od foky » 10 črc 2014, 11:45
Tak aktuální zprávy z Kaohsiungu:
Kymco MyRoad 1600 bude mít opravdu desetiválec 1596ccm, ale s biturbem. Původní výkon prototypového motoru bez biturba (18kW) vzrostl na 19,6kW. Dodatečná montáž biturba se tedy opravdu jeví jako opodstatněná. Další info potěší naše křehké květinky a zástupkyně něžného pohlaví. Ovládat MyRoad 1600 bude totiž i přes váhu 690Kg lehčí než kdy jindy. Kromě posilovače brzd, posilovače řízení, posilovače zrychlení a posilovače stojánku bude na skútru i elektrohydraulický posilovač blinkrů a elektromagnetický posilovač sedla (velmi fikané elektromagnetické řešení, kdy se sedlo elektricky otvírá a po otočení polarity aproximativně perhumidních magnetů celé intenzivně vibruje).
Cosetýče rámu, tak hlavní konstruktér Kwang Yang Ming Ping Pong prozradil včera na tiskové konferenci v Kambodži pouze materiál a konstrukci. Rám bude z chrommolybden-titano-uhlíko-zinku, bude čtverný příhradový, a prý se máme těšit hlavně na sváry.
Další info snad Kymco prozradí na nedělní tiskové konferenci v Angolské Luandě.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...