od tatík » 25 črc 2014, 11:45
já poučen,že Čínu už nikdy,jsem poslední dobou vyslechl a v druhém případě dokonce projel.První případ-skladník v práci dojížděl autem a řešil na léto něco ve 125 cm.Nedal si to vysvětlit a přivezl si novou Kentoyu-prý mu prodejce řekl,že je to dobrý.Po 500 km dvakrát v servisu,lámou se šrouby držící výfuk a skůtr se dusí a netáhne-,po servisu je to pořád stejný,je na to tak nasratanej,že jim to potřetí už nechá v krámě.
Druhý příklad je ještě horší,opět přes moji radu,tento pomýlený občan si přivezl Maxona Ardura 125,nebo jak se ten cajk jmenuje za ůžasných asi 28 kolíků.Přiznám se,že jsem neodolal,když jsem to viděl stát po tmě,vypadal z dvaceti metrů fakt zajímavě.Půjčil jsem si klíčky a objel jsem na tom sklad.Podotýkám,že to byla funglovka s asi 30ti km na tacháku.Už jen zvuk startéru by měl odpudit každýho,nehledě že motor prskal a všelijak se mlátil,než se to vzpamatovalo.Výkon a zrychlení je na rovni lepší padiny a ty dobrý by tomu zřejmě ukázali záda,brzdy to asi nemá,jen to umí zpomalovat,celkovej dojem je hnus.Jinak to má asi měsíc a už dvakrát nedojel,prostě to nestartuje a žere to asi 4,7,což je prej dobrý,ne?Počítám,že to nenajede bez problému ani 1000 km a navíc mu to nikdo(ani prodejce) už nechce opravovat.
Když uvedu tedy ůdaje,jak padl návrh od Toma.Burgman má 90000 km a už začínám uvažovat,jestli bych neměl po asi 40000 km bez zásahu rozdělat a obměnit součástky variátoru a budu muset po dvou sezonách asi vyčistit klapky,měnil jsem před asi 15000 km ložisko řízení,těsnění výfuku.,ach jo.Honda má asi přes 16000 km,měnil jsem klakson.U obou měním oleje a filtry tak nějak v předepsaných intervalech,gumy podle potřeby.Žárovku nepočítám.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300