Diskuze o čemkoli.
24 črc 2014, 19:57
Jj to bude nejrozumnejsi, nic jinyho nez po 1000km vyletu se s tim nedela, nez odhmyzi a umeje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
24 črc 2014, 19:59
Elem to mi neříkej, že nebudeš dělat před víkendem preventivní výbrus u PCX?
Když je ta Honda teda vlastně (prej) už dneska taky čína
24 črc 2014, 20:00
U pcx uz nedelam nic pres mesic
Sent from my iPhone using Tapatalk
24 črc 2014, 20:02
Neblázni, to tu nemůžeš psát! Víš kolik lidí by mohlo dostat infarkt?
Nebo si to prodal?
EDIT: Jo sorry, nečtu detaily uživatelů
24 črc 2014, 20:14
stejne to smazou za offtopic
Sent from my iPhone using Tapatalk
24 črc 2014, 20:26
Skútr mám rok a taky pořád jezdí
25 črc 2014, 10:12
A kolik jsi za ten rok najel km?
25 črc 2014, 10:59
kocur píše:Vidím, že nejvíc problémů s čínskými skútry mají značkaři. Tak bude nejlíp, když se na ně vykašlete a půjdete si leštit ty svý krásy.
Tak to je názor
Že by ti značkaři se poučili
25 črc 2014, 11:09
kocur píše:Vidím, že nejvíc problémů s čínskými skútry mají značkaři. Tak bude nejlíp, když se na ně vykašlete a půjdete si leštit ty svý krásy.
Není to můj případ, ale jestli vono to spíš nebylo tak,
kocure, že ne MAJÍ, ale MĚLI nejvíc problémů s čínskými skútry. No a proto jsou z nich teď ti značkaři...
No nic, půjdu naleštit tu svou krásu a vyrazím. Co taky, když nic jinýho se na tom dělat nedá
25 črc 2014, 11:31
byl bych pro aby další pisatelé uvedli kolik za určitou dobu třeba ten rok mají najeto, nebo od pořízení stroje jaká je cifra na tachometru.
jde spíš o nějakou představu i pro budoucí majitele. Ono je hezké číst zkušenosti, servisní práce apod. ale tyhle údaje by měli být skoro povinnost
25 črc 2014, 11:45
já poučen,že Čínu už nikdy,jsem poslední dobou vyslechl a v druhém případě dokonce projel.První případ-skladník v práci dojížděl autem a řešil na léto něco ve 125 cm.Nedal si to vysvětlit a přivezl si novou Kentoyu-prý mu prodejce řekl,že je to dobrý.Po 500 km dvakrát v servisu,lámou se šrouby držící výfuk a skůtr se dusí a netáhne-,po servisu je to pořád stejný,je na to tak nasratanej,že jim to potřetí už nechá v krámě.
Druhý příklad je ještě horší,opět přes moji radu,tento pomýlený občan si přivezl Maxona Ardura 125,nebo jak se ten cajk jmenuje za ůžasných asi 28 kolíků.Přiznám se,že jsem neodolal,když jsem to viděl stát po tmě,vypadal z dvaceti metrů fakt zajímavě.Půjčil jsem si klíčky a objel jsem na tom sklad.Podotýkám,že to byla funglovka s asi 30ti km na tacháku.Už jen zvuk startéru by měl odpudit každýho,nehledě že motor prskal a všelijak se mlátil,než se to vzpamatovalo.Výkon a zrychlení je na rovni lepší padiny a ty dobrý by tomu zřejmě ukázali záda,brzdy to asi nemá,jen to umí zpomalovat,celkovej dojem je hnus.Jinak to má asi měsíc a už dvakrát nedojel,prostě to nestartuje a žere to asi 4,7,což je prej dobrý,ne?Počítám,že to nenajede bez problému ani 1000 km a navíc mu to nikdo(ani prodejce) už nechce opravovat.
Když uvedu tedy ůdaje,jak padl návrh od Toma.Burgman má 90000 km a už začínám uvažovat,jestli bych neměl po asi 40000 km bez zásahu rozdělat a obměnit součástky variátoru a budu muset po dvou sezonách asi vyčistit klapky,měnil jsem před asi 15000 km ložisko řízení,těsnění výfuku.,ach jo.Honda má asi přes 16000 km,měnil jsem klakson.U obou měním oleje a filtry tak nějak v předepsaných intervalech,gumy podle potřeby.Žárovku nepočítám.
25 črc 2014, 12:14
Chlapi, abych mluvil jenom za sebe a ne jako jiní, kteří se strachují o dobro ostatních.
Na YUKI mám najeto 5000 km. Slouží dobře, spotřeba nyní 2,3 - 2,5 litru. Byly provedeny drobné opravy, ale svépomocí a protože jsem inkoust, chápete, že nemohly být náročné a byly zdarma nebo za hubičku. Pravda, na pohled už to není úplná funglovka, ale co člověk může chtít od číny za 18 tisíc Kč (na tachometru v té době 30 km).
Pokud někdo očekává, že to bude mít parametry hondy, ať nekupuje čínu ale hondu. Pokud mu stačí 6,5 kW, max. rychlost 80 km/h v reálu a nevadí mu pohrdání značkařů, ať si to klidně koupí. Občas musí něco dotáhnout, vyměnit, vyladit, ale já to dělám rád. A svezení je na tom prima.
25 črc 2014, 12:25
kocur: no u mna ide hlavne o to, aby bol na priblizovadlo maximalny "spoleh". Nedokazem si predstavit, ze by som prisiel do roboty a potom by som cely den myslel na to, ze co ked mi to nenastartuje pred cestou domov. Nedajboze aby som nenastartoval niekde dalej od domu na vylete. Ja osobne som hned vyberal zo znaciek, pretoze lacnym benzinovym motorom neverim (videl som to pri RC modelarine) a temy tu na fore ma uistili, ze pockat si na Hondu bude ok.
A pre mna za mna nech si kazdy jazdi na com chce a nech si to opravuje denne, ale ked budete doporucovat svoj skuter novacikom, tak prosim vzdy spomente, ze k tomu treba sadu naradia, viac volneho casu a trochu zrucnosti
Ja s technickymi vecami nemam problem, ale radsej vylepsujem ako opravujem a hlavne vzdy chcem v pohode dorazit do ciela nech je vzdialeny 30 alebo 300 km.
25 črc 2014, 13:13
Moje řeč. Taky chci dojet na skútru domů a ne tažen volským potahem. Zatím jsem se vždycky včas a v pořádku vrátil, ale pokud ne, dám vám vědět.
25 črc 2014, 13:33
ano ta spolehlivost je opravdu na místě. 2kocour: dostaneš bod když to přiznáš. už bylo na foru xy lidí, kteří začali jezdit, ale vesměs se tu po garančkách neobjevili nebo recenze při 10tkm už ani slovem na foru. což je podle mě škoda. a my co patříme mezi pravidelné sledovače motoinzerce tak známé tváře zde na foru vidíme inzerovat, ale v bazaru se skutr neobjeví. nijak se v tom nechci vyžívat, jen je to o tom, jak se nový majitelé kasají "už mám 1200km a zatím bez problémů" pak rok ticho a inzerát na netu. na foru samozřejmě ticho