Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

02 lis 2007, 18:42

proste to vyzkousej a pak nam dej vedet cos udelal a jak to dopadlo.ale vsechno to tu uz bylo aspon jednou psano.

02 lis 2007, 23:59

[quote=petrzet]K tomu vyhrivani karbecu,odpojil sem to a slo to trochu dolu cca 0,3L ale porad sem se motal kolem 4L,pravda je ze sem na ni jezdil do prace 25km v jednu stranu a z toho 80% po dalnici a tam sem ji nesetril - 120km/h porad ale kdyz sem jel do jeseniku po okreskach porad kolem 100km/h tak sem nesel pres 4L,myslim ze to bylo snad 3,8L ale to se mi podarilo snad jen jednou,spotreba by se mela merit prumerne aspon po 1000km jestli ji budete merit po kazde nadrzi tak je to dosti neobektivni,jednou ti vyjde 2,8 a pak budes porad tvrdit ze ti to bere 2,8 takze aspon 1000km a pak si muzes udelat obektivni nazor na spotrebu.[/quote]
Já najezdil povětšinu těch kiláků na cestu do práce ( 30 km tam a to stejný zpět ) , sice ne po dalnici , jen po silnicích I.třídy , tak to kilčo , kilčo deset .... a protože jsem si to zapisoval ( tankování ) , tak vím že jednou to bylo třeba 3,1 , pak 3,3 , někdy 3,0 , když jsem se "utrhl" a opravhu jí dal co proto tak 3,4 ... a když to byla "kochačka" krajinkou tak pod 3 ...

03 lis 2007, 09:32

[quote=petridas]tha with :a umis tu potrebu dobre spocitat? :)[/quote]

HE??!! :o :o No budu dělat, že to nebylo na mě!!!! :mad: :mad: :mad:

04 lis 2007, 18:32

no kdyz jsem naposled pocital spotrebu byl jsem zdesen:D 12l / 160km :cyclops: ale byli klapky v hajzlu no ted uz to mam vyreseny uplne jinak B)

05 lis 2007, 01:57

[quote=Sails]no kdyz jsem naposled pocital spotrebu byl jsem zdesen:D 12l / 160km :cyclops: ale byli klapky v hajzlu no ted uz to mam vyreseny uplne jinak B)[/quote]

KOLÍK????? To jsi měl vypadenou hadičku palivovýho přívodu, ne???

06 lis 2007, 10:48

mně se dařilo jezdit na neupravený padesátce derbi (6 koní) za cca 4 litry a na burgmanovi čtyřstovce jezdím praktiícky za to samý :) do práce to mám hlavně z kopce, ale zpátky je potřeba za to tahat - na padině skoro na max, burgman si jen vesele bublá. ještě pro srovnání - na 107-koňovym xjr jsem jezdil i za 6 litrů, když se jelo na pohodu.

14 lis 2007, 18:37

Na majesty 250 jsem jezdil stále v rozmezí 3,5 - 3,7. Na jedný straně v klídku cca 80 - 90km/h, na druhý s batůžkem i krátký trasy přes centrum města, takový to poskakování po dvou kilometrech. Spotřeba stále ta výše uvedená.

14 lis 2007, 18:59

[quote=enthusaab]mně se dařilo jezdit na neupravený padesátce derbi (6 koní) za cca 4 litry a na burgmanovi čtyřstovce jezdím praktiícky za to samý :) do práce to mám hlavně z kopce, ale zpátky je potřeba za to tahat - na padině skoro na max, burgman si jen vesele bublá. ještě pro srovnání - na 107-koňovym xjr jsem jezdil i za 6 litrů, když se jelo na pohodu.[/quote]

tak to tedy nevím mám derbinu a jezdím kolem 3l/100 jedině že by ten tvůj motor /mám piaggio/žral víc
nijak se s tím nemazlím a jezdím pořád skoro na plnej ale ke 4 jsem se nikdy ani nepřiblížil

