Diskuze o čemkoli.
12 srp 2012, 17:23
Taky se za něj stydím.
12 srp 2012, 17:35
nevím, co je to hoper, ale předpokládám, že ten č....... s čepičkou kšiltem dozadu a slunečníma brejlema, kterej mi po 14:00 směrem z Prachatic na ČB vyjel přes horizont, plnou a v zatáčce před čumák. Dopadlo to dobře, vyzkoušel jsem brzdového asistenta (fakt tam je, doteď jsem manuálu nevěřil), ale moc rád bych hošíka poznal osobně. Dost dlouho jsem přemýšlel, jestli bych mu prvně nakopal pr.... a pak zahodil klíče od herrenvolk(s)wagenu do pole, nebo naopak.
To, co se dneska dělo Jihlava - Prachatice - Jihlava stálo za to.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 11:27, celkově upraveno 2
Důvod: úprava sprostých výrazů
12 srp 2012, 18:00
Mě by tyhle tříkolky lákaly, tím spíš, že bych obešel omezení svého ŘP, ale jak už psali jiní, nákupní cena a spotřeba je porovnatelná s levným novým autem, servis taky nebude za hubičku a když pořídit něco k autu, tak klasický skútr...
12 srp 2012, 20:26
Kdokoli má auto na frajeřinu (a motorku taky) je pro mě frajírek. Ať má kšiltovku, šátek nebo třeba turban. Ať třeba pouští muziku nahlas, ale ať ostatní neotravuje (navíc když to co poslouchá se muzikou nazvat nedá). A totéž lidi v MHD, co jim je sluchátka slyšet až na druhou stranu vozu. Jo, když má někdo motorku jako vkusnej doplněk, takovýho Cadilaca ze 60. let, a hezky se kochá, dobově, to palec nahoru. Ale nějaký uřvaný vytuněný krámy.... Já si takhle vyjedu na Kejvačce, v dobovém oblečení, pokochat se, pojezdit si po okolí, to je nádhera. Pamětníci se otáčí, mávají, kejvačka hezky bublá... To je krásný pocit...
A k 3 kolkám... někdy bych si tu MP3 rád zkusil, může to být zajímavé... Do města pohodlné, něco do sebe to má. Ale jak říkám, hlavní výhoda skútra je v té spotřebě...
09 říj 2014, 23:05
Zdarec,
jak to tady čtu, nedá mi to abych se také vyjádřil. Prošlo mi garáží dost aut a teď tam parkuje Honda Accord. Tím se nechci v žádném případě chlubit /také není čím/, jen bych poukázal především ne jen o bezpečnosti v autě. Mám ve stálé paměti 800 km Škodou 105 do Chorvacka. To mě ještě dalších 12 hod. hučel motor auta v hlavě. Teď když náhodou za takovou škodovkou jedu, necítím vůni po benzínu, ale smrad ze spáleného oleje.
Nejvíc se mi v této debatě líbí, že se tu píše o MP trojce a přitom málokdo z vás na ní jel. Já jí mám od jara a jsem max spokojený. Do dneška najeto 8500 km. Na dlouhé výlety super stroj. Spotřeba stejná jak u 125ky, pohodlná jízda a ten výkon je úžasný. Po rovině nebo do kopce, žádný rozdíl. Zatáhnu za plyn a nečekám, co bude. Prostě vyrazí vpřed jak střela. Sice je pravda, že jsem si na ní musel zvyknout. Je to trochu rozdíl oproti jednostopému stroji.
To si myslím, že je normální. Pokud kdokoliv přesedlá na silnější a samozřejmě také těžší stroj musí si ne něj zvyknonout..
10 říj 2014, 09:36
Je to super že si spokojný z MP3,pri prvej príležitosti si to vyskúšam ale bojím sa že ma to chytne.Ale ako píšeš tá spotreba u obsahu 500 nemôže byť ako u 125 to bol nejaký preklep alebo že by taliani spravili super eco stroj?
