Dusan14 píše:Viac policajtov a pokuty podla vysky prijmu, nemam stym problem aspon sa niektory naucia jazdit podla predpisu. Samozrejme viac priestupkov vecsia pokuta.
Timgad píše:Je nutné porušovat dopravní předpisy a bát se kamer? Jakpak nynější touhu po neidentifikaci při porušování předpisů budou hodnotit ti, kteří budou nezaviněně účastníkem dopravní nehody, způsobené někým, kdo porušil dopravní předpisy? Změní potom svůj názor?
Doba je vymknutá z kloubů. Bez dopravní značky za chvíli netrefíme ani na hajzlík a bez předpisu se nebudeme umět ani vychcat.
Co tím chci říct: kdo je pro provoz a ostatní účastníky nebezpečnější? Ten, který vystresovaně čumí na tachometr, aby náhodou nepřekročil povolenou rychlost, nebo ten, který jede s rozumem, kouká pozorně co se děje před ním, za ním a kolem něj a chová se tak, aby nikoho neohrožoval, nezpůsobil krizovku ani sobě ani okolí, předvídal a adekvátně zareagoval na krizovku způsobenou někým jiným? Těžko zareaguje, když bude civět na tachometr místo na provoz.. Zrovna rychlost je jedním z parametrů jízdy, který ovlivňuje bezpečnost provozu daleko míň, než nepříklad jízda na červenou nebo předjíždění někde, kam prostě není vidět. Ale je jednoduše měřitelná a kvantifikovatelná a policajtům to dá nejmíň práce...
Policajt má být vidět na nebezpečných místech a reagovat na toho, kdo jede jako debil, ne sedět schovaný za značkou začátek obce s radarem.
V obci, kde žiju, teď zastupitelstvo vyhodilo oknem 180 tisíc za tři cedule, na kterých svítí čísla. V místech, kde není chodník a projede 4000 aut denně. Za celopu dobu, co tady bydlím (Za 14 dní to bude 26 let) se tady žádnému chodci nic nestalo a na místní křižovatce se mačkal plech a jednou si kdosi zlomil palec. Za těch 180 tyček mohlo být 200m chodníku a já tvrdím, že to by mělo pro bezpečnost provozu mnohonásobně větší efekt než ty "radary", na které piráti stejně serou a vyděšené důchodce to stresuje.