Upgrade ridicaku z B (a1) na A (A2) - zkusenosti

Diskuze o čemkoli.

Upgrade ridicaku z B (a1) na A (A2) - zkusenosti

Příspěvekod Vasek2 » 20 bře 2015, 11:20

Zdravim,

na jinem miste resim jaky skutr v kategorii 300ccm.

Nenasel jsem toto tema, tak se zeptam...
Nejak jsem opomnel, ze musim mit opravneni na tuto kubaturu, Bcko, ktere mam uz zde neplati.

Par dotazu:
Mate zkusenosti, jak v tomto pripade probiha kurz? Je treba absolvovat komplet?
Ziji v jinem statu a moc casu na to, delat to v CR nemam. A prevest si ridicak v ramci EU mi prijde zbytecne.

Diky,

V.
Vasek2

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 02 dub 2014, 18:56
Skútr / moto: Sym Symphony 125 S

Re: Upgrade ridicaku z B (a1) na A (A2) - zkusenosti

Příspěvekod HonzaR » 20 bře 2015, 16:12

Nevím, jak v zahraničí, ale v praze jsem před asi 5 roky dělal plné A do měsíce. Na internetu jsem si předplatil testy a dělal je tak dlouho, dokud jsem je nedával soustavně na plný počet. Pár hodin teorie (dobrovolných, pokud již máš B) 7 hodin jízd. Pak závěrečné testy na magoši a zavěrečná jízda s komisařem.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Upgrade ridicaku z B (a1) na A (A2) - zkusenosti

Příspěvekod Gandalf » 20 bře 2015, 17:33

Vše je z velké části na domluvě s autoškolou. Osobně jsem absolvoval 2013 jen předepsané hodiny jízd, což se dalo během pár dnů. Jen tam mají myslím předepsaný nějaký minimální časový odskok poslední jízda - zkouška, ale i to je samozřejmě o tom, jaký termín instruktor v dokumentaci vykáže. Jinak technika jen velmi zběžně - osvětlení, kontrola a doplnění chladící, brzdové kapaliny, oleje, kontrola stroje před jízdou apod. (zkušební komisař se na nic z toho neptal, což nám předem potvrdil i instruktor). Testy jsou volně dostupné na stránkách MD ČR, takže stačí si je opakovaně procházet. Já si od tam stáhl celý soubor otázek včetně odpovědí a procházel si je komplet.
Podle mé zkušenosti, pokud má člověk už praxi za volantem, chová se slušně, nereaguje zbrkle a poctivě se rozhlíží (kroutí přilbou doprava a doleva), tak zkušební komisař je poměrně vstřícný a tolerantnější než u mlaďochů, pro které jsou to první papíry.
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Upgrade ridicaku z B (a1) na A (A2) - zkusenosti

Příspěvekod PetanG6 » 21 bře 2015, 17:46

Taky mám podobný skušenosti . Měl jsem komplet všechno ale chybělo mi A. Velký Á-čko sem dělal 2014 v září a všechno bylo jen na domluvě s autoškolou takže teorie a testy jen doma na stránkách M. dopravy. A jízdy jsem jel jen 3 a pak jsem se s insruktorem dohodl že už dobrý a šel na testy a jízdy s komisařem. Jinak nic , a je pravda že ten přístup komisaře k někomu kdo už má něco najeto a rozhlíží se je úplně jinej než když jsem dělal v 18 C-čko.
PetanG6

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 28
Registrován: 27 úno 2013, 20:29
Bydliště: Olomoucko
Skútr / moto: Honda Forza NSS300, bylo PCX 125
Tuning / úpravy: Turis plexi honda, Kufr 45lt., Vyhřívaný hefty


Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků