Řidičák B = 125ccm

Diskuze o čemkoli.

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jakattara » 16 srp 2011, 07:58

Souhlasím. Na víc vůbec nechápu, o co jim jde. Pokud o to, že autoškoly nejsou vybavené .... nevím, dneska přeci není až tak těžké pořídit nějaké takové moto... Já se přiznám, že do autoškoly nepolezu. Ještě ten rok přečkám a i nadále budu cestovat na pajdě. Ono to zase takový problém není - tedy pokud ti nevadí rychlost tzv.šnecí :) . No, ale pokud se něco potentuje a nebude to platit ani od r.2013, do autoškoly jdu. Protože už mám našetřenou víc jak polovinu na svůj sen.


.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Gandalf » 16 srp 2011, 08:24

Taky se mi nechce do autoškoly. Zaplatit cca 5000 jen za A1na jeden rok (nebo o dost víc za plné A) a absolvovat znovu všechny ty nesmysly kolem. Stačí cena skůtru, oblečku, přilby,... Naštěstí skůtr plně využiju až za rok - dva po přestěhování, takže přicházím "jen" o ty nádherné zážitky z jízdy, protože už dobrých 6 let jezdím pouze auty. Ale i tak se těším a můj prozatím absolutní kandidát je Honda PCX :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Shemik » 16 srp 2011, 12:20

Tak ja kdyz uz, tak uvazuju o tride Ao, tedy omezeni do 25 kW, coz mi bohate staci. 25 kW bohate pokreje 200-250tky a i nektere 300stovky. Jsou tu autoskoly, ktere mezi A1 a Ao maji rozdil jen par stovek, tak si rikam, ze je kvuli par stovkam skoda delat jen A1, protoze kdyby nahodou casem byla chut na silnejsi, tak bych to pak nemusel delat znovu. Ona asi nebude, na tom PCXku minim vydrzet prakticky porad, nechci ji na zavodeni, ale na premistovani, ale covek nikdy nevi co zivot prinese, nebo pripadne take v pujcovnach by covek nebyl omezeny :lol:
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Hasmann » 16 srp 2011, 13:55

Hlavní je že skupina Ao se mění z 25kW na 35kW...taky docela podstatná změna. Už nebude dilema jestli B400 nebo Nexus 500... :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Shemik » 16 srp 2011, 16:58

No ja o te skupine Ao uvazoval jen proto, ze to u nekterych autoskol nebyl velky cenovy rozdil, protoze si myslim, ze velkou moto spis porizovat nebudu ani v budoucnu, ale rikal jsem si, ze jen nejaka stovka navic uz me nezabije, tak proc ne, ... ale otazka je, jestli se ve skupine Ao meni omezeni z 25 na 35 kW, tak jestli si s tim autoskoly nezvednou take ceny teto skupiny. Protoze pokud by se skupina Ao cenove od skupiny A1 lisila nejak vyrazne (v radu nekolika tisic), tak to bych na celych 35 kW kaslal a udelal jen puvodne planovanou skupinu A1.
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Jimmy » 16 srp 2011, 19:57

V autoškole kde jsem dělal papíry na velkou mašinu na podzim je rozdíl mezi A1 a A0 s omezením celých 70 Kč. V takovém případě je asi nesmysl pokud člověka neomezuje věk dělat pouze A1. A0 bez omezení je pak o dalších 1200 Kč dražších, což už je trochu na zvážení, ale protože papíry jsou na celý život a kdo ví kdy se třeba naskytne možnost si i jen půjčit něco silnějšího, tak asi nemá smysl šetřit každou stovku a když už člověk dělá ty papíry, tak je asi nejlepší řešení dělat tu nejvyšší skupinu na kterou mám věk.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 316
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Shemik » 16 srp 2011, 20:24

