min hlava šroubu ke kolečku (nepočítam podložku)

= 127mm spíš cca 130mm

Tak raději měřte ať pak nejste překvapeni a nemusíte stojan honit jak ježka z klece :lol:
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Luboš Voral » 12 led 2012, 12:47

Tak jsem našel menší kolečka ale nemají brzdy,tak jak jsi říkal Míro tak se bude muset udělat brzda do podlahy jako u Louise.Uvidíme.Kolečka co jsem našel jsou 66mm vysoká a nosnost 100kilo na jedno kolečko.
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod quicksilver.xx » 12 led 2012, 16:27

Miroslav Sedlmaier píše:Kolečka co plánujete maji 108 mm a tak počítejte:

- 4mm nad zemí
- 5mm plech na dně
- 5mm min něco nad kolečkem
- 5mm min hlava šroubu ke kolečku (nepočítam podložku)

= 127mm spíš cca 130mm

Tak raději měřte ať pak nejste překvapeni a nemusíte stojan honit jak ježka z klece :lol:



5mm na dně nepočítej a 4mm nad zemí také ne. Celková výška kolečka je 108mm + 5mm plech + hlava šroubu :wink:

To ale stejně není můj případ, měl bych se dostat do 108mm celkově. :mrgreen: A když ne, tak koupím enduro a bude :lol:
Honda VFR800X Crossrunner
Uživatelský avatar
quicksilver.xx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 332
Registrován: 01 kvě 2010, 21:51
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Burgman 650 K8 Executive
Tuning / úpravy: Garmin Zumo 550, Starcom1 Digital + PMR, Givi Maxia,

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 12 led 2012, 16:59

Jo jo to máš vlastně Mirdo pravdu, já hlava pomatená :D ještě + podložka :wink:
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod halik » 12 led 2012, 18:10

Pavle mám pro tebe ten čistič.
Uživatelský avatar
halik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 21 dub 2011, 21:52
Skútr / moto: Yamaha fz1-N

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod quicksilver.xx » 12 led 2012, 18:45

Jsem zvědavej, jaká bude realita, až mi dorazí kolečka :mrgreen: . Kdyžtak dám zpátky podložky pod pružiny :lol:
Honda VFR800X Crossrunner
Uživatelský avatar
quicksilver.xx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 332
Registrován: 01 kvě 2010, 21:51
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Burgman 650 K8 Executive
Tuning / úpravy: Garmin Zumo 550, Starcom1 Digital + PMR, Givi Maxia,

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 13 led 2012, 09:23

Tak jsem včera s Lubošem (Šumavák) přeměřil podtlaky a tlaky motoru. K našemu velkému překvapení nebylo co štelovat, neboť vše sedělo jak mělo.
Tlaky motoru mi více jak mile potěšili. Podotýkám, že motor má najeto doufám poctivejch 103 tis.

-dobrý 10 bar
-normal 8,5-10 bar
-špatný pod 8,5 bar

naměřeno a Lubošem zapsáno

válec č.1 10,8
válec č.2 10,7
válec č.3 10,6
válec č.4 10,5

Tolerance rozdílu mezi válci je je při měření tlaků do 20% a u LT se uvádí 1,5bar max.

Tady přidávam malé nekvalitní video z měření. Když by se jednalo jen o měření tak stačí nádrž u sedačky přizvednout, aby jste se dostali nasadit hadičku na čtvrtej válec, ale v případě seřízení musí nádrž každopádně bokem, neboť se nedostanete na štelování klapky třetího válce.
Při měření je nutno nastavit na klapkách dorazovej šroub klapek, aby se docílilo zhruba 1500 otáček. Tento šroub naleznete při otočení rukojeti na plný plyn pod hřídelí kladky karburátorů 3 a 4 válce. O rozštelování volnoběhu nemusíte mít strach neboť ten zajišťuje volnoběhovej servomotor. Jen v případě, že šroub pak dost nepovolíte zpět mohou otáčky žůstat na zmiňovaném šroubu.



Na videu se zdá, že poslední budík nezačíná na stejné hodnotě jako předchozí manometry, ale nejspíš jsem úplně nedotáhl škrtící ventil hadice a tak už podtlak trochu přisál a budík se vychýlil. Škrcení je nutné, aby budíky nepulzovali při kolísání tlaku a tak je povolíme jen do úrovně kdy je ručička co nejvíce v klidu.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod quicksilver.xx » 13 led 2012, 10:29

Ty bláho, Mirku! Kvůli tvým videím si snad koupím Bawko :twisted: a nebo ještě jednoho Burgmana, abych měl taky 4 válce :lol: :wink:

Fakt paráda! :wink:
Honda VFR800X Crossrunner
Uživatelský avatar
quicksilver.xx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 332
Registrován: 01 kvě 2010, 21:51
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Burgman 650 K8 Executive
Tuning / úpravy: Garmin Zumo 550, Starcom1 Digital + PMR, Givi Maxia,

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Luboš Voral » 13 led 2012, 12:26

No měl to chlapci jako z učebnice.Jsem zvědav jak dopadnu já.Tento víkend ukáže mé hodnoty,ale nečekejte je na fóru ,nebudu si dělat ostudu,když je tu tohle .
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod quicksilver.xx » 13 led 2012, 14:50

Luboši, ty budeš mít určitě 11 Barů :D Nebo alespoň objevíte ten problém.
Honda VFR800X Crossrunner
Uživatelský avatar
quicksilver.xx

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 332
Registrován: 01 kvě 2010, 21:51
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Burgman 650 K8 Executive
Tuning / úpravy: Garmin Zumo 550, Starcom1 Digital + PMR, Givi Maxia,

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Luboš Voral » 13 led 2012, 17:06

Tak jsem s měřením už taky hotov.Díky Mírovi a to bych mu chtěl veřejně poděkovat,Jse se tedy do toho pustilMěřil jsem tlaky a naměřeno:

válec č.1:10,0 bar
válec č.2:10,1 bar
válec č.3:10,0 bar
válec č.4:10,5 bar

takže moc velký překvápko a spokojenost obrovská.
Pak jsem dělal podtlaky a to už bylo úplně jinde.Jak jsme podle zvuku motoru s Mírou usoudily že budou asi zřejmě rozházený podtlaky tak jsme trefily do černého,ikyyž motorka kterou jsem dával v sezóně na spojku makala pěkně a při předání do mých rukou už jen a jen blbla.
Byla vyndaná hadička na podlak na druhém válci a když jsem ji nasadil tak se motor krásně srovnal a běžel na 1000 otáček .Byly samozřejmě rozházené podtlaky ůplně což podle mého názoru byl záměr servisu co jsem to měl a bylo mi řečeno že je motorvháji a oprava by se pohybovala tak kolem 20 tisíc.Tak je vidět že ještě dnes jsou serviusy který chtěj lidi jenom odrbat.
Tak jsem podtlaky srovnal uplně krásně(po Mírovo školení) a teď si myslím že je to nádhera.
Taakže ještě na závěr Míro díky!
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Re: Je tady nějakej KLATOVÁK na maxíku?

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 13 led 2012, 17:28

Jediný co je hlavní a dělá mi velkou radost je to, že motorka šlape a motor je ve více jak super kondici a nebudeš muset jezdit vyplašenej, protože to co tě ve Všerubech navyprávěl mi docela na chvilku vyrazilo dech. Nechápu proč a vůbec mi to rozum neber, když si přehraju v hlavě tu snůšku bludů co jsem osobně vyslechl :roll: každopádně je to jebka člověk.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

PředchozíDalší

Zpět na Západní čechy

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron