Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Kluby a spolky z východních čech.

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 31 říj 2015, 19:03

Já už mám vybráno. Po novém roce seženu Suzuki GS 500
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 31 říj 2015, 22:08

jozine, tak nakonec ne Stroma, ale GeEso? tak to jsem na nej zvedavej. po nem uz jsem taky pokukoval jako po vstupence do sveta motorek. hlavne kvuli nizky porizovaci cene. a koukam, ze uz bych mel teda poridit taky neco silnejsiho abych se svejma 250ccm nebyl brzda provozu.

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 31 říj 2015, 22:23

Jo, jen teď řeším kolik jsou rozumný kilometry. Myslim že GS bude nejlepší volba jak ty říkáš jako vstupenka. STROM je prostě 100 tisíc. GS 30 - 55 tis. Přítelkyně mi už nadává ať něco koupím, nebo se ze mě už zblazní.
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Višnák » 31 říj 2015, 23:34

Takže to bude cesta směrem od skútru k moto? Já taky tak nějak uvažuji...
Višnák

50+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 86
Registrován: 24 srp 2013, 14:13
Bydliště: Nasavrky, okr. Chrudim
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250, Kymco Xciting 500i

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 31 říj 2015, 23:40

Jo, prostě jak jsem na to v autoškole zase sednul tak jsem věděl, že jsem to neměl dělat, že je to jasná volba. Ale skutr fóru a té naší bandě zustanu věrný! :-)
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod radek 1 » 01 lis 2015, 10:34

Jestli budeš přecházet ze skutra na moto,zkus si vyhlídnou Hondu cbf500.Momentálně mám x-maxe 250,ale Hondu jsem měl asi tři roky.Super mašinka,lehká,malá spotřeba.Dokáže asi i 180.
radek 1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 17 dub 2015, 18:28
Bydliště: Čáslav
Skútr / moto: X-max 250
Tuning / úpravy: deflektor domácí výroby

Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 01 lis 2015, 12:33

jeste kawasaki er-5 je pry vhodna do zacatku a da se sehnat za rozumny penize.

jozine, to mas dobry, ze ti pritelkyne nadava at uz neco poridis, nebo se z tebe zblazni. me zas manzelka nadava, at uz nic dalsiho neporizuju, nebo se ze me zblazni :lol:

visnaku, tak ty taky uz ne skutra, ale moto?

co se to s nama deje? za chvili z nas bude banda motorkaru :lol:

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod radek 1 » 01 lis 2015, 18:01

Jestli se vám spolek nerozpadne,tak bych s vami zjara někam vyrazil.Na Čáslavsku je to se skutrama slabé,jezdím sám nebo s motorkářema.Cus Radek
radek 1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 17 dub 2015, 18:28
Bydliště: Čáslav
Skútr / moto: X-max 250
Tuning / úpravy: deflektor domácí výroby

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 01 lis 2015, 18:08

neni problem. sleduj to tady a az neco domluvime, tak se klido pridej. radi tady uvidime novy nadsence :)

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Trabuk » 01 lis 2015, 18:09

Já u skútru zůstanu...dostatek místa, ochrana proti děšti, nemusím řadit, pohodlné sedlo atd... a upaluje to taky solidně :-) ..... takže z jara vyjedu zas na skútru.....ale tady je stejně jedno na čem kdo přijede, i cesta je cíl....mimochodem z jara každopádně do Mejta na okruh :-)
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 01 lis 2015, 19:10

To Mr. Voza: Jo budem banda drsných bikerů :-) :-) :-) myslim, že je to celkem přirozený vývoj způsobený stále prodlužujícími se vyjížďkami, vylety,zaliba v zatáčkách a u mě touha po výkonu.
Er 5 je taky dobra volba.
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod pavlinek » 02 lis 2015, 21:06

