Tak nevím, zda mě víc štve to, že při rozhodování o řízení do 125 ccm s B v Bruselu "dali volnost" každému státu si to přizpůsobit samostatně a neuložili to jako jednoznačné rozhodnutí, bez výjímek a národních zvyklostí, což sebou vždycky neslo spoustu pochybení, nedostatků a nedorozumění. Nebo zda mi víc vadí to, že není ministerstvo schopno jednoznačně odpovědět, jak je to s řízením se skupinou B v zahraničí a pořád se do toho montují různé časopisy a "takyodborníci", kteří jednou píšou to a jednou zase něco jiného, místo aby dotazy směřovali na ono ministerstvo, případně vyhlášku, kde by tato odpověď byla jednoznačně popsána a nedala by se vykládat několika způsoby. Prostě u nás se to zavedlo a tak to platí jen u nás, na našem území. Připomíná mi to situaci, kdy se v obchodě zeptám, kolik stojí ten meloun a prodavač mi odpoví, že levnější je tykev. Tady se zase člověk zeptá, zda může s B jezdit i v zahraniří a případně za jakých podmínek, a úřední šiml mu odpoví, že vyhláška platí jen na území ČR (což tady bylo už vyvráceno vzhledem k SR). Ale aby ministerstvo zjistilo v okolních státech, když už to neudělá v celé EU, jak je to s možností ježdění našich řidičů s B na jejich území, to ne, to asi není jejich věcí. Na to, že jsou celkem hezky placení, toho dělají někdy fakt dost málo. Prvotní chyba je ale bez diskuzí v Bruselu, kde to udělali volné, každý ať se rozhodne kdy, kde a jak to zavede a nestanovili to jasně jako všeobecně platnou vyhláškua jasnými pravidly. Ano, neomezené A to řeší. Ale proč dávat peníze do autoškoly, když člověk nechce jezdit na 1200 ccm stroji do Španělska, ale třeba jen kousek za hranice do Polska nebo na Slovensko na 50 ccm?