Na okruhu jsem byl poprvý, super okruh, perfektní poježdění, jedním slovem BOŽÍ! Určitě jsem tam nebyl naposled
Trabuk: Jakej se ti podařilo zajet pode RaceChrono nejlepší čas kola? Mě se nejlepší kolo povedlo zajet až v tý poslední 15ti minutový jízdě. Jak jsi po tý předposlední jízdě odjel, tak pak odjelo ještě dost motorek (asi se báli, aby nezmokli - vypadalo to, že bude pršet), takže se trať o dost uvolnila a bylo víc možností zajíždět lepší časy. Taky jsem v tý poslední jízdě asi líp pochopil, jak zatáčky projíždět a začal jsem to trochu víc klopit - v těch prvních dvou jízdách jsem zajel 1:12,5, pak 1:11,5 a to už jsem myslel, že to rychlejc nepůjde, ale v tý poslední jízdě jsem dal 1:08,6 a 1:08,2
Jinak pro všechny, co ještě nezkusili závodní okruh - rozhodně doporučuju - mazec zážitek! Když jsme přijeli k bráně, tak jsem se lek, co tam je všechno za mašiny - většinou všechno silniční supersporty nebo motardy, až jsem se bál, že tam budem na 250ccm skůtrech akorát překážet - jenže během první jízdy jsem zjistil, že tyhle "supersporty" jsou v zatáčkách stejně rychlý (možná spíš napíšu stejně pomalý), jako naše skůtry a prakticky jedniná možnost, jak přdjíždět maj na rovinkách, a to ještě jenom na těch delších
V technickejh částích tratě jsem některý velký motrky dokonce dotahoval
První dvě jízdy jsem si tak nějak zvykal a učil jsem se, co si na okruhu mezi velkejma motorkama můžu dovolit a poslední dvě jízdy jsem si perfektně užil. Fakt doporučuju každýmu, kdo to ještě nezkusil
Ono, když se 2-3 kola držíte za prdelí týpkovi na čoudící Jawě 350/639, blížíte se k zatáčce, kde víte, že on proti vám víc ztrácí rychlost a budete mít možnost ho předjet, zkontrolujete zrcátka, zjistítě, ze tam nic není a že máte pro tuhle zatáčku celou trať jenom pro sebe, správně si do zatáčky najedete, do cílový rovinky víte, že jste o fous rychlejší, než ta Jawa, která vám už 3 kola smrdí pod nos, cílovou rovinkou jetede bok po boku a najednou se kolem vás proženou 4 řvoucí motardy - z každý strany dva, který tam ještě před pár vteřinama vůbec nebyly a vůbec nechápete, kde se tam vzali... tak vám garantuju, že vám bude stříkat adrenalin i z uší
Prostě skvělej zážitek. Příště tam chci vytáhnout SRko, abych zjistil, co v něm je
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP