Pokec - o holkách, autech, hudbě

Diskuze o čemkoli.

Příspěvekod Marios » 18 pro 2006, 16:57

Jaká kráva to jsou koně :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Pilot » 18 pro 2006, 17:15

Mnoo, já mám kliku na nějaký ultraextra atypy. Alpinka stála v bazaru za 30 000, za měsíc byla za 16 000 a já to ukecal na 8 000 :rolleyes: Vypadala totiž na první pohled dost pěkně, ale ve skutečnosti byla v dost bídném stavu a hlavně ten bazarista asi v životě neviděl auto s ručním sytičem. Půl hodiny vrtěl se starterem a ono nic. Tak jsem se tvářil, že to ani za tyhle prachy nechci a z něj vylezlo, že deset tisíc. Skončili jsme na osmi, já vytáhnul sytič a s autem odjel. Možná tam stojí s otevřenou pusou dodnes :D Doma jsem zjistil, že jsou uhnilé sloupky u dveří, zadní ramena lezou pod zadní sedačkou do auta, spojka klouzala jak blázen a turbo veselo baštilo olej z motoru. Nastal koncert pro flexu, autogen a plech. Když jsem sháněl díly na motor, tak mi v Renaultu řekli, že nemám Renaulta, že takovej typ motoru neexistuje. Po hodinovém telefonátu s Francií mi řekli, že mám naprostej exot, vyrobenej asi v patnácti kusech. Byla totiž R5 Gordini, ta dávala nějakých 120 koní a Turbo2, která dává 250 koní (rozšířená, motor vzadu). Todle je mezityp, u kterého zjistili, že těch 200 kobyl na předku je blbost u tak lehkého auta a nacpali motor dozadu. Jinak motor je složenej z asi pěti Renaulťáckejch motorů. Blok je R5, hlava R16, ale 16 ventilová, převodovka R 16, zkrácená, další věci jsou R8 a to vše Made in Gordini... Sehnat na to cokoliv je peklo, ale dá se. člověk musí jen skřípat zuby a solit eura. Brzdí to čtyrma větranejma kotoučema, vepředu čtyřpístky, vzadu dvoupístky, oddělené okruhy, hydraulická ručka. Ten šílenej výkon z toho dostali pomocí vstřikování paliva, intercooleru a komprese 14:1. Už se moc těšim, až se svezu a při každém přidání plynu mi nebude smrdět spojka a z výfuku padat mour. A 16TX je neuvěřitelnej kočárek, tak pohodlný auto jsem dlouho neviděl. Srovnat se to dá snad jen Citroušema. Najel jsem s ním jen málo po republice po výletech, ale pocit to byl božskej. Na to jak je to starý to hlavně docela pádí. Já tydle starý křápy prostě miluju :D
Daelim NS II, výfuk Don Chrochtallo, filtr Green, karburátor Keihin, odlehčená klika, Garfield na nosiči :-)
Uživatelský avatar
Pilot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Daelim NS 125 II

Příspěvekod Daelimek » 18 pro 2006, 17:22

[quote=Pilot]Mnoo, já mám kliku na nějaký ultraextra atypy. Alpinka stála v bazaru za 30 000, za měsíc byla za 16 000 a já to ukecal na 8 000 :rolleyes: Vypadala totiž na první pohled dost pěkně, ale ve skutečnosti byla v dost bídném stavu a hlavně ten bazarista asi v životě neviděl auto s ručním sytičem. Půl hodiny vrtěl se starterem a ono nic. Tak jsem se tvářil, že to ani za tyhle prachy nechci a z něj vylezlo, že deset tisíc. Skončili jsme na osmi, já vytáhnul sytič a s autem odjel. Možná tam stojí s otevřenou pusou dodnes :D Doma jsem zjistil, že jsou uhnilé sloupky u dveří, zadní ramena lezou pod zadní sedačkou do auta, spojka klouzala jak blázen a turbo veselo baštilo olej z motoru. Nastal koncert pro flexu, autogen a plech. Když jsem sháněl díly na motor, tak mi v Renaultu řekli, že nemám Renaulta, že takovej typ motoru neexistuje. Po hodinovém telefonátu s Francií mi řekli, že mám naprostej exot, vyrobenej asi v patnácti kusech. Byla totiž R5 Gordini, ta dávala nějakých 120 koní a Turbo2, která dává 250 koní (rozšířená, motor vzadu). Todle je mezityp, u kterého zjistili, že těch 200 kobyl na předku je blbost u tak lehkého auta a nacpali motor dozadu. Jinak motor je složenej z asi pěti Renaulťáckejch motorů. Blok je R5, hlava R16, ale 16 ventilová, převodovka R 16, zkrácená, další věci jsou R8 a to vše Made in Gordini... Sehnat na to cokoliv je peklo, ale dá se. člověk musí jen skřípat zuby a solit eura. Brzdí to čtyrma větranejma kotoučema, vepředu čtyřpístky, vzadu dvoupístky, oddělené okruhy, hydraulická ručka. Ten šílenej výkon z toho dostali pomocí vstřikování paliva, intercooleru a komprese 14:1. Už se moc těšim, až se svezu a při každém přidání plynu mi nebude smrdět spojka a z výfuku padat mour. A 16TX je neuvěřitelnej kočárek, tak pohodlný auto jsem dlouho neviděl. Srovnat se to dá snad jen Citroušema. Najel jsem s ním jen málo po republice po výletech, ale pocit to byl božskej. Na to jak je to starý to hlavně docela pádí. Já tydle starý křápy prostě miluju :D [/quote]

