Diskuze o čemkoli.
30 črc 2014, 11:56
Už několik dní sleduji tuto debatu...
Za sebe přidám tohle...
- Koupili jsme si Cyborga 50 ccm, abych mohl jezdit levněji do práce (15 + 15 km) a hlavně proto, že nebylo moc peněz a neměl jsem papíry na vyšší kubaturu. Odstranil jsem nějaký omezovač a koupil Heidenau gumy, Malossi variátor, válečky, pružinky, kontrastku a trysku do karbece, aby to mělo lepší odpich. Po 8.000 km se vysypalo ložisko na klice a vyměnil se píst, válec, klika a ložiska. Celkem jsme na něm, za 04/2010 - 09/2011, najezdili 11.000 km. Vzhledově moc pěkný skútr. Občas se musela seřídit bohatost směsi, protože se povoloval šroub, ale vcelku sloužil dobře.
- Udělal jsem si papíry na dospělou motorku a koupili jsme si Piaggio X9 180 Amalfi - parádní velký a velmi pohodlný skútr. Doplnili jsme ho o zadní kufr s origo nosičem a občas jsme musel seřídit bohatost směsi na karbeci. Celkem jsme na něm, za 09/2011 - 07/2013, najezdili 23.000 km.
- Po nějaké době nám to nestačilo, tak nyní máme Yamaha Majesty 400 (K5) - parádní velký, velmi pohodlný a silný skútr. Doplnili jsme ho o boční brašny. Žádné opravy (zatím). Zatím jsme na něm (07/2013 - 07/2014), najeli 21.400 km.
Úmyslně jsem psal pouze opravy a úpravy a nezmiňoval jsem běžné výměny - žárovky, oleje, filtry, řemeny, válečky, brzdové destičky a kotouče, obložení spojky, mazání táhel a uložení.
Abych to shrnul - jde o to, na co skútr je.
Na cesty "okolo komína" bych šel asi i do číny 125 s tím, že bude třeba vychytat nějaké ty mouchy a občas se v tom povrtat.
Na denní používání a občasné výlety i ve dvou do 125 ccm bych volil větší skútr s vyšším výkonem (až 11 kW) - Piaggio X8, X9, X10, Suzuki Burgman... celkem bez problémů.
Na denní používání a výlety (i dlouhé cesty) bych si udělal papíry a šel do vyšší kubatury - tam je výběr obrovský.
Také jsem šel do číny - a asi bych na ní do práce jezdil dodnes, ale cestování a výlety na dvou kolech nás se ženou chytlo tak, že jsme skončili u Majesty 400 a jsme s ní velice spokojení.
30 črc 2014, 12:09
A co vedle sebe postavit dělníka v podobě malých modelů hondy a nějakou činu 125 do které troch zainvestuju a pohrabu se v tom. Cenové to vyjde na stejno ale u té např hondy to bude věčný dělník. Chápu design asi nebude ala aprilia ditech
30 črc 2014, 21:08
Vratas: Dostal jsem se k PC, tak tady máš požadované:
Protože největším automobilovým trhem disponovaly v 60. letech Spojené státy, vyrazili automobiloví obchodníci ze země vycházejícího slunce prodávat své zboží na druhou stranu Tichého oceánu. Nejprve provedli pokusný útok na Hawai. Nebyl to však letecký útok na Pearl Harbor jako v roce 1941, ale útok čistě obchodní. Po tomto útoku se začalo po Hawaiských ostrovech prohánět několik tisíc automobilů, nesoucích značku Made in Japan. Krátce po útoku na Hawai došlo k pokusné automobilové invazi na pevninu (USA).
A jak pokusná japonská automobilová invaze na americký kontinent dopadla? Japonská automobily získaly ve Spojených státech pověst poruchových a "nedodělaných" vozidel, která dokáží zaujmout pouze svou nízkou cenou! Zde lze tedy spatřit podhoubí výroku Business Weeku o neschopnosti Japonců obsadit významnou část amerického automobilového trhu.
Japonci se ale nevzdávali. Do výroby automobilů postupně zaváděli první zárodky počítačových a robotických technologií, s cílem co nejvíce proces výroby automobilů zautomatizovat. Postupně přešli na důsledný systém kontroly jakosti a zároveň zefektivnili celý subdodavatelský systém. Stranou nezůstal ani marketing.
