Diskuze o čemkoli.
16 srp 2011, 07:58
Souhlasím. Na víc vůbec nechápu, o co jim jde. Pokud o to, že autoškoly nejsou vybavené .... nevím, dneska přeci není až tak těžké pořídit nějaké takové moto... Já se přiznám, že do autoškoly nepolezu. Ještě ten rok přečkám a i nadále budu cestovat na pajdě. Ono to zase takový problém není - tedy pokud ti nevadí rychlost tzv.šnecí
. No, ale pokud se něco potentuje a nebude to platit ani od r.2013, do autoškoly jdu. Protože už mám našetřenou víc jak polovinu na svůj
sen.
.
16 srp 2011, 08:24
Taky se mi nechce do autoškoly. Zaplatit cca 5000 jen za A1na jeden rok (nebo o dost víc za plné A) a absolvovat znovu všechny ty nesmysly kolem. Stačí cena skůtru, oblečku, přilby,... Naštěstí skůtr plně využiju až za rok - dva po přestěhování, takže přicházím "jen" o ty nádherné zážitky z jízdy, protože už dobrých 6 let jezdím pouze auty. Ale i tak se těším a můj prozatím absolutní kandidát je Honda PCX
16 srp 2011, 12:20
Tak ja kdyz uz, tak uvazuju o tride Ao, tedy omezeni do 25 kW, coz mi bohate staci. 25 kW bohate pokreje 200-250tky a i nektere 300stovky. Jsou tu autoskoly, ktere mezi A1 a Ao maji rozdil jen par stovek, tak si rikam, ze je kvuli par stovkam skoda delat jen A1, protoze kdyby nahodou casem byla chut na silnejsi, tak bych to pak nemusel delat znovu. Ona asi nebude, na tom PCXku minim vydrzet prakticky porad, nechci ji na zavodeni, ale na premistovani, ale covek nikdy nevi co zivot prinese, nebo pripadne take v pujcovnach by covek nebyl omezeny
16 srp 2011, 13:55
Hlavní je že skupina Ao se mění z 25kW na 35kW...taky docela podstatná změna. Už nebude dilema jestli B400 nebo Nexus 500...
16 srp 2011, 16:58
No ja o te skupine Ao uvazoval jen proto, ze to u nekterych autoskol nebyl velky cenovy rozdil, protoze si myslim, ze velkou moto spis porizovat nebudu ani v budoucnu, ale rikal jsem si, ze jen nejaka stovka navic uz me nezabije, tak proc ne, ... ale otazka je, jestli se ve skupine Ao meni omezeni z 25 na 35 kW, tak jestli si s tim autoskoly nezvednou take ceny teto skupiny. Protoze pokud by se skupina Ao cenove od skupiny A1 lisila nejak vyrazne (v radu nekolika tisic), tak to bych na celych 35 kW kaslal a udelal jen puvodne planovanou skupinu A1.
16 srp 2011, 19:57
V autoškole kde jsem dělal papíry na velkou mašinu na podzim je rozdíl mezi A1 a A0 s omezením celých 70 Kč. V takovém případě je asi nesmysl pokud člověka neomezuje věk dělat pouze A1. A0 bez omezení je pak o dalších 1200 Kč dražších, což už je trochu na zvážení, ale protože papíry jsou na celý život a kdo ví kdy se třeba naskytne možnost si i jen půjčit něco silnějšího, tak asi nemá smysl šetřit každou stovku a když už člověk dělá ty papíry, tak je asi nejlepší řešení dělat tu nejvyšší skupinu na kterou mám věk.
16 srp 2011, 20:24
Presne tak, proto jsem si prave rikal, ze by byla skoda neudelat si aspon tu Ao, pokud by to bylo jen par stovek navic a 25, nebo prej nove dokonce 35 kW uz jsou stroje 400 az 500 ccm, coz v mem pripade opravdu staci na cely zivot
Kubatury nad 500 jdou kolem me, jsem totiz jeste Husakovo dite, takze uz jsem vyblbnutej a i v pripade tech kubatur do 500 ccm mi jde porad jen o pohodovou prepravu. Ale vzhledem k tomu, ze jsem naposledy jezdil pred vice jak 20ti lety na fichtlu, tak pro me ted i 125tka bude raketa
Nicmene mit rezervu trochu nahoru se urcite vyplati
16 srp 2011, 20:38
Jo vlasne abych nekecal, tak pred 6ti lety na svatebni ceste jsme s novomanzelkou litali na tyhle Yamaze po Kube.
Byl to dobrej prskolet, na kubansky prazdny dalnici dal i pres petasedmdesat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
17 srp 2011, 10:31
Zpět k tématu B ---> 125ccm. nějaké aktuální informace?
18 srp 2011, 12:10
Ahoj, nového není nic. Novela zákona je ze senátu vrácena do parlamentu. Další schůze parlamentu začíná 20.září. Snad se na ní bude novela projednávat. Nicméně naděje, že bude změněn termín účinnosti článku o řidičských oprávněních na leden 2012 je podle mne, nulová.
Ten termín se objevil totiž jen v původním návrhu ministerstva dopravy a už po prvním projednávání novely na vládě zmizel. Není to chyba, jak jsme si mysleli, ale asi záměr.
Jak jsem psal dříve, já nemůžu čekat - skútr už mám (najeto načerno téměř 900km), tak absolvuji autoškolu. Příští týden jdu ke zkoušce, držte mi palce.
18 srp 2011, 15:39
Já myslím, že letos už se toho vůbec moc neprojedná. Kalouskovci tomu zase dávají na frak! Ministři se nebudou účastnit zasedání vlády a my občané vše odneseme. Já na to zatím kálím, vydržím se šicím strojem a radši si užiju příští rok pořádné dovolené s kamošama při cestě na východ - Transsibiřská magistrála. Po Česku a Slovensku mi padesátka stačí.
18 srp 2011, 16:35
Máš recht
18 srp 2011, 18:42
já už jsem se předběžně domluvil s kamarádem,že si koncem sezony doděláme papíry na moto bez omezení a když to dopadne
,příští sezonu bych už chtěl sedlat nějaký více méně oježděný skutr
dosud neznámé značky a obsahu
,to je ještě ve stádiu studia a výsledek bude záležet taky na paní domácí,kolik na to vyčlení z rozpočtu
a co za to bude chtít
a kolikrát
19 srp 2011, 06:03
Pokud to tatík rozplánuje na nějaký dlouhodobější horizont,tak i to pjetikilo by se dalo )) Pak mě budou zajímat pocity z přechodu china 50 vs. značka 200-800 ?? )))