ŠOK!!! To je jediné co mě v souvislosti prodejem tohoto mazlíka napadá. Bylo to Tomášovo první kolo. Vůbec nechci znát důvody tohoto prodeje, jelikož by stejně nemohli omluvit tento politováníhodný čin. Nicméně bych alespoň osvětlil o jaký skvostný unikát se vlastně jedná. Tento konkrétní model byl ryze exportní záležitostí. Každý kdo někdy seděl na bicyklu už pouhým pohledem na zadní "pětikolečko" pozná upravený počet zubů. Je to sice zřejmé ale přesto uvádím, že se jedná o model pro Podkarpatskou Rus. Momentálně jsou v naší vlasti pouhé dva provozuschopné stroje. Ten druhý byl bohužel neodborně přestavěn a momentálně slouží Václavu Vodičkovi z Malhotic u Hustopečí
http://www.regiony24.cz/obr/clanky/velk ... opilec.jpg Sami vidíte, že není o co stát. Prodávaný kousek je navíc vyveden v neopakovatelné barvě. Jedná se o tzv. Balatonskou modř. Původně byla tato barva namíchána v rámci RVHP pro pobřežní parník třídy Underwassermann. Ten bohužel dostál svému jménu a ještě před začátkem provozu se první dva kusy potopily. Tím tedy vznikl přebytek a bylo nutné někde tuto barvu využít. Přesto, že všech 67 vyrobených kusů dostalo tři vrstvy nátěru nepodařilo se potřebných 12tun barvy použít. Důležité je se zmínit o citové stránce věci, o které se Tomáš@125 zmiňuje. Jedná se dnes o běžně známou příhodu na cestě z Kudlova do Jaroslavic. Za třetí zatáčkou (bráno od Janečkova statku) se nachází dodnes nedokonale opravený výmol. V roce 1992 se jednalo prakticky o jámu. Tak v tomto inkriminovaném místě se bohužel projevila jediná slabost tohoto stroje a to poddimenzovaný úchyt sedla. Jak správně tušíte, došlo k vylomení sedátka z rámu a následné defloraci sedací části těla. Trvalo dlouhých několik desítek minut, než došlo k opětovnému oddělení obou účastníků incidentu, a proto ten citový vztah. To kolo bylo první vlastně dvakrát