Jde vidět, že tato hra je vcelku oblíbená a lehce návyková. Jak bylo o něco výše napsáno, vždy je to něco za něco. Vyšší úroveň, silnější tank s vyšší výdrží, ale na druhé straně je tu pomalejší pohyb, nabíjení, kombinování se stejnými kategoriemi protivníka, takže výhoda vyšší výdrže padá. Ale hlavně je to o jisté strategii a tím pádem o zapojení mozkových závidů do samotné hry, na rozdíl od jednoduchých honiček. Někdo útočí "zpoza buka", jiný se hrne dopředu hned zpočátku, další se dá dohromady s jinými a ve skupině postupují. A tato možnost výběru, jak na to, dělá tu hru zajímavou. Mám necelých 5.500 her za sebou a asi nejvíc jsem si vyhrál s kategorii 3-5, to ještě bylo dobře pohyblivé, rychlé v nabíjení, nestátlo to tolik kreditů, umožňovalo to rychlé útoky a stejně tak rychlé ústupy, když si to situace vyžádala. Vývojářům se fakt povedla