Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Kluby a spolky z východních čech.

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Gandalf » 31 bře 2014, 07:24

jozin: Neboj se popsat problem na kontaktni adresu Kymco.cz. Je tam chlap (jen ted nevim jmeno), pres ktereho se resi garancni zavady s centralou v Nemecku. Klidne napis, ze Tvuj autorizak si nevi rady, protoze u nej se ty zavady schazi a ma jiste vetsi prehled, pokud uz se to nekde resilo :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 31 bře 2014, 07:34

Gandalf: Mockrát díky! Určitě se na ně obrátím.

10:41 edit:
Gandalf: Ještě jednou mockrát děkuji. Obratem jsme víceméně vše vyřešily přes e-mail za pár minut.
Co se týče startů tak je to opravdu o kritickém momentu, a tento jev se vyskytuje u karburátorových skůtrů s a el. sytičem ,maximálně přištelovat směs jak tvrdí Fanda nebo se podívat na air filtr popř. na svíčku. A co se týče toho zvuku tak by to musel prý slyšet, což chápu, ale do prahy kuli tomu fakt se mi nechce.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 dub 2014, 14:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 31 bře 2014, 20:23

Ohledně těch startů - zkus si třeba vypozorovat, jestli tomu startu v "kritickým momentu", kdy motor není už teplej, ale není ještě ani studenej, nepomůže třeba nějaká akce s rukojetí plynu.

Třeba s mým Leonardem jsem měl ze začátku dost problémy se studenejma startama po delší odstávce - 3 dny a víc. Pak jsem musel třeba 20-30 vteřin točit startérem, aby ta mrcha chytla. Co jsem čet tady na fóru i jinde, tak u Leoše je tohle chování normální, není to závada ale vlastnost - je to prý způsobený tím, že je nádrž níž, než karbec a při delším stání benzín spadne zpátky do nádrže. Proto se musí delší dobu točit startérem, aby se benzín dostal do karbecu. Pak jsem ale náhodou někde přečet od nějakýho majitele, že po delším stání pomáhá párkrát pootočit plynem na plno a zpět a pak startovat. Zkusil jsem to a je po problému - po dleším stání příjdu ke skůru, 2x-3x otočím plynem a pak teprve startuju. Motor hned chytne a hned chcípne, pak zase 2x-3x plyn a zase start, zase chytne a buď už drží, nebo zase chcípne, když chcípne, zase 2x-3x plyn a zase start a pak už většinou nechcípne a po cca minutě se běh motoru ustálí a můžu jet. Mrtě moc tím šetřím baterku a startér, v porovnání s těma startama před tím. Membránový karburátory moc neznám, ale co jsem o tom mluvil s kámošem servisákem, tak tím otočením plynu se jednorázově dostane do sání trocha benzínu, tím se obohatí směs a proto to chytne hned prakticky na brnk, místo toho, abych 20-30 vteřim motal starérem.

Tím chci říct, jestli by těm Tvejm startům s vlažným motorem nepomohlo něco podobnýho. Jestli je třeba motor vlažnej, sytič je ještě uplně zavřenej, ale částečný vychladnutí motru by vyžadovalo o trochu bohatší směs (aspoň na start), tak zkusit před samotným startem 2x-3x rychle otočit plynem na full a zpět a pak teprve startovat.

Nebo naopak, jestli je motor ještě teplej, ale sytič už usoudí, že je studenej a měl by se otevřít, tím pádem to startuje na moc bohatou směs a proto to nechytne a uchlastá se, tak zkusit startovat s lehce (ale fakt jenom trochu) pootočeným plynem - tím trochu pootevřeš klapku, pustíš tam víc vzduchu a tím moc bohatou směs ochudíš.

