Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

01 lis 2007, 20:21

Nojo,petrzet to za mě řekl :thinking:.Už jsem myslel,že se svojí máňou musím jezdit kanály,protože ať si hlídám vytáčení motoru,nebo tomu dám ceres,stále jsem na 3,8 - 3,9 a koukám na ty,kterým to jezdí i pod 3 :(.Tak jsem myslel,že je moje Máńa rozežraná,ale vidím,že to nemusí být pravda :stare:.

01 lis 2007, 21:21

Aspoň vím, co můžu od lea na jaře čekat. I se spotřebou 4 litry budu spokojený, pořád je to jen půlka toho, co mi žere auto B)

01 lis 2007, 21:32

Šlapky : zkus "odpojit" vyhřívání karbecu .... teče tam přes karbik teplá voda z chladícího okruhu . Význam nechápu , ale ten kamoš co jsem od něj měl Majesty když jí ladil karbik tak to odpojil , že je to k ničemu . Stejně tak to má i na své X9 .... Kolik by to papalo s vyhříváním nevím , nebyla možnost to zkusit , ale třeba se taky dostaneš níž .

01 lis 2007, 22:00

[quote=petrzet]K te spotrebe,mel sem majesty 01,jezdil sem vcelku svizne ale hlavne po dalnici,spotreba nesla pod 4L a to i po serizeni a vycisteni karbecu,pri jizde ve dvou po dalnici do Brna plne nabaleni sla spotreba pres pet litru :( proto sem ji dal pryc,ti co tady pisou ze jezdi s maňou za tri a pod tri litry tak musi jezdit max 60 a zrychlovat o kilomert za minutu (Kodajz mi spotrebu odklepne taky,ma leose 250 ten ma stejny motor jako maňa a jezdi taky spise pres 4L) ale o tom to neni,moto se ma tocit,sice ne nadoraz ale co mam z toho ze jedu za tri kdyz mi cesta trva o patnact minut dyl,s Deauvilem sem normalni jizdou sel i pod 4,5L ale jak sem potah tak 6L uplne v poho.Jeste k tomu vypinani motoru,u skutru to neni technicky mozne,musel by si opravdu zpomalit na rychlost pri ktere se rozepina spojka a pak to pustit z kopce ale to je dost onicem,ne?[/quote]

60??? A KILOMETR ZA MINUTU?????!!!!!! :o :o :o TO JE VTIP???!!!!! :mad: :mad: :mad:
3,3 mi to vycházelo, když jsem jel z Kroměříže za Havlbrod - cca 200km - rychlost kolem 100km/h

01 lis 2007, 22:01

[quote=MP]Šlapky : zkus "odpojit" vyhřívání karbecu .... teče tam přes karbik teplá voda z chladícího okruhu . Význam nechápu , ale ten kamoš co jsem od něj měl Majesty když jí ladil karbik tak to odpojil , že je to k ničemu . Stejně tak to má i na své X9 .... Kolik by to papalo s vyhříváním nevím , nebyla možnost to zkusit , ale třeba se taky dostaneš níž .[/quote]
Ten předehřívaný karbec není k ničemu, ale k něčemu. Když je směs v karbiku předehřátá, tak je zajištěná lepší energetická využitelnost paliva. Prostě to lépe zplyňuje, takže by snad měla být ta spotřeba spíš menší. Já bych to neodpojovala.
A ještě k té spotřebě, nevím jak to bude na Skylinru, to jsem sama moc zvědavá, ale mám zkušenost z mazlíka že hodně dělá správná svíčka. A ještě čistota vzduchového filtru a tlak v pneumatikách.
Naposledy upravil ohka dne 01 lis 2007, 22:07, celkově upraveno 1

01 lis 2007, 22:02

No jistěěěě :p ;)

01 lis 2007, 22:51

No pokud by měla být spotřeba menší , tak kdybych to připojil tak jezdím do 3 l a to by mě tady už vůbec nikdo něvěřil :D

...ale přesto si myslím že je to vyhřívání k ho...

