Já bych s tím taky souhlasil,at to k tomu B dávají,omezil bych to třeba věkem,např že v 18 si udělá B a k tomu automaticky 50 a po dosažení 21 let by mohl přejít na 125 v automatu.Předpokládám,že do tý doby by něco z plechovkou a na padině najezdil.Podotýkám,že se to 2/3 lidí nedotkne,v životě na to nesednou i když na to budou mít papíry.Beru v uvahu to,že u nás ta sezona je poměrně krátká,myslím tím samozřejmě rekreační jezdění bez nějaký spec.výbavy,ale taky třeba to,že toho skutra musím někam uschovat,ne každej má garáž a nechat to 8 měsícu na ulici,no nevím.Naopak to pomuže lidem,jako já,že jim to nabídne alternativu k autu na cesty do práce a pod.Když bych se držel striktně předpisu
,stejně se na motocyklu víc jak 80 km/hod nesmí,což zřejmě splní i levná čína a pro hodně lidí se to muže stát opravdu užitečným a dostupným pomocníkem.Pro alespon trochu chápavého člověka je instruktáž záležitostí na 5 minut,brzdy jako na kole,el.startér a přidání plynu.Myslím,že by to umožnilo i ženám v daleko větší míře jezdit jednu stopu,právě svou jednoduchostí.Nechci je podcenovat,ale hodně jich odradí právě nutnost další autoškoly,odlišný zpusob ovládání a manipulace z těžkým strojem.Rozumný a opatrný řidič s tím mít velký problém nebude a je na každým,jak si bude dál počínat.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300