Ale jak jsem psal - tyhle membránový karburátory znám jenom okrajově, ale z principu funkce karbecu mě logicky napadá tohle, jestli by nešlo nějak vypozorovat.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 31 bře 2014, 21:46

Vzduchovej filtr a svíčku bych asi vynechal neb to má prd najeto 8) Možná jestli máš palivový čerpadlo, tak vždycky zapni klíček, zapalování a chvíli počkej až si natáhne, ale zkusil bych poštelovat tu směs na brzdě v servisu. Koukali ti na spojkový pružinky (zkrze to cinkání)? Asi ne co....
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 01 dub 2014, 06:31

To Mr. Voza: Díky za radu, určitě vyzkouším obě varianty nebo prostě zkusím něco podobnýho vymyslet s akcí plynu a dám vědět jak to dopadlo. :D

To Trabuk: Určitě se na žádný spojkový pružinky nedívali, řekl mi že sundal kryt variátoru a že tam nic neslyšel ani neviděl. Podle něj je to normální zvuk Yagera. Taky se mi zdá jako nesmysl při 2600km kontrolovat filtr a svíčku.

Kluci mockrát díky za rady ! Jak říkam, co se týče skútrů tak moc nemám páru o tom jak to funguje natrozdíl od mašin s manuálním řazením. Takže sem moc rád za Vaše připomínky a názory.
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 06 dub 2014, 13:18

Jedete někdo do VM tenhle čtvrtek? Je to 17-19 hod.
http://www.autodromvmyto.cz/motocykly-verejnost.php

Trabuk: Ty už jsi tam byl. Kterým směrem se ten oktuh jezdí? Po směru hodinovejch ručiček, nebo proti směru?
http://mapy.cz/#!x=16.169577&y=49.939404&z=16&l=15
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 06 dub 2014, 20:37

Jezdí se po směru ručiček, příjezd je branou od města ..... z hlavní vlevo a hned vpravo za Schellku a přijedeš k bráně. Mně to tenhle tejden nevyjde....škoda :(
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 24 dub 2014, 18:46

Za tejden ve čtvrtek - 1.května 16-18 hodin - jedete někdo?
http://www.autodromvmyto.cz/motocykly-verejnost.php
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 24 dub 2014, 20:13

No asi bych jel.....asi bude narváno 8)
Teď v sobotu jedem já, Višňák a Mlynář do Mejta se kouknout na supermoto...kdo by chtěl jet s námi tak v cca 13.30h na Shellce :wink: :twisted: :wink:
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 25 dub 2014, 07:46

V sobotu mě to určitě nevýjde :(

Nojo, ve čtvrtek je svátek - to se dá předpokládat větší nával :? Kolik tam tak bejvá normálně ve všední den na okruhu v jednu chvíli motorek?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 25 dub 2014, 09:10

kolem 20ti, kdyz jich je vic, tak to rozdelej na dve skupiny podle stroju a pak 15min jezdis a 15min stop atd atd. je lepsi zavolat na ten mobil a nahlasit se.....
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 25 dub 2014, 09:33

Aha, těch 15 minut jízdy a 15 minut pauza, to platí jenom když je víc moto a je to rozdělený na 2 skupiny, který se střídaj? Podle toho, co maj na stránkách jsem myslel, že je to automatický, že těch 15 minut stop je kvůli bezpečnosti na odpočinek. Když je málo moto, tak tě nechaj jezdit furt celý 2 hodiny? :shock:

OT: dneska jsem na Tebe ráno blikal v Markovicích na křižovatce z bílý plechovky, doufám, že jsi mě poznal 8)
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 25 dub 2014, 14:02

Je to tak jak pises, kdyzje jen cca 15 moto tak si muzes jezdit cele dve hodiny.....plechovku jsem poznal :-)
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 29 dub 2014, 20:33

Tak jak ve čtvrtek? Jedem, když nebude pršet? Volal jsem tam včera (v pondělí) dopoledne a prý měl zatím nahlášenejch cca 6 moto, tak by nemusel bejt nějakej mega nával. 15 minut před začátkem, tzn. 15:45 je dobrý bejt u brány autodromu. Takže v 15 hodin v Chrudimi na Shellce, když bude pěkně?

Nainsaloval jsem si do mobilu RaceChrono (https://play.google.com/store/apps/deta ... chrono.app) a pořídil jsem si držák na mobil na moto, abych moch sledovat časy zajížděnejch kol :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 29 dub 2014, 20:40

Když mi do toho nic nevleze tak jedu....
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

PředchozíDalší

Zpět na Východní čechy

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků