Řidičák B = 125ccm

Diskuze o čemkoli.

Re: Tak je to pravda nebo ne???

Příspěvekod saimon1 » 18 čer 2012, 08:15

Jo je to pravda a už aby to bylo :wink: :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod PITBULL » 18 čer 2012, 08:21

Tak to ja zustanu u sveho milacka jeste 2 roky pak to predam synatorovi a koupime 125 aspon mi neujede :D
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Gandalf » 18 čer 2012, 14:44

Dost dobře nerozumím těm opakovaným varovným hlasům. Chápu, že se na tom "nadržený mlaďoch" chce vyřádit, ale jestli člověk jezdí nějaký pátek autem, zbývá už jen získat cit a odhad pro dvě kola.
Už jsem to tu někde psal, odjezdil jsem něco kdysi na VŠ jen na Babettě a k tomu pár tisíc km na kole. Pak jsem v Řecku bez jakékoliv "přípravy" sjezdil Korfu a Krétu na Kymcu 125 a 175 a necítil jsem nejmenší problém ani v jejich tamním občas chaotickém provozu.
Proto si myslím, že pokud se rozhodne relativně "zkušený" řidič sk. B, řekněme v 25-35 letech, pořídit si 125 jako pohyblivé a ekonomické přibližovadlo, není důvod malovat čerta na zeď a předpovídat tragedie... :wink:
A ta hláška "bez problémů zvládne 100 km/h, ano jistě je pár 125, které se na plný plyn a za vhodných podmínek rozjedou na 105-110 km/h, ale snad nikdo tak nebude jezdi běžně kdekoliv...jednak by ho to nebavilo, motor by to taky moc nebavilo a většinou už sám podvozek dá vědět, že jistota a pohoda vypadá jinak :)
Ale čas ukáže, za rok budeme vědět víc.
Naposledy upravil Gandalf dne 18 čer 2012, 16:34, celkově upraveno 1
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod satanachist » 18 čer 2012, 15:33

Gandalf: Přesně jak píšeš! Vše je o lidech. A jen magor, se skútrem hned vyjede do provozu, když v životě neseděl ani na padesátce. Mj. už mám ve Zlíně odloženo PCX.... :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod saimon1 » 18 čer 2012, 15:52

satanachist píše:Gandalf: Přesně jak píšeš! Vše je o lidech. A jen magor, se skútrem hned vyjede do provozu, když v životě neseděl ani na padesátce. Mj. už mám ve Zlíně odloženo PCX.... :wink:

A to jí budeš mít odloženou do příštího roku, :roll:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: max. 45km/h --> 75 km/h - Policie?

Příspěvekod Jirka.V » 20 čer 2012, 13:57

vecernajs píše:A co říkáte tomuhle? (1) Řidičské oprávnění udělené pro skupinu

a) A2 opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny A1,

b) A opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupin A1 a A2,

c) B1 opravňuje také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A1,

d) B opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny A1 s automatickou převodovkou a vozidel zařazených do skupiny B1,

e) C opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny C1,

f) D opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny D1,

g) C+E opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupin B+E a C1+E,

h) D+E opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupin B+E a D1+E,

i) C1+E nebo D1+E opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny B+E,

j) C+E opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny D+E, pokud má držitel řidičské oprávnění pro skupinu D.

(2) Řidičské oprávnění udělené pro kteroukoli skupinu s výjimkou skupiny T opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny AM

zde je odkaz: http://www.mdcr.cz/cs/Legislativa/Legis ... oprava.htm

226/2006 Sb.

Zpráva pro Vecernajs!!!
Ano jsem to já,ale nejde mi odeslat s.z. ostatní prominou..
Uživatelský avatar
Jirka.V

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 04 čer 2012, 17:50
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Honda NSS 250 Jazz
Tuning / úpravy: Multivar od Malossiho

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod TUNER » 15 srp 2012, 09:27

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod sedli » 15 srp 2012, 15:19

Nepročítám to tu, ale na úvodní stránce vidím, že se tady pořád diskutuje, tak pokud ještě někdo nemá jasno, tady je celekem pěkně vypsaný co platí a co bude platit - změny v r.2013 i s FAQ : http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=118450&fid=21
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod amaize » 07 říj 2012, 18:18

než to tady před novým rokem začne vřít ohledně řidičáků , mám otázku , respektivě já ji nepoložil , ale jeden můj známý , jde měnit ŘO , sic až koncem listopadu , a typujeme , zda ještě dostane omezení A1 150 nebo už mu to tam nevyznačí ,
co si myslíte vy , nebo má někdo nějakou zkušenost , nebo dokonce známou na MÚ , která(ý) by mohl říct něco bližšího
vlastně ode dneška za nějakých 105 dnů by se relativně mohlo vyjet :twisted:
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jackm » 07 říj 2012, 18:19

Tak on by tam harmonizační kód měl být u toho, protože klasická A1 to nebude, bude omezená na automat.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod amaize » 07 říj 2012, 18:22

no a jaký , když 1 50 je omezení do 50 ccm a rychlosti 45 km/h a při A1 se píše : skupina A1 - motocykl do obsahu 125 ccm nebo do výkonu 11kW - od 16let a nic víc , tak a co teď s tím
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jackm » 07 říj 2012, 18:26

150 je omezení do 50 ccm, ale ne do 45km/h, rychlostně neomezené.
A1 je od 16, ale vydává se s tím, že můžeš řídit s manuálem.
Možná bude nový harmonizační kód pro A1 s automatem.

No a nebo je to tak, že prostě harmonizační kód jen pro řízení pouze vozidla, které má automatickou převodovku, již existuje a pokud si daná osoba dělá jen pro automat, zapíše se mu ke skupině třeba harm. kód xx a ten ho omezuje jen na řízení automatu.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod amaize » 07 říj 2012, 18:38

jo s tou rychlostí máš recht , já koukal tady a vypadá to bez kódu , je tam jen v C) administrativní záležitosti bod 72. tak uvidíme , mne,nebo i mu jde spíš o to jestli před 19 lednem , ještě budou ta omezení psát

nové kódy asi nebudou

takže prý kód 1 50 nebude zapsán :?:
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jackm » 07 říj 2012, 18:42

Určitě budou, musí se řídit přesnými daty.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod amaize » 07 říj 2012, 18:55

tady vlastně nejde o nové skupiny,ale sjednocení ŘO v Unii , a od roku 2004 jsou skupiny řidičského oprávnění takové:
uvádím jen motocykly :
skupina Am - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h
skupina A1 - motocykl do obsahu 125 ccm nebo do výkonu 11kW
skupina Ao - motocykl do výkonu 25kW nebo do poměru 0,16 kW/kg
skupina An (A) - motocykl o výkonu větším než 25kW nebo o poměru vetším než 0,16 W/kg
A (s omezením) - Opravňuje k řízení motocyklů o výkonu do 25 kW s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg nebo s postranním vozíkem a s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,16 kW/kg (věková hranice 18 let)
A (neomezené) - Opravňuje k řízení motocyklů s postranním vozíkem nebo bez něj věková hranice 21 let)


a od toho 19.1. 2013 jde vlastně o jakési sjednocení z řidičáky vydávanými v minulosti
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron