Čínské skútry nejsou vyloženě špatně navrhnuté, ale některé mají horší to, jiné ono, některé jen všechno.... zkrátka rozdíl v cenách materiálu je sakra znát. Já osobně dávám yuki ještě šanci, ale bude mě to stát zhruba 10-15tis Kč abych odstranil veškeré neduhy o kterých nyní vím... pokud přijde něco dalšího tak jsem si rovnou mohl koupit Kymco a možná pomalu i zánovní Hondu.
Měl jsem brutální plány jak budu na Yuki lítat po republice a užívat si výlety.... Strach mi to po krátkých zkušenostech nedovolil, poddimenzovaný podvozek, výkonově nedostatečné na mimoměstský provoz. Co se musí nechat tak třeba brzdy jsou silnou stránkou mého stroje (bohužel co je to platné, když podvozek není na to stavěný)
Psal jsem už leckde: čínu ano, ale pro kutily! na user friendly používání to rozhodně není. A všude omýlané je to nové tak s tím jeď kur*a do servisu mi nikdo prosím nepředhazujte. Skútr mám na to abych jezdil kam chci já a ne do servisu, který si v mém případě dokázal poradit vždy v rozmezí 1-3 týdnů i s banalitami. Servis prodejního místa mi nikdy nezvedl telefon, neodpovědělna emaily a při osobním dojetí k prodejci mi řekli, že ze servisu nikdo není přítomný, že si mám zavolat a domluvit se kdo tam kdy bude. ???WTF??? Zná tohle někdo se "značkovým"??? Asi ne co??
Doplnění:
tohle je takový ojedinělý úkaz
http://www.skutrforum.cz/cinske-skutry-f66/problemy-s-cinskymi-skutry-t1951-270.html#p285227 včetně těch km