Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

29 bře 2008, 21:38

a pritom som mPershing :p
(keby ste nahodou na inych forach narazili na taky nick, tak som to ja...)
Ale okrem toho som stary brucoun (po vasom)... :)

29 bře 2008, 23:43

[quote=mrokar]a pritom som mPershing :p
(keby ste nahodou na inych forach narazili na taky nick, tak som to ja...)
Ale okrem toho som stary brucoun (po vasom)... :)[/quote]
Tak to si vůbec nemyslím, že bys byl starý bručoun. jen máš rád ve věcech ;) pořádek, asi stejně jako já. ;)

30 bře 2008, 17:30

Mrokar. To už jsem i sám vydedukoval, že jsi Pershing. Máš dostřel až do Práglu?

31 bře 2008, 02:10

Tak jsem si řekl, že po měsíci nasávání zkušeností, rad a informací od členů tohoto skvělého fóra bych se také mohl
vyloupnout z anonymity ať si nepřipadám jak štěnice na lustru. Dostal jsem jméno Mirek a mirsil je jen můj
předek a zadek – tedy celého jména a také adresa na Seznamu. Když nepracuji, pobývám v okolí Holešova,
jinak ve Zlíně nebo někde za Bystřicí, takže toho celkem dost najezdím a protože od nás velmi dobře funguje
jen spojení vlastními prostředky a dopravovat se musí celá rodina, nebyla nikdy o tyto nouze.
Začátky byly „pinckové“ a kdo ho v naší rodné vísce v patnácti neměl, ten nežil. Já jsem tedy žil z toho,
že starší brácha také potřeboval jezdit a jak přecházel na „silnější“ stroje, tak jsem po něm vždycky něco podědil
– třeba tříkolku, malé kolo, větší kolo, velké kolo, Jawu Mustanga 23A, ČZ 250-471 sport, Jawu 350-634.
Tyto zlaté časy však po vojně skončily, bylo zřejmé, že po bráchovi už nic nezdědím,
navíc jsem se brzy oženil, přišla první dcera a nutně jsme potřebovali auto.
Takže jsem se těžce rozloučil s 350kou a náklony v zatáčkách a usadil se z praktických důvodů čtyřech kolech.
První plechová čtyřka se jmenovala Austin Allegro 1500. Přestože jsem se rychle učil, rozešli jsme se
poměrně brzy, protože chátrání tohoto vozu bylo rychlejší, než jsem původně očekával a měl velmi
choulostivé hydropneumatické pérovaní. Dal jsem na radu zkušenějších a za 20 tisíc koupil nezničitelné auto
– veterána Saaba 96 4V z r.1969 kterého jsem úspěšně provedl 13-ti lety technických prohlídek,
generálkou motoru na koleni a příjemného šimrání elektrodami na karoserii při látání nesčetných děr až do
nového tisíciletí. Pak začalo jít do tuhého protože jsem začal dojíždět poměrně daleko do práce a na
dva měsíce ročně pod autem už nebyl čas.
Chtělo to něco spolehlivého a různí lidé tvrdili, že se to vyrábí v Japonsku, má to malou sptřebu, povinné ručení
a jmenuje se to Toyota Yaris s litrovým motorem. Tak jsem tedy po mnoha bezesných nocích na inzertních
serverech zakoupil jeden ojetý exemplář a protože si ho manželka velmi oblíbila a i já jsem se nějak
musel dopravovat do práce, napadlo mě vrátit se ke kořenům a dnes už to bude jedenáct let co jsem si
z Kroměříže odvezl zbrusu nový moped Manet Korado, který mě v létě a za nechápavých pohledů okolí i v zimě
úspěšně doprovázel padesáti tisíci kilometrů přibližování za výdělkem a zase k domovu.
Cestování za prací přibývá, kořeny se ozývají stále silněji. Usoudil jsem, že chudák Korado už na to nestačí
a když mě uhranul pohled na povedený design Malaguti Madisona bylo řešení jasné.
Takže ahojte, těší mě a jsem rád mezi Vámi. ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

31 bře 2008, 02:16

Další foto – Styling/Pochlubte se na čem jezdíte

31 bře 2008, 07:09

Gullwing, vlakom takmer kedykolvek (mam ho zadarmo), na skutri to mam cca 480 km, preco?
Naposledy upravil mrokar dne 31 bře 2008, 07:09, celkově upraveno 1

31 bře 2008, 16:48

hmm příběh se šťastnym koncem nebo spíš šťastnym začátkem :D tak přeju hodně najetých bezproblémových kilometrů. ;)

31 bře 2008, 18:41

Pěknej stroj. Tak ať se daří ;)

31 bře 2008, 22:23

Myslí,Mirsil,žes volil dobře ;).Tak koukej číst fórum a být 12. dubna ve Šlapanicích :rolleyes:!

01 dub 2008, 07:17

no sakra to nám to tady ale omlazuje :o
tak mirsil vítej :D

01 dub 2008, 21:40

Tak to ma byt,další Madison v tlupě.Tak vítej ať ti to hezky jezdí.J :D

02 dub 2008, 18:27

Fakt pěknej,hodně km bez nehod. ;)

14 dub 2008, 07:55

Zdravím...zavítal som sem nedávno..keď som sa rozhodol rozšíriť rady skútristov...aj keď ma to veľmi ťahá nazad k motorkám,predsa len pohodlie je lepšie..než sedieť na tom ako osa na bonbóne..ako zvykli hovoriť chalani z party keď sme v Pardubiciach boli jedny z prvých Jawa-pilotov B)Takže prešiel som dlhú cestu,ktorú povodne som ani nechcel motorka bola pre mňa strašiak,ale vďaka dobrej parte som si to zamiloval..prvá bola 639 kúpená z Mototechny v Pce trošku som upravil vzhľad a kamufláž ;)bohužiaľ sú to skenované fotky..v 90tych rokoch ešte neboli digitály :cyclops:neskor som prešiel cez 750 GPZ Kawa..znova potom 639 okapotovaná v štýle ZZR 600 z roku 97...až po GPZ 1100 Kawa a la Top Gun...s DFi americká verzia..jednoducho F-14 Tomcat na kolesách :D bohužiaľ ostalo mi len jedno foto od nej..mašinka odišla ku kámošovi,ktorý ju prerobil na karburátorovú verziu..pretože elektronika prestala poslúchať..dlho..dlho nič a až teraz som si pořídil túto šikovnú stíhačku..Pretože som srdcom aj dušou letec ;) tak potrebujem čerstvý vzduch B).Tak dúfam,že to tu nebude vyzerať ako výstavka národných úspechov :D :D
P.S. ale aj tak najviac fanyniek má 2,5 ročný synovec B)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

14 dub 2008, 08:15

Miro, tvůj nový Burgr má supr fanynky! Chvíli mi trvalo, než jsem tu fotku pochopil, ale je to pěkný pohled.. :D

14 dub 2008, 09:34

;)že sú fantastické..ale to má synovec..hold mladý a krásný..v plnej sile..budúci biker-pilot :D
Odeslat odpověď