Zaslechl jsem správně, že velko-městké modely Hồ Chí Minh a Mao Ce-tung budou mít huštěny pneumatiky kyslíkem s napojením do kokpitu, a to pro přežití v případě náhlé nevolnosti pasažerů následkem nadýchání výfukových splodin z okolního hustého provozu příp. ze stroje samotného ? V té suvisloti bych předpokládal, že u modelu Fly bude v pneu Helium ? Dále vodní či podvodní verze modelu zvaná "Yellow submarine"("žlutá" na počest tvrdě pracujích dělníků v zemi původu - na obrázku pochopitelně větší částí pod vodou) má udajně v pneu mít CO2 kvůli nadnášení. Vývojáři prý dali hlavy dohromady nad sklenkou sodovky a spásná myšlenka byla na světě. Nejsem chemik, jen jsem to slyšel.. Je to pravda nebo si jen dělal někdo srandu
U všech modelů bude v pneumatikách spermium. Proto všichni čekáme na svoje majroudy tak dlouho. Chvilku trvá, než se náplň do všech prodávaných skútrů "vyprodukuje". Speciálně pro produkci této náplně vznikla megalomanská hala kousek od Pekingu, kde pracuje sedm miliónů mužů ve 4 směnách za pomocí tohoto přístroje:
Výhodu to má, alespoň dle tvých zaručených info o druhu náplně, i při přídném defektu na cestě. Průpich tak lze jednoduše a mnohdy i trvale eliminovat. Kam se hrabe Ultraseal, že
Edit: ovšem může-li vůbec k defektu dojít u takového majestátu
V Číně jsou si vědomi, že Kymco prostě chystá opravdu něco velkého, a proto ihned v zájmu lidu zasedli a jednají o tom, kdo si to bude moct koupit a zda takovou pokrokovku pustí na trh. Doufám, že nebude pořeba červená legitka kluci.
Před nebeskou branou se sejdou tři motorkáři jezdící na Suzuki, Hondě a KYMCO. Suzukář se hned cpe první dovnitř, ale sv. Petr mu říká: "STOP, synu, tys celý život jezdil rychle jak čert, to bylo samé hen, heen, heeeeen, místo tlumičů laďáky a tím kraválem jsi plašil babičky a ještě jsi z toho měl legraci, marš do pekla!" Jezdec na Hondě už si neni tak jistý a nesměle říká:" A co já, sv. Petře, já jezdil potichu jako vánek, však to znáte - Hoooóón-daaááá..." Ale sv. Petr mu povídá:"To jo, ale křižovatky jsi projížděl na červenou a policajtům jsi nezastavoval, hybaj do pekla!" Ten třetí v řadě už to ani nezkouší, zastydí se, sklopí oči, smutně se otáčí a chce následovat svě dva motokolegy, ale sv. Petr mu říká:"Ale kdepak, jen pojď dál milý synu, vždyť já vím, že jsi celý život jezdil na KYMCU, ty už sis prožil peklo na zemi!"
-- 11. 7. 2014 00:12 --
What'sa KYMCO?" můžete se ptát. Podle názoru Scooter Underground, KYMCO (Kwang Yang Motor Company, Ltd) je jedním z největších výrobců dvou kolových vozidlech, které jste pravděpodobně nikdy neslyšeli. KYMCO je tchajwanský výrobce motocyklů a skútrů. (Pokud jde o kvalitní skútry, Tchaj-wan je na vrcholu haldy - nepleťte si Tchaj-wan s Čínou!) Společnost byla založena v roce 1963, první KYMCO vyrábí motory a kompletní malé kola na základě licence pro Honda 30 let před vytvořením své vlastní značky skútrů a motocyklů. KYMCO je na světě páté největší výrobce skútrů a motocyklů. Dlouhá lídr v oblasti kvality, spotřeby paliva, a všestrannost, dnes KYMCO vyrábí skútry, motocykly a čtyřkolky na pět závodů v Asii, včetně hlavního zařízení ve městě Kaohsiung.
KYMCO je největší výrobce skútrů na Tchajwanu (žádná maličkost), a v současné době vyváží do 88 zemí po celém světě. Všechny rostliny KYMCO používat nejnovější technologie pro strojírenství a výrobu spolehlivých motoru, podvozku a dalších složek. Od roku 2004, KYMCO byl oficiálně akreditována pro ISO-9001 kvalita ve výrobě; KYMCO se zavazuje k maximální spokojenosti zákazníka a neustálé inovace, s využitím nejmodernějších nástrojů CAD / CAE přinést vynikající techniku a design svých výrobků.
V Kanadě, KYMCO je distribuován přes BECO Motors Ltd Po potýkal s mnoha výrobci, na Scooter Underground, můžeme s jistotou říci, že KYMCO je jedna z nejlepších společností, které se zabývají, jakou jsme kdy zažili - opravdu záleží na kvalitě a spokojenosti zákazníků . Ve Spojených státech, distribuce, je pomocí KYMCO USA (50% vlastněna mateřskou společností), se sídlem, marketingu a distribuce se středem v Greenville, Jižní Karolína. KYMCO se zaměřuje na budování dobrého jména značky a podíl na trhu přes vynikající hodnotu, časté nových produktů, strategických partnerství s průmyslem, a vynikající výsledky v oblasti podpory dealerské sítě.
KYMCO má partnerství s mnoha známějších firem jako Honda a BMW.
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek
Re: MyRoad Gang - volná diskuse
11 črc 2014, 11:24
byl jsem zjistit v bance aktuální kurz východo-Bangladéšské drachmy(ObD) a Česká spořitelna s ní neobchoduje,Komerční banka taky ne,v Živnobance ji ani neznali,uspěl jsem až ve Fíhabance,kde byl kurz 100 Kč- 2,76 kg ObD a v Elahop banka dávala dokonce 2,81 kg za 100 Kč.Potěšující je,že dávají za tuto měnu víc při výkupu než za nákup a to bez poplatků.Bohužel tato měna neexistuje v papírových bankovkách(s vyjímkou 5000000ovky) a má v ČR jen jeden výběrový bankomat a to v Ustí nad Labem v Matiční ulici. Ještě jsem zaslechl,že do islámských zemí se bude dodávat model HO CHI MINH s flexi kloubem na bázi hadicové rychlospojky s důvodu zachování tradičního způsobu cestování.Podle koránu jde(jede)v čele vždy muž,následován ženou,toto pořadí se mění pouze při průjezdu minovým polem.Islám zakazuje ženám řídit motorové vozidlo,čili dojde jen k jednoduché a rychlé výměně přední a zadní časti(budky) Do Afganistánu,Sýrie a do pásma Gazi se zvažovala levnější verze HáM Meek Voůů,(v překladu Aby se vlk nažral a koza zůstala celá),jedná se o model vybavený zpátečkou,aby bylo lze minové pole procouvat a zachovalo se pravověrné pořadí
Naposledy upravil tatík dne 11 črc 2014, 12:16, celkově upraveno 1
Tak jsem se chtěl na youtube podívat, co to vlastně ja za mopeda, který je tu tak propírán a první video které na mě vyskočilo mě hned přesvědčilo o tom, že to opravdu nebude žádné ořezávátko http://www.youtube.com/watch?v=M-xOTzxseIo zřejmě to vyrábí i v nějaké Army edici