Cau. Resim stejny problem.Taky pomalu zavrhuju nejakou malou 250tku (Leonardo)a pokukuju po nejakem Maxikovi.
Libi se mi Malaguti Madison 400 a Kymco Xciting. Nabidka ojetin (vetsinou z Italie)jsou cenove velicelakave,ale ja to chci hlavne na cestovani i za hranice, tak nevim zda bych tomu mohl verit. Existuji jiste zachovale a kvalitni kousky (treba Burgman od dbara-puvod myslim Nemecko),ale uz je to risk. Ja si rikam, ze jestli jit do ojetiny z roku 2003 za 100 litru, nebo do noveho za 160,tak to radeji nova.
Jasne,kdyz koupis zachovaly kousek za 100 litru,tak jsi vysmaty a stastny clovek, ale co kdyz ne, z toho bych se pos..... navalit do toho desitky tisic za opravy.
Ideal by bylo si tam pro tu ojetinu dojet sam, vybrat si,ale bohuzel nejsem profik.
Koukal jsem se a je tu nekolik firem (treba CAC)ktere ti umozni vzit si skutr na splatky (at leasing nebo uver). Ja bych byl radeji pro uver,pac je to tvoje hned a ne az po zaplaceni posledni splatky.To si teda radeji pujcim a budu to 3 roky splacet, nez abych 3 roky setril a teprve pak si to koupil...to je ztrata 3 roky
Takze jak to vidim ja asi 3 moznosti...bud si koupim "zarucenou" ojetinu od znameho cloveka,necham si firmou dovezt ojetinu ze zahranici (s tim ze tomu firma rozumi a pokusi se koupit dobre) a nebo nove. To vse zalezi jen na tvych financich. Je to jak v podnikani, pokud budes riskovat, tak se ti to muze vyplatit,ale nemusi...
Ja mam na rozhodnuti cca 2-3 mesice,pac cekam az budu delat papiry na vetsi.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:36, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů