Benelli Velvet 150, 4T, r.v.2000, najeto cca 28.000 km
Zavady:
po koupi: 21.500 km: sesoupane predni stangle, ojete pneu, gufera na kyvce opotrebovane, zadni stangle ve spatnem stavu, krachly regulator napeti, popraskane plasty, strzeny zavit na L strane u zrcatka, 3 strzene zavity (mmj.na klikovce), 2 praskle srouby - kyvka, stojanek.
22.000 km: praskle lozisko na klice, bez zaderu, GO motoru (loziska, gufera, pistni krouzky, rozvod.remen) nove kolinko sani, nova svicka, nove naplne, nove valecky, novy remen, nove pruzinky, serizeni rozvodu
23.000 km: Vinou spatne provedene predchozi GO nova GO motoru, radne provedena. Po prvni GO se dusi pri rychlosti nad 80 km/hod., lak, nove naplne, vzduch.filtr, novy nastrik vejfuku.
24.000 km: praskly snek - merka rychlosti. Vymena lozisek na kolech, vymena gufer u spojky, vymena zarovcicek na palubce, vymena brzd.desticek, vymena brzd.kapaliny
27.000 km - opet odeslo lozisko na klice (jako nasledek neopravy duseni), 3ti GO, duseni se nepodarilo vyresit. Lak + nejake nove plasty, novy filtr, nove hadicky, nova benzinova pumpa, novy filtr, svicka, nove zadni bituby, rele startovani, spojovaci rele, nove dratky k blinkrum, nastrik kostry.
Brezen 2007 - po sestaveni a prvni projizdce pad pres obrubnik - prava strana silne poskozena - nyni temer hotovo - tzn.do puv.stavu.
Finis - za 2 tydny - doopraveni nasledku padu - vymena gufera u generatoru, vyladeni karburatoru - smesi pres emise a doladeni variatoru.
Nasledkem pokazene prvni GO a neopravy duseni pada motor i po 2he.GO.
Neda se hovorit o spolehlivosti, uz jsem se prekulil do druhe poloviny zivotnosti motoru, kdy je pro bezproblemovy provoz treba vymenit pomerne hodne veci.
opravy mi neva, ale vypada to, ze kdybych to porad nevopravoval tak budu bez problemu jezdit dal...
Naposledy upravil
skopi dne 27 dub 2007, 11:37, celkově upraveno 1