Na žádost majitele společnosti, o které se v tomto vláknu debatuje, zde uvádím jeho vyjádření:Jako majitel společnosti Koupelny AZ, bych chtěl reagovat na uvedenou zprávu o průběhu rekonstrukce u pana Kýbloše (vím o koho jde, nerozumím, proč se nepodepsal, přišlo by mi to solidnější).
S reakcí na tuto recenzi jsem poměrně dlouho váhal (viz uvedený datum rekonstrukce 2011), nebyl jsem si jistý, zda do diskuze vstoupit, byť o ní vím a nemám z ní radost. Práce máme stále dosti, spokojených zákazníků také, přesto jsem se nakonec rozhodl zareagovat.
V první řadě musím přiznat, že se tato akce opravdu nezdařila ideálně, v tom má pisatel pravdu a já nemám v úmyslu něco zastírat, či vymýšlet. Uvedené problémy skutečně nastaly (pisatel si sice v zápalu boje tu a tam něco lehce přibarvil, ale tomu celkem rozumím, byl naštvaný). Nedobrý výsledek mě, jako majitele firmy mrzí o to více, že tato akce proběhla díky dobré referenci, jak pisatel sám uvádí.
Dle mého názoru, pro naše budoucí zákazníky by měl být důležitý fakt, že podobné recenze se dále od vzniku této (2011) nevyskytují (byť se samozřejmě občas nějaký problém řeší…a vyřeší). Ročně realizujeme cca 100 přestaveb bytových jader/celých bytových jednotek/dodávek kuchyní na míru. Vzhledem k tomu, že se další takové recenze neobjevují (což mi samozřejmě dělá radost) tak věřím, že to dokazuje, že jsme se „polepšili“.
Od doby rekonstrukce u pana Kýbloše se ve společnosti odehrálo několik změn. Ta nejdůležitější je, že vedení společnosti po dohodě opustil člověk, který měl na starosti právě dohled nad stavbyvedoucími a nad celkovým průběhem akcí. Vzhledem k množícím se stížnostem jsem byl nucen převzít kontrolu ve společnosti do svých rukou, angažovat skutečné odborníky a pokusit se napravit pokaženou reputaci. Dále u nás již nepracuje stavbyvedoucí, který přímo vedl tuto akci a ani zedník/obkladač zde pracující již není součástí společnosti.
Klademe nyní i větší důraz na komunikaci se zákazníkem nejen před podpisem smlouvy, ale hlavně během realizace domluvené zakázky. Stavební dozor je pravidelně školen a kontrolován.
V poslední době se nám množí zakázky na doporučení spokojených zákazníků, což je pro mne dobrá odezva na snahu o zlepšení. V roce 2014 jsme takto realizovali 34 zakázek, co je více než 30% z celkového objemu práce v tomto roce. Věřím, že dokážeme takto přesvědčit i zákazníky, kteří si přečtou onu nemilou recenzi a budou váhat s oslovením naší společnosti.
Rostislav Kysilka, jednatel společnosti Koupelny AZ s.r.o.