[quote=Daelimek][quote=Cpujky][quote=Daelimek]Snad nebude nikomu vadit,že založím toto,pro někoho možná zbytečné téma,zajímalo by mě,pokud někdo z vás má vysokou školu,tak jakou?Byl bych rád i za informace o některých VŠ,jak se říká - každá rada,dobrá...
Rohzoduji se kam jít a mám dilema mezi Masaryčkou v Brně (pedagogika) ,pak VUT opět Brno (strojírenství) a pak Západomoravská vysoká škola zde v Třebíči...poraďte prosím...dík moc[/quote]
Ahoj.
Tak ja koncim elektro na VUT - obor eletrovyroba a management - mikroelektrotechnika (6ty rok :rolleyes:) a muzu ti to doporucit. Snad se mi podari udelat v lete statnice :p
Kamaradi delali informatiku na Masarycce a nebyli moc spokojeni,ale nemuzu soudit, nestudoval jsem. Pritelkyne studujuje strojarnu (fyzikalni inzenyrstvi) a je to docela maso.
Zalezi na tom jake jsou tve konicky a co te bavi,ale pokud chces hlavne nejaky titul a nepotrebujes se moc nadrit, tak ti doporucuji fakutu podnikatelskou na VUT. Je to fakt easy (od tretaku mame 1/3 vyuky prave na podnikatelce, takze vim o cem mluvim). Jestli mas nejake otazky k fakultam na VUT, tak napis, rad ti to popisu
[/quote]