Máš můj obdiv,já také miluju stará auta,dýchá z nich příběh,a takové auto je panečku exponát,vše se dělalo pořádně a né jako dnes,když auta dělají roboti. Jen mít prachy,tak se do toho pustím také,takže hodně štěstí a málo nervů...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Cyclops » 19 pro 2006, 21:32

:cyclops:Je v Praze prodejna nahradnich dilu na skutry (nechce se mi jet do Brna je to trochu z ruky :() B) B) B)
Gramatika CO TO JE
Uživatelský avatar
Cyclops

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 744
Registrován: 03 pro 2006, 23:11
Bydliště: Chomutov tel 773679306
Skútr / moto: B650 rv2003
Tuning / úpravy: trochu oklepanej a odŕenej

Příspěvekod roman.mara » 20 pro 2006, 08:54

prodejen je v praze spoustu a jsou i přímo speciaizované na skútry

tady je odkaz na dvě

http://www.adventure-biker.cz/

http://scooter-tuning.vltava2000.cz/store/
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod Cyclops » 20 pro 2006, 19:38

B) :cyclops:Dik pojedu do Prahy HURAAAAAAAAAAAAAAA :p B)
Gramatika CO TO JE
Uživatelský avatar
Cyclops

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 744
Registrován: 03 pro 2006, 23:11
Bydliště: Chomutov tel 773679306
Skútr / moto: B650 rv2003
Tuning / úpravy: trochu oklepanej a odŕenej

Příspěvekod supr.tomo » 23 pro 2006, 01:47

jupí tak konečně mam bundu od Padany :) přídávám foto. je fakt super... a vedle mě je moje Šárka B)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil supr.tomo dne 23 pro 2006, 17:54, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
supr.tomo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi Multivar

Příspěvekod Marios » 23 pro 2006, 09:40

Blahopřeju k bundě ale i k Šárce B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod roman.mara » 23 pro 2006, 13:50

obojí ti moc sluší .... pozdravujeme
B)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod Daelimek » 23 pro 2006, 15:09

Vypadáš v tom moc dobře,tak namakaně :cyclops: a o Šárce nemluv jako o věci,prej TO vedle,asi by se jí to nelíbilo.. :rolleyes:
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod supr.tomo » 23 pro 2006, 17:57

[quote=Daelimek]Vypadáš v tom moc dobře,tak namakaně :cyclops: a o Šárce nemluv jako o věci,prej TO vedle,asi by se jí to nelíbilo.. :rolleyes:[/quote]

máš pravdu, už jsem to změnil, psal sem to skoro v 1 ráno a už se mi chtělo spát :cyclops: :( :stare:
a je fakt že se jí to moc nelíbilo :)) ba ne smála se tomu
Naposledy upravil supr.tomo dne 23 pro 2006, 22:46, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
supr.tomo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi Multivar

Příspěvekod KYBLOS » 23 pro 2006, 23:15

Všem přeji moc hezký vánoce, plno dárků, hodně zdraví a taky šťastnej novej rok se stálou chutí zajezdit si na skútru :mrgreen:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 24 pro 2006, 11:02

KYBLOS: anooo B) preji vam hodne stesti,zdravy a stesti v silnicnim provozu taktez :p
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Daelimek » 24 pro 2006, 11:13

Nebe je poseto tisíci hvězdami,z oblohy přilétá andílek maličký.Na objem obláčků přináší přáníčko,přeje vám lásku,zdraví,štěstíčko.Krásné Vánoce přeje Tom... :)
Naposledy upravil Daelimek dne 24 pro 2006, 11:14, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Cyclops » 25 pro 2006, 22:06

:cyclops:Co je dulezitejsi stesti nebo zdravi :thinking:
Gramatika CO TO JE
Uživatelský avatar
Cyclops

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 744
Registrován: 03 pro 2006, 23:11
Bydliště: Chomutov tel 773679306
Skútr / moto: B650 rv2003
Tuning / úpravy: trochu oklepanej a odŕenej

PředchozíDalší

Zpět na Volná diskuze

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků