Diskuze o čemkoli.
Odeslat odpověď

18 pro 2006, 16:57

Jaká kráva to jsou koně :D :D :D :D

18 pro 2006, 17:15

Mnoo, já mám kliku na nějaký ultraextra atypy. Alpinka stála v bazaru za 30 000, za měsíc byla za 16 000 a já to ukecal na 8 000 :rolleyes: Vypadala totiž na první pohled dost pěkně, ale ve skutečnosti byla v dost bídném stavu a hlavně ten bazarista asi v životě neviděl auto s ručním sytičem. Půl hodiny vrtěl se starterem a ono nic. Tak jsem se tvářil, že to ani za tyhle prachy nechci a z něj vylezlo, že deset tisíc. Skončili jsme na osmi, já vytáhnul sytič a s autem odjel. Možná tam stojí s otevřenou pusou dodnes :D Doma jsem zjistil, že jsou uhnilé sloupky u dveří, zadní ramena lezou pod zadní sedačkou do auta, spojka klouzala jak blázen a turbo veselo baštilo olej z motoru. Nastal koncert pro flexu, autogen a plech. Když jsem sháněl díly na motor, tak mi v Renaultu řekli, že nemám Renaulta, že takovej typ motoru neexistuje. Po hodinovém telefonátu s Francií mi řekli, že mám naprostej exot, vyrobenej asi v patnácti kusech. Byla totiž R5 Gordini, ta dávala nějakých 120 koní a Turbo2, která dává 250 koní (rozšířená, motor vzadu). Todle je mezityp, u kterého zjistili, že těch 200 kobyl na předku je blbost u tak lehkého auta a nacpali motor dozadu. Jinak motor je složenej z asi pěti Renaulťáckejch motorů. Blok je R5, hlava R16, ale 16 ventilová, převodovka R 16, zkrácená, další věci jsou R8 a to vše Made in Gordini... Sehnat na to cokoliv je peklo, ale dá se. člověk musí jen skřípat zuby a solit eura. Brzdí to čtyrma větranejma kotoučema, vepředu čtyřpístky, vzadu dvoupístky, oddělené okruhy, hydraulická ručka. Ten šílenej výkon z toho dostali pomocí vstřikování paliva, intercooleru a komprese 14:1. Už se moc těšim, až se svezu a při každém přidání plynu mi nebude smrdět spojka a z výfuku padat mour. A 16TX je neuvěřitelnej kočárek, tak pohodlný auto jsem dlouho neviděl. Srovnat se to dá snad jen Citroušema. Najel jsem s ním jen málo po republice po výletech, ale pocit to byl božskej. Na to jak je to starý to hlavně docela pádí. Já tydle starý křápy prostě miluju :D

18 pro 2006, 17:22

[quote=Pilot]Mnoo, já mám kliku na nějaký ultraextra atypy. Alpinka stála v bazaru za 30 000, za měsíc byla za 16 000 a já to ukecal na 8 000 :rolleyes: Vypadala totiž na první pohled dost pěkně, ale ve skutečnosti byla v dost bídném stavu a hlavně ten bazarista asi v životě neviděl auto s ručním sytičem. Půl hodiny vrtěl se starterem a ono nic. Tak jsem se tvářil, že to ani za tyhle prachy nechci a z něj vylezlo, že deset tisíc. Skončili jsme na osmi, já vytáhnul sytič a s autem odjel. Možná tam stojí s otevřenou pusou dodnes :D Doma jsem zjistil, že jsou uhnilé sloupky u dveří, zadní ramena lezou pod zadní sedačkou do auta, spojka klouzala jak blázen a turbo veselo baštilo olej z motoru. Nastal koncert pro flexu, autogen a plech. Když jsem sháněl díly na motor, tak mi v Renaultu řekli, že nemám Renaulta, že takovej typ motoru neexistuje. Po hodinovém telefonátu s Francií mi řekli, že mám naprostej exot, vyrobenej asi v patnácti kusech. Byla totiž R5 Gordini, ta dávala nějakých 120 koní a Turbo2, která dává 250 koní (rozšířená, motor vzadu). Todle je mezityp, u kterého zjistili, že těch 200 kobyl na předku je blbost u tak lehkého auta a nacpali motor dozadu. Jinak motor je složenej z asi pěti Renaulťáckejch motorů. Blok je R5, hlava R16, ale 16 ventilová, převodovka R 16, zkrácená, další věci jsou R8 a to vše Made in Gordini... Sehnat na to cokoliv je peklo, ale dá se. člověk musí jen skřípat zuby a solit eura. Brzdí to čtyrma větranejma kotoučema, vepředu čtyřpístky, vzadu dvoupístky, oddělené okruhy, hydraulická ručka. Ten šílenej výkon z toho dostali pomocí vstřikování paliva, intercooleru a komprese 14:1. Už se moc těšim, až se svezu a při každém přidání plynu mi nebude smrdět spojka a z výfuku padat mour. A 16TX je neuvěřitelnej kočárek, tak pohodlný auto jsem dlouho neviděl. Srovnat se to dá snad jen Citroušema. Najel jsem s ním jen málo po republice po výletech, ale pocit to byl božskej. Na to jak je to starý to hlavně docela pádí. Já tydle starý křápy prostě miluju :D [/quote]

