Řidičák B = 125ccm

Diskuze o čemkoli.

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Myschan » 29 zář 2011, 17:41

Právě jsem si všiml, že jsou dvě témata k jedné věci :roll:
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Gandalf » 29 zář 2011, 19:38

Tohle je původní vlákno, to druhé je jen úlet, který postupně splynul... :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jarous » 29 zář 2011, 20:32

mohu mit dotazek dival jsem se mam skupinu do 25 kw jestli to je tusim A2 a koukam v tom clanku ze A2 podle noveho ma byt 35 kw tudiz vic ,to budou zvedat i me nebo je to tiskova chybaa dikyy
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Rady » 29 zář 2011, 20:49

Chyba to neni, je to v poradku.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jarous » 29 zář 2011, 21:29

Rady píše:Chyba to neni, je to v poradku.

tak i kdyz mam do 25 kw se to meni od daneho roku na 35 kw chapu to spravnee
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Rady » 29 zář 2011, 21:52

ano, jen je tam omezeni v max. otevrenem vykonu. To znamena, ze nesmis jezdit na motorce, kterou lze otevrit nad 70kw.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod satanachist » 30 zář 2011, 20:36

Špatné, kdyaž se takhle mistifikují zákazníci http://www.eurocycles.cz/index.php?modu ... 8&prodano= :shock:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Hasmann » 01 říj 2011, 19:38

No to je pěkný vydrb...po zakoupení ti prodejce oznámí,že si ho můžeš na rok uskladnit do garáže. :evil:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jarous » 01 říj 2011, 19:49

Rady píše:ano, jen je tam omezeni v max. otevrenem vykonu. To znamena, ze nesmis jezdit na motorce, kterou lze otevrit nad 70kw.

aahoj mohu se zeptat kdyz burgman 650 ma myslim 38 kw a tusim pomer 0,15 tak se to vstahuje take na tu skupinu a2,diky
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Hasmann » 01 říj 2011, 20:02

Nikoliv...má papírových 38kW a tato skupina je do 35kW...Nesmíš překročit ani jednu z uvedených podmínek.
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jarous » 02 říj 2011, 08:02

to beru ale dale v te skupine zni pokud nemas upraveny motocikl muzes az z dvojnasobnym vykonem tak prave nevim
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Jimmy » 02 říj 2011, 08:15

...A2 jsou zařazeny motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem...


Musí platit všechny tři podmínky zároveň.
1. Výkon maximálně 35 kW
2. Poměr výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg
3. Pokud je výkon snížen tak aby splnil předchozí dvě podmínky, tak základní model u kterého se snižuje výkon může mít maximálně dvojnásobek výkonu co bude mít po snížení. Tedy uškrtit na 35 kW lze pouze model který má maximálně 70kW.

Takže Burgman 650 by se vešel do A2 pouze pokud by ho někdo oficiálně omezil na 35 kW nebo méně aby byl splněn poměr výkon/hmotnost.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod sedli » 07 říj 2011, 18:36

Dnes volal otec na brněnský magistrát, přímo na agendu řidičských průkazů, aby si potvrdil že bude moci s B řídit 125 ccm s variátorem. Je to prý absolutní blbost a nic takovýho není a ani nebude. Maximálně si rošířit jiná možnost není a prý co kde koluje je absolutní bobost....
Takže na čem teda jsme pánové když ani na Nejpovolanějším místě to vyvracují?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod _Tom_ » 07 říj 2011, 20:57

zkusil bych další telefonát na jiné úřady, případě vytipovat jiné instituce jako autoškoly, nebo kdo by o tom měl sofistikovanější informace. Pořád platí, že co úředník to originál. Sám za sebe si myslím, že na úřadě budou vědět míň než zapálený skútrař hledající týden co týden nové informace na netu
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Bobika72 » 07 říj 2011, 21:09

[quote="vůbec nevíš"]Dnes volal otec na brněnský magistrát, přímo na agendu řidičských průkazů, aby si potvrdil že bude moci s B řídit 125 ccm s variátorem. Je to prý absolutní blbost a nic takovýho není a ani nebude. Maximálně si rošířit jiná možnost není a prý co kde koluje je absolutní bobost....

Dnes jsem byl na školení řidčů a školitel nám sdělil přesně to, co se zde již psalo: Od 19. ledna 2013 se mění oprávnění skupiny B takto :B opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny A1 s automatickou převodovkou a vozidel zařazených do skupiny B1

Takže na magistrátu ví kulový :mrgreen:
Uživatelský avatar
Bobika72

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2009, 21:46
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Honda CBF 1000 - dříve Suzuki Burgman 400 K8

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: adacarp a 14 návštevníků