předražené to bude o cca 50%,i my chceme prémie,naši vedoucí chtějí větší prémie,jejich vedoucí velké premie,manažeři ty největší premie,milion dodavatelů,projektantů,technologu,plánovačů,soukromých subjektů,dozorú,kontrolorů.Taky na tom materiálů je potřeba se napakovat,nezapomenout na ůplatky,což je v tomhle byznysu podstatná část finančních toků.Kvalita bude až na posledním místě.Levněji by vyšlo postavit novou dálnici,je to jako se starým barákem,kdy někdo provádí celkovou rekonstrukci a nemá na to prostředky,je to nekonečná nikdy nekončící dlouhodobá práce.A to vše je potřeba znásobit alespon pěti,protože se na tom bude podílet všech pět největších firem,které si v dúkladném výběrovém řízení tuto mega stavbu poctivě rozdělí,tak aby si každý uhryznul kousek z koláče.Pozitivní na tom vidím snad jen to,že pár tisíc lidí bude mít na nějaký čas práci a ostatní stojící v kolonách jim budou nadávat.Fasujeme hroší kúže
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300