Diskuze o čemkoli.
11 říj 2014, 11:25
Pekný test od Sršňa ale jedna vec ma zaujala a to je maximálna rýchlosť.Nie že by som bol zastánca velkých rýchlostí skôr naopak ale na 500cm3 by som očakával kapánek vyžšiu.Spotreba je v pohode na tú váhu a 3 kolesá a ako sa uvádza v teste aj úložný priestor nadštandart.Dobrá volba pre B-čkarov.
11 říj 2014, 13:21
Ten skúter je ťažší ako klasická 500vka, má väčší valivý odpor. Variátor aj motor ostanú rovnaké...čo z toho vzíde? No predsa vyššia spotreba a nižšia maximálka.
11 říj 2014, 14:31
Me se mp3 moc libi, presto jsem radeji investoval do papiru a koupil si "obycejny" skutr.
rad se za mp3 ohlidnu, je to proste neco jineho....
11 říj 2014, 15:31
Duky5:
nevím kde jsi nabyl tyto informace. Pokud ti je málo maxmálka 160 a 100%tně nižší spotřeba jak u obyč. 500stovky, tak nevím, co k tomu ještě dodat.
Já se osobně dálnicím vyhýbám, a mimo obce jezdím 90 a v obcích 50 dle GPS. Jezdím na kochačku, s nikým nezávodím. A za svojí spotřebou si stojím. Tankuji výhradně u Schella Nitro+. Tento benzín neobsahuje etanol a nezasírá motor.
A víš že je, třeba Burák 650ka ještě o 100 kg těžší než MP 3 ?
11 říj 2014, 18:14
Kde píšem že mi to je málo? Iba som reagoval na forestera, že prečo má mp3 nižšiu maximálku a vyššiu spotrebu oproti "klasickej" 500vke.
Je to dané konštrukciou a váhou, rozdiel neoklameš.
Btw na výlete sa viem dostať na 3.6 pri normálnej jazde
11 říj 2014, 19:13
Neviem
mepa ale niekde sa stala chybička,ty tvrdíš že máš maximálku 160 ale MP3 Piaggo 500 ma maximálku 145 podla údajov výrobcu.Takže buď niesi dôsledný a nemáš naštudované svoj stroj alebo máš iný rýchlejší
duky5 sa vyzná je určite technicky zdatný nakolko správne uvádza že MP3 musí mať vátšiu spotrebu od klasickej 500-ky.Váhou sa lineárne zvätší spotreba plus na to ďalšie koleso ktoré má za následok vätší valivý odpor hlavne v dojazde a aerodynamický odpor.To sú zákonitosti fyziky ktoré nikto neoklame aj keby ako chcel.500ka je obsah ktorý si niečo vypýta na naplnenie válcov a silne pochybujem že taliansky konštruktéri niečo prevratné vymysleli napr. ako Honda ktorá každý rok inovuje svoje motory a ide z dobou čo u talianov je iba zbožné prianie.
MP3.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
forester dne 11 říj 2014, 19:41, celkově upraveno 1
11 říj 2014, 19:34
Možno tých 160 mu to ide, ale tachometrových, čo môže byť 145 real.
Mne ide tiež nexus 180 tacho, no real podľa gps bol 164 dole kopcom
11 říj 2014, 20:01
forester píše:pochybujem že taliansky konštruktéri niečo prevratné vymysleli napr. ako Honda ktorá každý rok inovuje svoje motory a ide z dobou čo u talianov je iba zbožné prianie.
Naco vylepsovat nieco co je uz dokonale?
Ale vazne, inovacia nemusi vzdy znamenat pokrok. V com je napr. taka Forza 300 prevratna? Alebo PCX? Predpisany servis kazdych 4000 km vratane kontroly ventilov... hm. Apropos, aj Piaggio nedavno inovovalo svoje 125/150 motory a myslim, ze su na rovnakej technickej urovni ako porovnatelne japonce. Ale k teme, pokial viem tak MP3 500 ma motor Master, rovnaky aky maju aj ine 500-vky z koncernu Piaggio. Nizsia spotreba moze byt, ale nie pri rovnakom jazdnom style. Niekto za plyn taha viac, niekto menej.
Naposledy upravil
dreamer dne 11 říj 2014, 20:07, celkově upraveno 1
11 říj 2014, 20:05
Já tahám akorát a má stále 3,3 l/100km.
V čem tedy dělám chybu?
11 říj 2014, 20:10
A ako merias spotrebu? Lebo ak sa bavime o udaji z palubneho pocitaca, tak potom v tom moze spocivat rozdiel v udavanych spotrebach, pretoze napr. moj PC je dost optimisticky, ako v udavani rychlosti, tak aj spotreby, ci dojazdu. Je to sice iny stroj, ale tiez z koncernu a nepredpokladam, ze to bude o moc ine u MP3. Potom zalezi aj na tom ci jazdis viac dlhe trasy, alebo mesto atd. Ako vravim spotreba je velmi individualna zalezitost. Ja som mal na litrovom Varadere spotrebu malo nad 5 litrov a tiez mi nikto neveril. Ale jazdil som len dlhe trate a len malokedy som vyuzil potencial 100 koni.
Naposledy upravil
dreamer dne 11 říj 2014, 20:20, celkově upraveno 1
11 říj 2014, 20:16
"forester" ja bych na tvém místě nehodnotil něco,na čem jsi nikdy nejel...jako inovace a pod....za další ani bych nehodnotil rychlost...zajed si někam k prodejci,svez se na tom,ale pořádně a potom budeš vědět o čem to je....ja už tahnu ted po roce a pár měsících 40.000km..kolik jsi toho najel ty??? Moje MP3 500 porád jezdí žádný problém,žadná oprava...prostě nic....co chceš inovovat??? jaké zbožné přání mají italové??? Já a myslím i ostatní kdo jezdí na MP3 jsou maximálně spokojeni....a myslím že jen málokdo řeší nějaké problémy.Pokud skutru dáš pravidelné servis.kontroly tak ti to skutr vratí v bezporuchovosti.
Tak to jen k tvé poznámce.....Mě se kolikrát libí jak hodnotíte stroj,na kterém jste nikdy neseděli....víte absolutní prd jak to jezdí...ale všichni jste kolikrát doslova mistři v názorech....
11 říj 2014, 20:18
No natankuji při určitých km a pak znovu a a zase znovu a spočítám to. Počítat umím, tak nevím, proč to někdo bere z nějakých tabulek a né z reálu.
Když si někdo myslí, že mu nějaká 500-ka žere více, tak je to stylem jízdy a to brzda-plyn ale to už je jeho věc.
11 říj 2014, 20:20
V niečom sa dá s tebou súhlasiť ale pozor!PCX je prevratný skúter a to je patrené z lámania rekordov v predajnosti a potom konštrukciou motora a elektronických vymožeností ako Štart-Stop systém, ktorý bol ako prvý sériové použitý práve na tomto skútri. Jeho spotreba na 125cm3 zatiaľ nebola prekonaná. Motor sa menil každý rok síce iba v detailoch ale je vidieť že sa na ňom pracuje. Myslím že Honda ako jediná dáva najväčšie financie do vývoja a inovácii motoriek ako takých a o tom svedčia aj rekordy v predajnosti.
11 říj 2014, 20:23
forester - No to nemyslíš vážně srovnávat PCX 125 a MP3 500 ? Si děláš srandu
Výkon a spotřeba 125 a 500? si to spočítej v reálu a pak piš!
Jo a velikost a váhu.!