Jinak je pravdou - správná svíčka , čistej filtr a správnej tlak v gumách ... to je neoddiskutovatelný .

01 lis 2007, 23:02

este k tomu vypinani motoru z kopce.kdyz se motor vypne tak i zhasnou svetla.aspon este u mne na aprilce.nevim nevim co by tomu rekla tvoje penezenka kdyz dole jako na svinu budou stat kamaradi s placackou a budou na tebe mavat abys jim ukazal doklady.pak bude blby dokazovani zes chcel usetril benzin z kopce.

tak za usetreny benzin to mame za nejakych par setkorunek.chcete slozenku nebo platite na miste?by mohla znit i odpovedod tech kamaradu.

proto bych toto vubec neresil.i z kopce s plynem ale ne plnej knedlik jen castecne v otackach protoze stejne jedes z kopce a tma ta rychlost urcite je.jestli ma nekdo k tomu neco dodat nebo jinou zkusenost mile rad si ji poslechnu.

co se tyce my spotreby nevim jestli jsem to psal tady nebo jinam.nez to najdu takje rano a to jdu do prace.ikdyz na pajde tak prece mam beznou cestovni rychlost jen 80km/hod. a spotreba se pohybuje v prumeru kolem 2,2L/100 km.kdyz ale jedu plne nalozenej nebo ve dvou tak spotreba je 2,5L/100 km ale ty rozjezdy a kopce jsou pomalejsi.proste pajda ktera nema zadnej tuning.taky jsem si ji koupil.kdyz bych chcel tunit skutra tak koupim rovnou klasiku a to s karbecem kterej je jak lepsi na tuneni tak i levnejc vyjde proti vstrikovani.

02 lis 2007, 00:06

Jasně, taky mám světla funkční jen s motorem. To vypínání motoru mě napadlo spíš jako technický problém, než že bych tím chtěl šetřit, přiznám se totiž, že jsem rozdělaný variátor ještě neviděl a nevím jak to pracuje. Hlavně že to funguje :-)

02 lis 2007, 08:25

[quote=Jarda]...tak za usetreny benzin to mame za nejakych par setkorunek.chcete slozenku nebo platite na miste?by mohla znit i odpovedod tech kamaradu...[/quote]
Ja som krpaty, takze na Burgosovi ma za plexi ani nevidno, ja by som popri nich len ticho presvistal... :D :D :D

02 lis 2007, 11:39

tha with :a umis tu potrebu dobre spocitat? :)

02 lis 2007, 12:12

...jeste takovej dodatek,Italsky,Španelsky,proste vseobecne ty Jizni stroje zerou vic,nez treba Japonci,to je znamej fakt.

02 lis 2007, 14:58

A italský stroje s japonským motorem by měly být někde mezi tím :D

02 lis 2007, 15:17

K tomu vyhrivani karbecu,odpojil sem to a slo to trochu dolu cca 0,3L ale porad sem se motal kolem 4L,pravda je ze sem na ni jezdil do prace 25km v jednu stranu a z toho 80% po dalnici a tam sem ji nesetril - 120km/h porad ale kdyz sem jel do jeseniku po okreskach porad kolem 100km/h tak sem nesel pres 4L,myslim ze to bylo snad 3,8L ale to se mi podarilo snad jen jednou,spotreba by se mela merit prumerne aspon po 1000km jestli ji budete merit po kazde nadrzi tak je to dosti neobektivni,jednou ti vyjde 2,8 a pak budes porad tvrdit ze ti to bere 2,8 takze aspon 1000km a pak si muzes udelat obektivni nazor na spotrebu.

02 lis 2007, 15:54

ještě k tomu vypínání motoru musel by jsi nahoře zastavit vypnout motor pustit to z kopce pod kopcem znova zastavit nastartovat a pokračovat když vypneš nahoře klíček za jízdy bude tě motor brzdit až do nějaký minimální rychlosti pokud by jsi nahoře zastavit a pustil to dolů na volnoběh tak když dole přidáš plyn rozbiješ si hubu :D
Odeslat odpověď