od Balu » 19 srp 2008, 23:57
Díky za přání brzkého uzdravení všem. Dnes jsem byl ma kontrole v nemocnici. Konstatování, že se dobře hojí zlomenina i rány pod sádrou mě docela potěšilo. Méně již to, že mi sundavali sádru i obvazy i se strupy, i když nutno říci, že mi to odmačovali, ale "veselá" záležitost tp přeci jen byla. Udělali mi novou sádru s tím, že za týden jdu zase na kontrolu a pokud bude vše dobře probíhat, tak mi přidělají dolů ten opatek a mohl bych se více pohybovat a možná i si zajezdit. Dnes bylo v Praze super, skoro jsem brečel, že nemůžu jezdit a trčím 5 hodin v nemocnici. Teď tu trpím s novou sádrou, nějak moc mi to utáhli, škrtí mě to a přemýšlím, že přes Julínkovné asi pojedu do nemocnice teď v noci, aby mi to předělali, než mi ta noha do rána upadne. :thinking:
Ještě pár poznatků z ježdění v Itálii-nechci se tím pasovat na odborníka na tamní silniční provoz:
1. značky Zákaz předjíždění a dvojité čáry na vozovce jsou tam jen proto, aby řidič uvážil, jestli bude nebo nebude předjíždět. Většina se jich rozhodne pro předjíždění;
2. červená na semaforu upozorňuje řidiče, aby se obezřetněji rozhlédl, jestli něco nejede z boku moc blízko a rychle a mohl tak na ni bezpečně projet;
3. značky STOP znamenají, že se má zastavit, když vozidlo na hlavní už je před mým vozidlem, v ostatních případech se plynule projíždí;
4. značky omezující rychlost je pouze na okrasu okolí vozovky.
To jen na okraj, ale nutno říci, že jsem tam viděl jej jednu jedinou bouračku motocyklu, resp. už její odklízení a najel jsem tam cca 3.000 km. Jinak jsou ke skutrům a motorkám vůbec ohleduplní a vůbec je nebere, že je předjíždíte, ať už ve městě nebo venku. Všude jsou ve městě kolony a je docela obvyklé, že veškeré skutry, které dojedou na červenou stojící kolonu se proháčkují na její čelo, takže tam při spadnutí zelené odjíždí 15-20 skútrů, které stojí v čele ve všech např. 3 pruzích. Ještě jedna věc, která je odlišná od nás, že když svítí červená, tak rovnou spadne na zelenou bez prosvícení oranžové. Nevím, který způsob je lepší, ale ten italský mi připadá rychlejší.
Honda Gold Wing GL 1800, 87 kW, černá perleť, r.v. 2006, spotřeba 5,5 l/100 km, Honda SH 300i, 20 kW, černá perleť, r.v. 2007, velké plexi, kufr Honda, spotřeba 3,3 l/100km.