Tak já aby jsem taky napsal jeden příběh nepoučitelného kolegy z práce.
Nejde ani tak přímo o skútry, jako o motorky.
Kolega zhruba před 3 roky koupil něco jako motarda 250ccm, jelo to stejně jako můj dřívější Sixteen 125ccm. Neustále na tom něco dolaďoval, řešil plasty, rám a novou rozetu s méně zubama pro lepší maximálku, řešil karburátor, ohnuté ventily apod, až to nakonec letos docela slušně prodal.
Jako nepoučitelný se ukázal před 2měsíci, když přitáhnul domů úplně fungl - nágl čopra YUKI o obsahu 339ccm
- Stříkačku !!! (za 60tis.Kč)
Prý v tom je licenční motor z Hondy a bla, bla, bla...
Už při první jízdě si stěžoval, že nejde moc dobře za jízdy podřazovat a vyřazovat.
Měl najet 500Km do garančky ( za 3500 - neboť prý všechno rozebírají, dotahují a štelují, nýbrž je to hodně práce ) .
Těch 500Km najel zhruba za 2týdny a když jel z garančky domů, tak Yuki začalo stávkovat, jelo jenom na 1 válec ( nejspíše po velmi důkladném servisu ), následoval odtah zpět do servisu, kde po 2 týdnech diagnostikovali vadný vstřik.
Po vyzvednutí čopra z opravy se dal na cestu k domovu, načež ta samá závada se opakovala, ( vstřiky jsou prý od Hondy ). Bohužel však stihl dojet domů, kde se mu už měsíc čopr povaluje, neboť velice solidní prodejce je prý na dlouhé dovolené.
Po dalších 2 týdnech technici od Yuki zjistili, že to asi neopraví a tak milému kolegovi nabídli peníze zpět, nebo nového JUKI-Čopra.
Hádejte jakou možnost si kolega vybral
Ještě by jsem napsal, že během těch 2měsíců, co kolega najel 500km jsem na svém Koradu z roku 98 najel 700km bez jediné závady.