citace :
ÚČINNOST
Čl. V
Tento zákon nabývá účinnosti dnem 19. ledna 2013, s výjimkou ustanovení čl. I bodů 2, 7, 11 až 14, 16, 18, 22 až 24, 27 až 29, 31, 33 až 35, 40, 42 až 44, 47, 51, 52, 54, 56, 58, 59, 62, 66, 67, 68, 74, 75, 77, 78 až 80, 82 a 86, která nabývají účinnosti dnem 1. ledna 2012.[/color]
Pokud se dobře dívám, tak předmětný §81 se nachází v čl. I bod 10. Tento bod není obsažen ve výčtu bodů, které mají výjimku v účinnosti k 1.1.2012. To logicky znamená, že pro něj platí účinnost k 19.1.2013. Sice je to pro většinu z nás špatná zpráva, ale zřejmě je to tak
Jestli se pletu a někdo to vysvětlí jinak, budu jedině rád...[/quote]
_______________________
Nechci se přít a zároveň nejsem zákonodárce a nevím jaké má kdo ověřené informace, ale mám docela blízko k některým výborům Pos.sněmovny. Ve vztahu k Vašim námitkám a zde zmíněným informacím dopravní problematiky si myslím, že je třeba číst skutečný a to originální dokument, který byl schválený, ne tedy žádné přílepky či pozměňovací návrhy poslanců do zmíněné novely. V originále dokumentu Senátního tisku (je k nahlédnutí i na oficiálních stránkách) je v levé straně pozměňujícího zákona bodové číslování. Dle mého je tedy zmíněný § 81 v čl. I, vedený jako "bod 13" a tudíž se na něj vztahuje účinnost od 1.1.2012, neboť je uveden v obsažném ustanovení bodů 11 až 14. Výše zmíněný "bod 10" se týká nových, vložených povinností Provozovatelů vozidla.
Všichni však víme jak to chodí v PS či v Senátu. Dnes je nejvíce tlačena důchodová reforma a na tu bude kladen hlavní důraz 20.7. při projednávání zákonů. Rozprava může trvat dlouho a může dojít i k odkladům "nepodstatných novelizací".
Mohu se však mýlit a zákonodárci vše ještě upraví. Ve středu budeme všichni moudřejší......