bado píše:Když myslíš. Třeba já mám relativně značkový s odběrem uváděným 3,5mA, což +/- odpovídá v hlídacím režimu. (pro tvé info měřeno měřícími přístroji metrologicky ověřenými v hodnotě tisíců kč). Kotrolní otázka. Kolik dnů může být aktivní alarm při baterii o jmenovité kapacitě nové baterie 7Ah. Tak aby zbylo dostatek energie na nastartovaní, bo skútr jaksi nejde roztlačit ?
Bostav píše:bado píše:Když myslíš. Třeba já mám relativně značkový s odběrem uváděným 3,5mA, což +/- odpovídá v hlídacím režimu. (pro tvé info měřeno měřícími přístroji metrologicky ověřenými v hodnotě tisíců kč). Kotrolní otázka. Kolik dnů může být aktivní alarm při baterii o jmenovité kapacitě nové baterie 7Ah. Tak aby zbylo dostatek energie na nastartovaní, bo skútr jaksi nejde roztlačit ?
Najdi si to zde na fóru. Měřeno metexem za 3000, to je vůůůl
V -10 asi málo ľudí. Ale keď je vonku ráno 10 a v noci bolo -5, aj to cítiť pri štarte. Ja nehovorím o celej zime, stačí 10-14 dní a už je problém...Bostav píše:S tím lze souhlasit, v zimě (když je mínus) ztratí baterie cca. pětinu kapacity. Ale kdo jezdí v -10 ? Ale to je asi každému jasné, že když bude mít alarm přes celou zimu že se mu vybije baterie(nebo po 14ti dnes nenastartuje). A protože se zajímáš o "arduino" , tak předpokládám základní znalosti
"bado " - neuč starého psa učivo z prvního ročníku /1989/
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků