Řidičák B = 125ccm

Diskuze o čemkoli.

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod satanachist » 04 bře 2015, 01:40

Vy me bavite. Porad nejake pochyby. Ta ambasadorka si to nevycucala z prstu. Stejne jak ta madarska. Asi napisu Putinovi, protoze ten za vsechno muze.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod medved.m » 04 bře 2015, 02:10

Ale já jsem nenapsal, že si to ambasadorka odněkud vycucala :mrgreen:
Jen to, že ten expert "vedoucí regionální pobočky" (viz tvůj příspěvek) Ti řekl sice správně a), že poškozenému pojišťovna škodu uhradí v každém případě, ale už ne b), že v některých případech si to zase vezme zpět :|
Na vysvětlenou: někdo tu psal, nemýlím-li se, o Itálii nebo Chorvatsku - to jsem měl na mysli - že "sú tam česky a slovensky hovoriaci poliši". Tzn. nebude je třeba ani zajímat, jestli máš či nemáš řidičák.
Jen kdybys tam něco nedejbože způsobil, nesmíš se divit, kdyby to zajímalo ne policajty, ale toho, kdo má platit :roll:
 Shemík spase  Obrázek
Uživatelský avatar
medved.m

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1030
Registrován: 19 bře 2013, 23:13
Bydliště: Brno
Skútr / moto: SHemík125i ABS 2013
Tuning / úpravy: snížené origo plexi, pár odrazek a LED obrysovky

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod forester » 04 bře 2015, 08:27

madma píše:Zdaleka nejlepší řešení je udělat si velký papíry a mít klid, sám do toho asi letos půjdu :-)


Konečne jedno rozumné riešenie,gratulujem madma.Namiesto toho čo tu kolegovia vynakladajú energiu a čas vypisovaním po MZV vśetkých krají EU už môhli mať zožratú tú vyhlašku,papiere vo vačku a slobodne sa pohybovať kde sa im zachce.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5563
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Timgad » 04 bře 2015, 08:56

Forestere, dovedeš si představit, že mohou být lidé, co se na řízení velkého motocyklu s klasickým řazením oproti automatu na skútru necítí? Já tedy rozhodně na nic takového nesednu. Tím jsou pro mě zkoušky na ŘP A nedostupné. Skutr 125 s béčkem přitom bez problémů ovládám. Takže udělat si velký papíry a mít klid, jak píšeš, nemusí být tím nejlepším řešením.
Timgad

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 232
Registrován: 26 srp 2014, 21:25
Bydliště: Náměšť
Skútr / moto: klasický skútr

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod pcx » 04 bře 2015, 09:01

ano, spravit A-cko a mat pokoj je fakt rozumne, ale nie pre "skutristov". Plny suhlas s Tingad-om. Nie pre vsetkych, lebo sme tu vselijaki :wink:
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod satanachist » 04 bře 2015, 09:07

Přesně tak. Ale někteří to pořád nechápou. To víme přeci všichni, že existuje i A. Jinak by tahle diskuze nebyla. Kdyby se smělo cestovat jen po České republice nic bychom nenadělali. Ale takto prostě vítáme, že se nám rozšiřují možnosti a sledujeme a zjišťujeme informace. Já prostě tu potřebu velkého A nemám.
Ale na této diskuzi je vidět, jak to tady na fóru funguje. Člověk dá nějakou informaci do tématu a za chvíli se stáčí jinam.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod aldav » 04 bře 2015, 14:57

Jděte uz s tím vnucováním "A" do prd.ele a nechte to na každém jednotlivém soudruhovi. :lol:

tap-Melius LTE
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 94
Příspěvky: 650
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod HonzaR » 04 bře 2015, 17:05

Každý svého štěstí strůjce...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod PBM2 » 04 bře 2015, 17:31