Koukám, že se tady začíná množit zájem přestupu na moto. Tak kdyby někdo náhodou měl zájem rovnou přejít k pěkně divoké šelmě ( 92 kW ), mám tady dobrý tip. Kamarád prodává Kawu Z 1000, kterou ze známosti kupoval přímo od majitele jednoho moto obchodu. Nemá cenu se tady rozepisovat o co se jedná, já mohu jenom potvrdit, že je fakt pěkná, vlastně jako nová s jasnou historií. Přesně takhle bych si představoval dobrou koupi motorky, kdybych měl o něčem takovém zájem, což ovšem vůbec nemám. Já tedy rozhodně u skůtru zůstanu, tak jako psal Fanda. Neříkám, že bych nestál o větší
výkon,ten určitě není k zahození, ale v podstatě co jsem letos prakticky poznal na motodovče po Rakousku včetně Groossg., tak žádnou brzdou jsem jak v dálničním i horském provozu vůbec nebyl. No a hlavní a praktický rozdíl jsem poznal v ochraně při nepříznivém počasí. Chudák kamarád čoprista, který se mnou po Alpách cestoval. Ten musel být v nepromoku proti mně skoro pořád. Tak kluci přeji dobrou volbu a těším se na novou motosezónu. Já již zazimoval.
Pavel
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uživatelský avatar
pavlinek

100+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 102
Registrován: 19 říj 2013, 22:44
Bydliště: Prachovice u Seče
Skútr / moto: Kymco Xciting 300 iR, BMW C650 GT

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod Mr.Voza » 02 lis 2015, 23:10

Tak zrovna na Z1000 se na mě přijel podívat do garáže jeden známej, když jsem letos po letech oživoval svojí Kejvačku. Motorka pěkná, no... Kejvačka vedle ní vypadala tak nějak... směšně. Akorát jsem němel odvahu přiblížit se k tý litrový bestii na míň než půl metru. Nabídku, jestli se nechci svýzt jsem z pudu sebezáchovy odmítnul :oops: Chci se povozit, ne zabít :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod radek 1 » 03 lis 2015, 20:02

Dost se tady píše o přestupech ze skutra na moto.Já jsem začal až před čtyřicýtkou.První bylo Virago 535,dobrý než jsem uviděl a svezl se na Honda CBF 500.Uplně jiné svezení,dost výkonu.Pak přišel zlom a garáže přicestovala místo Hondy zachovalá Jawa 350-640.Moc chvály doma nebylo,manželka po vyjíždce větrala bundu.Letos v létě jsem byl v Chorvatsku a bylo jasno.Yamaha x-max 250.Přechod k moto zatím rozhodně neplánuju.Cus Radek
radek 1

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 17 dub 2015, 18:28
Bydliště: Čáslav
Skútr / moto: X-max 250
Tuning / úpravy: deflektor domácí výroby

Re: Chrudimsko a kol dokola - nejde o klub

Příspěvekod jožin » 03 lis 2015, 21:13

Jo, to víš mašiny jsou už víceméně zazimované tak vymýšlíme p***viny. U mě přišel zlom, když jsem si letos udělal doplňkovou zkoušku do 35kw. Kdyby to šlo tak bych si kymco nechal a pořídil k tomu motku. Jenže jednak už bych doma 2 oře neustájil a za druhé když Kymco prodám tak si nebudu muset půjčovat na motku. Jinak za mě jasná volba Suzuki GS 500. Možná kdyby se naskytnul Xciting 500 rv 07 a výš, tak bych po něm možná sáhl. Ale nějak se mi zachtělo zase řadit, takže to spíš vidím na GéeSo. Třeba jen zas na 2 roky a pak zas něco jiného. Zatím jsem nikdy nejezdil na něčem déle než 2 roky. S Kymcem už lehce přesluhuji a už zas cítím že to chce zkusit něco jiného. Každopádně na skútry nezanevřu. Vždyť díky skútru jsem poznal tuhle bandu!
Uživatelský avatar
jožin

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 239
Registrován: 05 zář 2013, 21:34
Bydliště: Heřmanův Městec
Skútr / moto: Kymco Yager GT 125, Suzuki GS 500
Tuning / úpravy: nosič kufru GIVI SR90, kufr Motovell 32l, zásuvka 12V, držák mobilu/navigace, brašny Louis

PředchozíDalší

Zpět na Východní čechy

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků