Ne, nejsem policajt

Jen se podivuji nad tím, že místo aby stáhl vocas mezi nohy a škytal v koutě, se někdo svým hloupým chováním za volantem ještě chlubí a snaží se svalit aspoň část viny na ty, kdo "chlapečkovi udělali bebínko"
mirsil: jasně, za specifických okolností máš pravdu. Já zapomněl, že se mnozí furt zdráhají oprostit od "tachometrové rychlosti"

(To si fakt myslíte, že ten policajt za radarem přemýšlí, jak komu ukazuje tachometr?

)
Těch
plus 10% u mnoha vozidel je příjemným pravidlem výrobců a dobře se řidičům počítá, ale není to tak vždycky. Měl jsem auto, kde na předepsaných gumách byla odchylka nulová. Pro info (citace z
http://www.unece.org/fileadmin/DAM/tran ... 039r1e.pdf):
5.3. The speed indicated shall not be less than the true speed of the vehicle. At the test speeds specified... there shall be the following relationship between the speed displayed (V1 ) and the true speed (V2).
0 ≤ (V1 - V2) ≤ 0.1 V2 + 4 km/h
Jinak si stojím za tím, že ty 3 km/h povolené odchylky měřidla jsou asi jistota, ale na cokoli dalšího bych moc nespoléhal - záleží na místních podmínkách (škola...) a třeba i na tom, jak se dnes kluci vyspali a jestli dnes chtějí chytit každého, nebo jen každého dvacátého