Máš můj obdiv,já také miluju stará auta,dýchá z nich příběh,a takové auto je panečku exponát,vše se dělalo pořádně a né jako dnes,když auta dělají roboti. Jen mít prachy,tak se do toho pustím také,takže hodně štěstí a málo nervů...

19 pro 2006, 21:32

:cyclops:Je v Praze prodejna nahradnich dilu na skutry (nechce se mi jet do Brna je to trochu z ruky :() B) B) B)

20 pro 2006, 08:54

prodejen je v praze spoustu a jsou i přímo speciaizované na skútry

tady je odkaz na dvě

http://www.adventure-biker.cz/

http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/

20 pro 2006, 19:38

B) :cyclops:Dik pojedu do Prahy HURAAAAAAAAAAAAAAA :p B)

23 pro 2006, 01:47

jupí tak konečně mam bundu od Padany :) přídávám foto. je fakt super... a vedle mě je moje Šárka B)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil supr.tomo dne 23 pro 2006, 17:54, celkově upraveno 1

23 pro 2006, 09:40

Blahopřeju k bundě ale i k Šárce B)

23 pro 2006, 13:50

obojí ti moc sluší .... pozdravujeme
B)

23 pro 2006, 15:09

Vypadáš v tom moc dobře,tak namakaně :cyclops: a o Šárce nemluv jako o věci,prej TO vedle,asi by se jí to nelíbilo.. :rolleyes:

23 pro 2006, 17:57

[quote=Daelimek]Vypadáš v tom moc dobře,tak namakaně :cyclops: a o Šárce nemluv jako o věci,prej TO vedle,asi by se jí to nelíbilo.. :rolleyes:[/quote]

máš pravdu, už jsem to změnil, psal sem to skoro v 1 ráno a už se mi chtělo spát :cyclops: :( :stare:
a je fakt že se jí to moc nelíbilo :)) ba ne smála se tomu
Naposledy upravil supr.tomo dne 23 pro 2006, 22:46, celkově upraveno 1

23 pro 2006, 23:15

Všem přeji moc hezký vánoce, plno dárků, hodně zdraví a taky šťastnej novej rok se stálou chutí zajezdit si na skútru :mrgreen:

24 pro 2006, 11:02

KYBLOS: anooo B) preji vam hodne stesti,zdravy a stesti v silnicnim provozu taktez :p

24 pro 2006, 11:13

Nebe je poseto tisíci hvězdami,z oblohy přilétá andílek maličký.Na objem obláčků přináší přáníčko,přeje vám lásku,zdraví,štěstíčko.Krásné Vánoce přeje Tom... :)
Naposledy upravil Daelimek dne 24 pro 2006, 11:14, celkově upraveno 1

25 pro 2006, 22:06

:cyclops:Co je dulezitejsi stesti nebo zdravi :thinking:
Odeslat odpověď