Tak ono rozum, já s tím úplně nesouhlasím bez výcviku jenom s Bčkem řídit i 125 ccm a k tomu s manuální převodovkou.
- Většina lidí na motorce nikdy neseděla, nikdy ji neřídila
- Jenom udržet rovnováhu je veliký problém
- Už 125 ccm skútr je na zabití dost a k tomu ještě normální malou motorku, kde si musí hlídat i ražení?
- Malá motorka je nebezpečnější, než skútr, který má super ochranu nohou a díky posezu "uvnitř" lepší ochranu těla
========================================================================================== - K čemu potom bude řidičské oprávnění A1? Odpovím si sám, především pro teenagery díky věku.
Nicméně sám jsem rád, že jej mám - nemusím vůbec nic řešit a mohu s tím v klidu jezdit po celé Evropě a neřešit, kde platí možnost řídit se skupinou B - 125 ccm skútra.
Rozšíření na A2 za "pár" korun po dvou leté praxi.
Výuka v autoškole na motocyklu - Myslím, si že řídit malou motorku 125 ccm jenom s Bčkem je kravina ať už diskriminuje i ostatní, co si zaplatí A1 (ač mají výhody viz výše ale i tak). - člověk nemá naprosto žádné zkušenosti, nikdo to po něm nepožaduje a může jezdit.
- Přeci jen motorka je koníček a tak si myslím, že se to ubírá už spíše směrem, samozřejmosti - ale samozřejmostí to několik desítek let nebylo.
- To za chvilku můžou udělat zákony rovnou na neomezenou motorku s Bčkem a je to, bude víc mrtvých.
Řídit 125 ccm automat - tedy skútry beru, dobrá je to dobré pro životní prostředí, hustotu provozu, pro prodejce motocyklů, především zákon o řízení padesátek s omezením 45 km/h byla v případě neodblokace hotové neštěstí a nebezpečím i ve městě.
Ale jenom jako pro dopravu do práce, po městě a klidně ať si cestují po ČR.
Využívat toho ale a stát se takto jednoduše "motorkářem"? To mi přijde vysloveně jako hloupost.
Co už mě opravdu dostává je, že za dob padesátek s Bčkem se řešilo, že to je pomalý jasný.
Teď se stopětadvacítkami je to ještě horší, hlavně všichni řeší maximálku.
Měli jste možnost získat určité zkušenosti s motorkami a pokud to chcete na víc, než jen dojíždění do práce atd. viz výše, tak nevidím důvod proč zde neustále brečet o tom, že stopětadvacítka je slabá a řešit to tím, že vypláznete dvěstě tisíc za tříkolku, o kterou většina vůbec nestojí - jediným důvodem je možnost řídit s řidičským oprávněním na skupinu B.
Sakra, když chcete být alespoň trochu motorkáři, tak všechno něco stojí a nesmíte být srabi! Nemyslím teď finance za řidičské oprávnění, ale to, že se všichni co to berou vážně a to je tu většina se stopětadvacítkou bojí jít do autoškolu po X či XX letech, že by jim vzali papíry.
Zamyslete se nad tím, je to především pro vaše dobro a pro vaše další možné o dost lepší zážitky, než na stopětadvacítce, což je dobrý objem, nicméně většina stejně brečí a pro dva to je opravdu slabé. Tak jděte to autoškoly, nebuďte srabi, pro každý koníček se musí něco obětovat! Nehledě na to, že to není nic složitého a alespoň si zopakujete za ty léta všechny nové předpisy na pozemních komunikacích.
S neomezeným Ačkem, A2 i A1 nemusíte řešit vůbec nic - tím myslím, kde platí řízení skútru o obsahu 125 ccm s řidičským oprávněním skupiny B. Získáte zkušenosti na velké mašině v autoškole, které se vám zajisté budou hodit v provozu a především prostě v zahraničí, když uvidí případná kontrola v řidičáku A, tak nebudete mít žádné potíže, ale prostě vás pošlou dále pokračovat v cestě.
Opravdu se vám vyplatí chovat se jako srabi?
Jestli jo, tak alespoň přestaňte brečet tady na fóru, to nikomu v ničem nepomůže a jestli chcete abyste se tu navzájem litovali, tak si to pište do svých deníčků a sdílejte si je.