Přirozeně objektivitu jakéhokoliv textu lze vždy zpochybňovat
Zdroj:
EUROEKONOM.CZ
30 črc 2014, 23:13
Jj
FAKT ZE JO
Odesláno z mého GT-S5830i pomocí Tapatalk 2
01 srp 2014, 11:51
_Tom_ píše:A co vedle sebe postavit dělníka v podobě malých modelů hondy a nějakou činu 125 do které troch zainvestuju a pohrabu se v tom. Cenové to vyjde na stejno ale u té např hondy to bude věčný dělník. Chápu design asi nebude ala aprilia ditech
Tady mohu nabídnout třeba mého Typhoona, koupeno v roce 2002 za 42 tisíc Kč. Ujeto do dnešního dne 22 500 Km.
Poruchy 0 jen běžné opotřebení tj, válečky řemen a pneumatiky. na 14 tisících výměna válce za 70 ccm, tj od té výměny větší zátěž všech dílu.
V současné době slouží jako rezerva, případně na rychlé cesty zácpou čí krátké vzdálenosti z důvodu vzduchem chlazeného motoru a obratnosti.
02 srp 2014, 15:30
Zde další důvod, proč jít radši do značkovýho skůtra, než do číny:
cinske-skutry-f66/kentoya-fever-125-4t-t11242.html#p254868Jak je tam uvedeno, třeba taková Kentoya Fever 125ccm 4T s motorem GY6 má v TP kontrukční rychlost 75km/h,
tudíž nemůže na dálnici. Předpokládám, že podobnou konstrukční rychlost bude mít většina čínskejch skůtrů týhle kubatury, protože používaj stejnej motor GY6.
Značkový skůtry týhle kubatury budou mít v drtivý většině kontrukční rychlost přes 80km/h, což je hranice, od kdy vozidlo může na dálnici. Nebudu tady dohledávat, kterej skůtr má kolik, ale třeba u Hondy PCX jsem se dočet, že má v TP 94km/h.
Schválně, kdo máte u jakýho skůtra týhle kubatury psanou jakou konstrukční rychlost? Hlavně u majitelů čínskejch strojů s motorem GY6 by mě to zajímalo, jestli to maj všechny stejně?
02 srp 2014, 15:43
Fever a Viron maju stejne motry,jine kw.Fever ma vic kw ale ma psanu mensi rychlost než Viron
02 srp 2014, 19:01
A ten viron ma teda jakou psanou v TP konstrukcni rychlost? Ma vic nez tech 80km/h?
Az to tady bude v budoucnu procitat nekdo, kdo bude vybirat skutra 125ccm, bude si tvrdohlave stat za tim, ze to bude cina a bude mit podminku, aby s tim moch na dalnici, tak aby vedel z ceho muze vybirat a cemu se vyhnout.
Odeslano z mobilu pres Tapatalk
02 srp 2014, 19:51
Keeway F-Act 125 ccm rychlost v TP 85 km/h
04 srp 2014, 07:33
Mr.Voza píše:[b]
Schválně, kdo máte u jakýho skůtra týhle kubatury psanou jakou konstrukční rychlost? Hlavně u majitelů čínskejch strojů s motorem GY6 by mě to zajímalo, jestli to maj všechny stejně?
Třeba Keeway Outlook LC ačkoli nemá motor GY6 tak v TP je psaná 90.
05 srp 2014, 07:10
Sice to nieje cina ale taiwan. TGB bullet 125, konstrukcna 95km/h
05 srp 2014, 15:26
Přiznávám, že mě ty kontrukční rychlosti překvapily. Čekal jsem, že když jedna čína bude mít v TP 75km/h, tak to všechny budou mít stejný, nebo hodně podobný - a ono ne.
10 srp 2014, 13:14
Honda Lead 100 super, ale Piaggio Typhoon 125 katastrofa
toť můj názor na značkový skútr, je třeba napsat, že jsem kupoval to piaggio z druhé ruky, takže jsem si naběhl sám. Ale když už značkový, tak nový, nebo od člověka, kterého kupující zná.
10 srp 2014, 15:52
RHON: Bavime se primarne o nova cina versus nova znacka.
10 srp 2014, 16:02
berete Kymco jako čínu? Dle fora ano
TP 110kmh .... a kupodivu..lita pres 120kmh