Kocoure a ostatní, co čtete v tomto vláknu, které naštěstí vzniklo díky naprosto perfektnímu popisu viz odkaz
http://maczaka.webz.cz/ a jistě vidíš, že uveřejnění odkazu Alan60 kvituje a nenadává, nehledejte žádné kasání trika těch, či oněch jedinců, či útok na china majitele. Je dobré vědět, že půjdu li do tohoto stroje a chci najezdit měsíčně víc km a nejsem kutil amatér, či odborník, tak se radši kouknu po něčem jiném.
Já jsem o zkušenostech s China stroji taky psal v mnohých vláknech a nebylo jich málo. Prošlo mi rukama několik desítek dětských čtyřkolek a zjištění, že dva identické stroje jsou často rozdílné pod kapotáží ,pokračovalo samozřejmě tím, že se nedalo zaměřit na určité části stroje, ale muselo se vše vzít od podlahy až po střechu. Stejně některé závady nešli při cca tříhodinovém servisu odhalit a projevovali se později. To že jsme nejdřív opticky zkontrolovali sváry, blijance obrousili a dovařili, ale co bylo ještě horší, že šrouby označené jako pevnostní, se po snaze dotáhnout stranovým klíčem slíkli ze závitu, čili zůstal závit v matce. Někdy svorníky motoru, či zadní nápravy "nešli dotáhnout", jelikož se natahovali a natahovali, až z desítky byla uprostřed osmička průměr. Extra kapitolu tvořilo řízení, kdy jednou nám praskaly spojovačky, jednou se sypaly kloubky, někdy se trhal navařený trn na rejdovací trubce. To že na některých nevycházel řetěz na rozety, čili musela se posunout stranově zadní náprava, nebo se roztrhávaly zadní tlumiče. Samostatnou kapitolou byly karburátory, ty si žili naprosto svým životem a to že někdy z neznámých důvodů tekl benzín, jelikož nezavřel plovák, bylo víc než u 50% strojů.
Se skútrem china 125 jsem měl podobné zkušenosti uváděné ve vláknech China skútry, spadávali hadičky, praskly plasty, nešlo to úplně optimálně naštelovat, dále problém se sytičem, ale jezdilo to, když se to ladilo a trošku stále opravovalo. Někteří "snobové" je z nostalgie mají dodnes v garáži i já mám dvě čtyřkolky pro kluka. Jedna z Chiny druhá Tajvanec. China už má komplet sání a karbec HONDA, jinak to stále trucovalo, nebo jelo blbě.
Podrobnějším popisem příhod a nepochopitelných náhod bych mohl popsat několik stran, ale o to tu nejde.