14 lis 2007, 19:00

[quote=kraken.99][quote=enthusaab]mně se dařilo jezdit na neupravený padesátce derbi (6 koní) za cca 4 litry a na burgmanovi čtyřstovce jezdím praktiícky za to samý :) do práce to mám hlavně z kopce, ale zpátky je potřeba za to tahat - na padině skoro na max, burgman si jen vesele bublá. ještě pro srovnání - na 107-koňovym xjr jsem jezdil i za 6 litrů, když se jelo na pohodu.[/quote]

tak to tedy nevím mám derbinu a jezdím kolem 3l/100 jedině že by ten tvůj motor /mám piaggio/žral víc
nijak se s tím nemazlím a jezdím pořád skoro na plnej ale ke 4 jsem se nikdy ani nepřiblížil
[/quote]

kyblos má taky derbinu předělanou na 70cc a co vím tak má spotřebu asi 4 litry

28 lis 2007, 19:56

No tak nevím.Mám ve svým drakoušovi Yamahu(250),jezdím hlavně do a z práce(cca 8 km jedna cesta) a zatím jsem se dopočítal 3,8/100.Nevím,jakou rychlost při jakých otáčkách pro nejmenší spotřebu konstruktéři použili,ale divil bych se,kdyby Majesty jezdila pod 3.Pokud vím,tak u aut to bývá tak,že nejmenší spotřeba bývá při rychlosti 90+-,nejvíc používané v běžném provozu.Přivyšší rychlosti samozřejmě narůstá.Tady to bude podobně.Snížit by to šlo přetryskováním nebo přeprogramováním stříkačky,ale tím zas klesne rychlost,akcelerace a ozávratnou hodnotu to nebude,jen se křivka výkonu a spotřeby posune.Asi nejlepší bude mít v pořádku variátor a opatrně s plynem,nepředjíždět za každou cenu,a prudce nebrzdit.Zdraví J. :D :)

28 lis 2007, 20:01

kraken.99: Jo mám spotřebu 3,8l/100km ovšem co já vím jakou nyní. To je těžký furt měřit, když se v tom pořád hrabu :cyclops:

29 lis 2007, 14:10

Tak se v tom nehrab,poklad stejně nenajdeš.Já zastávám heslo -dokud to funguje,nechat být.Tuningová leta mám za sebou a scoota na ježdění,ne učební pomůcku.J :o

29 lis 2007, 14:16

No jo, ale ono to vždycky trošku přidalo :cyclops: To nejde přestat :D Taky mám scoota na ježdění, ale proč mu trošku nepomoct, že? B) Teď už na to asi prdim, už se mi nic dělat nechce, ale už mi taky stačí jak to teď jede. Předtím mi to nestačilo a on má člověk taky celkem radost, když se mu něco povede, prostě něco aspoň trošku vylepšit ne? :)

30 lis 2007, 20:17

Ale to jo,laď si jak chceš,já měl taky tohle období,ale časem jsem se dopídil k závěru,že ten efekt je minimální.Jseš akorát častěji u pumpy.Jestli chceš brousit slider,tak opust skůtry a kup si něco sportovního,CBR 125 nebo na co máš papíry.
Mě taky vrtá hlavou,když tady i jinde čtu,jak každý touží po 650,700,800-a až to bude mít a zas se nabaží,tak co dál???????
Kde to má konec?Ono je prima jezdit rychle,ale fyzikální zákony jsou jedny a neošálíš je.Když se někam přiřítíš 100.na pajdě nebo na 650,je to sakra rozdíl v energii apak je problém třeba poskládat se do zatáčky.Tahat za plyn není problém,ale odhadnout,kdy ho zavřít,začít brzdit a kolik,je umění daleko větší.
Nebo si ta draka dej turbinu,jak tady je kdesi šot.Ale upozorňuju,že je to žravý,pálí letecký petrolej,a do modelů stojí "již od 60K".navíc petrák u pumpy nevedou.Doporučuju většího scoota.J ;) ;)

31 pro 2007, 22:16

znam osobne nekolik lidi co postupne vystridalo obsahy od mensich po ty vetsi ale kdyz na jezdeni maji vice casu tak casem ze ta 650 co maji uz nestaci a koupi pak 1300.znam dva kamarady co to vyresily timto zpusobem.sice to ma tah ale to pohodli tam zas neni jak na 650 a spotreba o neco malinko vyssi ale ty kone co tam jsou maji taky hlad tak je musi nakrmit.to je logicky.pak uz jen zbyva ze po nekolika letech zas vymeni a koupi o neco vyssi obsah pokud se toho dozijou a zdravi bude slouzit.ta predstava u mne nehrozi ze za 5 let pujdu do vyssiho obsahu nez co mam ted.to bych musel vyhrat ve sportce kterou nehraju a koupil bych si asi jen 5 nebo 6 motorek ktery bych stridal podle toho kam jedu.Ikdyz je to peknej sen tak se muze i nekdy vyplnit coz u mne nehrozi.jak se znam.
Odeslat odpověď