od zdeny65 » 09 srp 2015, 07:57
Zdar,tak jsem se prolouskal až na konec.
Já to vidím asi tak:
Motorkáři ať už jezdí na čemkoliv,obvykle z křižovatek mizí tak rychle,že než řidič vůbec zareaguje na zelenou,tak jsou už dávno někde jinde.Proto i já dělám to samý.Postavím se vedle auta,pakliže to situace umožní a startuju.Jestli budu čekat v koloně,zabírám místo další plechovce a úplně zbytečně.Pakliže je situace na světlech,stojí dvě,tři auta,tak tuto variantu nepoužívám.
Zkušenosti za poslední dobu:
Upřímě můžu říct,že se najde jen minimum ,jak se říká plechovkářů,který brání předjetí a spíš naopak zajíždí ke krajnici a pouští před sebe.Když jedu v autě,tak to dělám taky.Jde především o to,že přeplněný silnice autama,ve štrůdlech stojící desítky minut a v tom čeká deset,dvacet motorek.To beru docela jako nesmysl.Logicky jedna motorka zabírá to samý místo,co jedno auto.Proto asi byly vymyšlený skútry a lehčí motorky,aby se ubralo na počtu aut.
Pakliže vím,že mám stroj dostatečně rychlý,zkušenosti a přehled o dění na silnici,tak přece nepojedu za osobákem,který řídí děda v klobouku rychlostí o polovinu pod limit,nebudu stát ve šňůře padesáti aut.Proto jsem si skutra pořídil,abych se těch parádních zážitků zbavil.
Jsem zastáncem toho,že pakliže je v obci padesát,tak jedu padesát a ne čtyřicet.Mimo je devadesát,tak proč se jezdí sedmdesát?No protože se vždycky najde ten "nejrychlejší",který jede jako první.