Presne tak, proto jsem si prave rikal, ze by byla skoda neudelat si aspon tu Ao, pokud by to bylo jen par stovek navic a 25, nebo prej nove dokonce 35 kW uz jsou stroje 400 az 500 ccm, coz v mem pripade opravdu staci na cely zivot :lol: Kubatury nad 500 jdou kolem me, jsem totiz jeste Husakovo dite, takze uz jsem vyblbnutej a i v pripade tech kubatur do 500 ccm mi jde porad jen o pohodovou prepravu. Ale vzhledem k tomu, ze jsem naposledy jezdil pred vice jak 20ti lety na fichtlu, tak pro me ted i 125tka bude raketa :mrgreen: Nicmene mit rezervu trochu nahoru se urcite vyplati :lol:
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Shemik » 16 srp 2011, 20:38

Jo vlasne abych nekecal, tak pred 6ti lety na svatebni ceste jsme s novomanzelkou litali na tyhle Yamaze po Kube.
Byl to dobrej prskolet, na kubansky prazdny dalnici dal i pres petasedmdesat :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod _Tom_ » 17 srp 2011, 10:31

Zpět k tématu B ---> 125ccm. nějaké aktuální informace?
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod vondrysen » 18 srp 2011, 12:10

Ahoj, nového není nic. Novela zákona je ze senátu vrácena do parlamentu. Další schůze parlamentu začíná 20.září. Snad se na ní bude novela projednávat. Nicméně naděje, že bude změněn termín účinnosti článku o řidičských oprávněních na leden 2012 je podle mne, nulová.
Ten termín se objevil totiž jen v původním návrhu ministerstva dopravy a už po prvním projednávání novely na vládě zmizel. Není to chyba, jak jsme si mysleli, ale asi záměr.
Jak jsem psal dříve, já nemůžu čekat - skútr už mám (najeto načerno téměř 900km), tak absolvuji autoškolu. Příští týden jdu ke zkoušce, držte mi palce.
Cyklista na skútru
Uživatelský avatar
vondrysen

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 07 čer 2011, 21:04
Bydliště: Plzeňský kraj
Skútr / moto: KYMCO SUPER 8 125

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod satanachist » 18 srp 2011, 15:39

Já myslím, že letos už se toho vůbec moc neprojedná. Kalouskovci tomu zase dávají na frak! Ministři se nebudou účastnit zasedání vlády a my občané vše odneseme. Já na to zatím kálím, vydržím se šicím strojem a radši si užiju příští rok pořádné dovolené s kamošama při cestě na východ - Transsibiřská magistrála. Po Česku a Slovensku mi padesátka stačí. :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod jakattara » 18 srp 2011, 16:35

Máš recht :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod tatík » 18 srp 2011, 18:42

já už jsem se předběžně domluvil s kamarádem,že si koncem sezony doděláme papíry na moto bez omezení a když to dopadne :?: ,příští sezonu bych už chtěl sedlat nějaký více méně oježděný skutr :twisted: dosud neznámé značky a obsahu :idea: ,to je ještě ve stádiu studia a výsledek bude záležet taky na paní domácí,kolik na to vyčlení z rozpočtu :? a co za to bude chtít :D a kolikrát :shock:
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod Shemik » 18 srp 2011, 21:27

No pokud paní domácí bude chtít za každý ccm jednou, tak počítám zůstaneš u padesátky, což :?: :mrgreen:
... nebo pak na to pětikilo sotva vylezeš :lol: :lol: :mrgreen:
Mě to uhlobaronství baví.
Shemik.
Uživatelský avatar
Shemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 35
Registrován: 24 kvě 2007, 13:36
Bydliště: Praha / Č.Krumlov

Re: řidičák B = 125ccm

Příspěvekod TUNER » 19 srp 2011, 06:03

Pokud to tatík rozplánuje na nějaký dlouhodobější horizont,tak i to pjetikilo by se dalo )) Pak mě budou zajímat pocity z přechodu china 50 vs. značka 200-800 ?? )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků