To je krása...som v ČR už 6 rokov..za tento čas sa zmenil Silniční zákon 3x..a ani jedna zmena neznamenala rozumnú úpravu, len sa neustále nájdu "vychytrálkovia" ktorý si to upravia podľa seba a snažia sa to "oje.." Nikto sa nezamyslí nad tým, ako to v praxi bude vyzerať a čo to prinesie..ide len o prihriatie si politickej polievočky. "Malá domů" kamarátovi alebo príbuznému..vždy z toho vyťaží len určitá skupina a za dva roky urobíme znovu úpravu, aby aj mne niečo kvaplo..viz. lekárničky.
Nikto z "nezodpovedných" tzv "expertov" sa nezamyslí nad podstatou veci a nevezme si príklad od iných krajín a to najlepšie by mohol dať dohromady, ale prečo, všakže? Vysvetlenie o pár riadkov vyššie.
Celá táto zmena príde vnivoč presne ako "tvrdé bodovanie"
Za x rokov sa budú zamýšľať nad tým, čo urobia s ostatnými ktorý si kúpia MP3 LT a prakticky budú jazdiť len s "B-éčkom" na plnohodnotnom veľkoobjemovom skútru, čo s ich skúsenosťami a praxou, kde ju získať?
Inde na MP LT robia kurzy jazdenia, ktoré si pred zakúpením musí nový majiteľ absolvovať, aby sa predišlo tomu, že si natlčie hubu, tak prečo nepodmieniť aj kurz skupiny B...praktickou jazdou na cvičisku a v prevádzke..až potom pustiť dotyčného/nú za volant auta. Nech vie čo obnáša byť vystavený bez ochrany plechov a naplno pusteného autorádia napospas ostatným...a nech to stojí viac..samozrejme to bude prístupné potom len niektorým ,ale aspoň to zabalia "autoškoly" ktoré vlastnia jedno vozidlo a aj v tom ti inštruktor skáče na brzdu a do riadenia, pretože ak mu to rozbiješ, nebude mocť na tom ísť s rodinkou o víkendu lyžovať na hory.
Všetko by malo ísť jedno s druhým..nie postaviť strechu a premýšľať ako vykopem základy..."A je to" parta