Tákže....asi hodina strávená v garáži , necítím kolena, necítím záda a za krkem pomalu chytám křeč. Nehorázná drbačka, musel se sundávat i vzduchový filtr, tak špatnej přístup není snad nikde, nedalo se tam dostat s klíčem, no strašný. Šrouby na variátoru pohoda,ale co mě čekalo za pohled pod krytem kovovým? Další kryt
ten svrchní byl asi jako kosmetickej nastříkanej na stříbrno, pod tím je další pevnej z hliníku. U toho to bylo horší...šrouby držely jak ďas, hlavně ten přístup nehoráznej, takže já kolenama a loktama na zemi a tlačil sem gola sadou...
no pěknej pohled ... tákže jsem zjistil to že mám úplně ochozenej tisícihran, budu muset vyměnit. Akorát nevím jak to půjde povolit ta matice z jedné strany, pohybuje to válcem, někde jsem už o tom četl že se to musí zajistit jakýmsi stoprem, no asi budu muset koupit aji to
... podložka se dívám 140 kč, budu brát rovnou obě, no zase pěkně vyhozený peníze za takovou kravinku...asi si na to pár dní počkám musím objednat
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125