To je hezké - "každý svého štěstí strůjce"... :roll: Spíše je to "zákonodárci našeho štěstí strůjci". Tak dlouho vymýšleli skupiny, až je z toho hezký paskvil. Můžeš jezdit na 125 ccm, do 11 kW, ale stejně tak i na 500 ccm, ale ve verzi LT, s nožní brzdou. Cokoliv mezi tím nebo bez nožní brzdy už si žádá dodělat skupinu. A proč vlastně? Zbytečně. To jsem nevěděl, že skůtry, ať už mají jakýkoliv obsah, se kromě rozměrů, rychlosti, hmotnosti a dalších takových vlastností tak liší v ovládání, že je nutné si udělat další skupinu. U obsahu 300 ccm platí jiná pravidla silničního provozu, než u 125 ccm? Od kdy? :?: Chápu, že je nutné projít kurzem na motorce s nožním řazením, protože je to zcela o něčem jiném po stránce ovládání a celkové souhry při jízdě, než u skůtru. Ale u automatu? O tom, že skupiny jsou svým způsobem paskvil, svědčí třeba i to, že u auta se můžeš s B ploužit v městském vozítku o obsahu do 1 litru s maximálkou někde do 130 km/hod (a to už se rozsypává) stejně jako s BMW poslední řady a maximálce někde na hranici 200 km/hod (pokud to má omezovač). Tady je jedna skupina pro širokou řadu obsahů a výkonů, ale u skůtrů to nejde? Na tuto otázku by asi nikdo nahoře neuměl srozumitelně odpovědět. Jediným faktem tedy zůstává, že "je to zákon a ten se musí dodržovat, žádnou logiku v tom nehledejte". A basta :lol:

Edit: jo a jak už tu bylo zmíněno, ne každý se na klasickou motorku cítí nebo má třeba zdravotní omezení. Třeba z mé vlastní zkušenosti. Po havárce mám problémy s levou nohou, takže řazení s ní je v podstatě nemožné a navíc díky omezení hybnosti se nedostanu z kterékoliv strany přes sedlo. Ale "mohu" jezdit na skůtru o obsahu "až" 125 ccm a do 11 kW nebo rozbít prasátko, sebrat ranec peněz a pořídit si MP3 (a obdobné typy) ve verzi LT. Hezká představa (toto ale opravdu je jen ironický povzdech.. :mrgreen: )
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Lubik » 04 bře 2015, 17:55

Za tento sloh ti žáku Kašíku dávám velkou jedničky, prestože jsem to nečetl.
Lubik
 

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Maco82 » 04 bře 2015, 18:01

satanachist píše:Vážený pane Teplý,
S řidičským oprávněním pro skupiny B můžete řídit skútr o objemu 125 ccm i v Rakousku.

S přátelským pozdravem

Eva SLOVÁKOVÁ
Rakouské velvyslanectví v Praze


Taky mám v plánu výlet do rakouska, takže kluci díky za info ;)

Jinak kdo má problém s touto zprávou nebo jí nevěří, ať si klidně udělá Áčko pro velké kluky...
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod HonzaR » 04 bře 2015, 18:19

PBM2 píše:To je hezké - "každý svého štěstí strůjce"... :roll: Spíše je to "zákonodárci našeho štěstí strůjci". Tak dlouho vymýšleli skupiny, až je z toho hezký paskvil. Můžeš jezdit na 125 ccm, do 11 kW, ale stejně tak i na 500 ccm, ale ve verzi LT, s nožní brzdou. Cokoliv mezi tím nebo bez nožní brzdy už si žádá dodělat skupinu.


Nebýt toho "paskvilu" od r. 2013, tak s Béčkem můžeš max. na padinu...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Vratas » 04 bře 2015, 18:58

To je furt stížností na skupiny řidičáků. Já bych to zrušil a zavedl bych to jako to bylo po staru s ohledem na dobu a objemy, malá motorka, velká motorka a nic mezi tím. A žádné, že ke skupině B bude motorka, někdo neumí ani na kole a měl by mít bez zkoušek oprávnění na malou mašinu? Tohle byl a stále je paskvil.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Maco82 » 04 bře 2015, 19:04

Já rád za tenhle paskvil ;)
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Vratas » 04 bře 2015, 19:15

PBM2 píše: U obsahu 300 ccm platí jiná pravidla silničního provozu, než u 125 ccm? Od kdy? :?:


Sedni si někdy pokud budeš mít možnost na skútra 300ccm a více, nejlépe 600cm, třeba Hondu SilverWing nebo Burgmana a vem z plna za plyn. Pak po zvyku na tu malinkou mašinku, kterou řídíš, zjistíš, že ty zkoušky jsou nutné, byť pravidla jsou stejná.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 6 návštevníků

cron