10 říj 2014, 10:52
Mepo, té spotřebě se mi taky nechce věřit. Mě si XMax 125 vezme dlouhodobe 2,8l/100 (posledni dobou to trosicku roste, ale to bude tim, ze jak jsem si na nej zvykl, tak zacinam moc tahat:)
To jako fakt by si MP3 vzala do 3l/100?
10 říj 2014, 11:10
Já si myslím, že prvotní důvod ke koupi těchto strojů byl v hodně případech ŘP. Kdo neměl ŘP na velké moto a nechtělo se mu ho dělat, tak to řešil tímto způsobem.
10 říj 2014, 11:15
Tak ja zase poviem, že je to presne opačne ako pise mepa.
Spotreba rovnaká ako 125. Hovno. Spotreba mp3 je 4-5 litrov (priemer), to si potom musel mať 125 dvojtakt
Zvykať si na mp3, že je to rozdiel oproti jednostopému vozidlu...wtf
Rozdiel môžeš cítiť vo váhe sto kilovej 125tky a 250 kilovej mp3 ...ale mp3 nemá iné vlastnosti ako jednostopé vozidlo
10 říj 2014, 22:33
Zdarec,
pánové, opravdu nekecám!!!! Mám Yamahu X Mase 125,r.v. 2012 od nova a jezdím za 3l/100. K porovnání se 125kou jsem neměl zrovna na mysli Hondu.
U MP 3 500ccm je to stejné. Pokud píšeš 4 - 5 l, tak to pak nejezdíš předpisově. Jistě pokud budu jezdit 120 - 160, možná se na tuto hranici spotřeby dostanu. Tohoto skútra mám na výlety ne na závodění.
Oproti Yamaze je to trochu rozdíl. MP 3 je o 100 kg těžší. Ale jezde výhoda, pokud jedeš nemůžeš sní spadnout ani v zatáčkách.
10 říj 2014, 23:15
Moje MP3 má spotřebu dlouhodobě 3,74. Maximálně si vzala ve dvou po dálnici při 140km/h 4,4 litru. S mojí předchozí X-city 125 jsem jezdil za 3,2 protože jsem za ní víc bral. Ale nesouhlasím s mepa v tom že se z MP3 nedá spadnout v zatáčkách - rozhodně se dá spadnout, a to nejen v zatáčkách.
10 říj 2014, 23:34
No já to viděl na vlastní oči....spadnout mužeš ze všeho.... a co se spotřeby tyče...taky jsem na 4 litrech....když to honím tak i víc...abych jezdil 60km/h nebo 80km/h tak na to nepotřebuju 500ccm to mi stačila 125....I Pepa Sršen když ji testoval tak měl spotřebu 4l...je to daný obsahem,dále je to těžký samo o sobě a ještě s jezdcem....abys měl spotřebu jako 125 tak to snad musíš tlačit...
ale jo myslím to v dobrém mepo...
11 říj 2014, 07:47
Kdo nezkusil, tak stejně neuvěří. Chtělo to jen trochu větší kolečka pro lepší pohodlí, jak má nový mode. Když točíte vracečky v Dolomitech, tak to je zážitek k nezaplacení. Srovnávat to ovšem se skutrem 125 ccm je zcela zcestné. MP3 se Vám nezadýchá do kopce a byť u předjíždění musíte trochu přemýšlet, tak auta které zrovna nejedou závody F1 v pohodě dáte. Spotřeba je podle stylu jízdy od 3,5 do 4,2 l u čtyřstovky. Jinak souhlas se Sigim - spadnout se dá ze všeho
Za mně to byla skvělá volba, která mi ukázala další smysl života.
11 říj 2014, 09:38
sigi píše: ...I Pepa Sršen když ji testoval tak měl spotřebu 4l...
Kde ji Sršeň testoval? Nemáš link?