Diskuze o čemkoli.
17 črc 2014, 18:40
Teď už to můžu prozradit: "MÍSTO PŘEDNÍHO SVĚTLA BUDE KŘIŽÍKOVA OBLOUKOVÁ LAMPA"
17 črc 2014, 19:01
Asi nějak takto??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
17 črc 2014, 22:21
to se jim moc desingově nepovedlo,ten skůtr tu lampu vyloženě hyzdí
30 črc 2014, 13:40
Nové zprávy o Kymcu z Německa. Vzhledem k nezastavitelné čekací listině, kterou jsme naštěstí obsadili v předních příčkách museli zaměstnat více lidí, než měli v plánu pro příští pětiletku. Takže i Turci přestali prodávat na německých předměstích kebab a šli k pásu.
Máme se na co těšit
30 črc 2014, 13:55
To je dobrá,ale i špatná zprava.
Chudák Dándí každý normální skútrista ví jak je Dan na kebab ulítlý a co chudák bude jíst když pojedeme na vyjížďku do NDR.
Já si myslím že Danovo napapaný pupík je přednější než pár černých rukou na montážní lince v NDR.
30 črc 2014, 13:58
Rozhodování bude pro Dandiho těžké. Kebab....kymco.....Kebab......kymco.........když já Nevim :'(
30 črc 2014, 13:58
Po vzoru Slunce seno : To je jedno, to je taky od K
I když inspirace pro Dándího, že by mohl požádat o zvláštní výbavu, kdy by v kufru měl rožeň s tím obrovským kuželem masa a v předních přihrádkách grileček na pita chleba a kráječ.
30 črc 2014, 15:17
A zas maj nad čím přemýšlet kluci šikmooký. Jen abych se nemusel postavit zase na druhou stranu barikády a nadávat na Kymco, to v případě, že budou Turci v továrně a Kymco pořád bez grilu. Děkuji že na mě chlapci myslíte.
30 črc 2014, 22:06
to by mě zajímalo,to technický řešení otáčení toho rožně,jestli by bylo možný z variátoru pomocí kuželových ozubených kol a hřídele přes třístupňovou planetovou převodovku s viskozní spojkou při volnoběžných otáčkách motoru upravit opravdu chutný kebab,samozřejmě při stání na bočním stojánku,aby omastek mohl volně odtékat.Protože řešit to elektrický,pomocí dvou 180 Ah baterek by přece jen nepříznivě ovlivnilo hmotnost stroje.Jsem zvědav,jak si s tímhle ůkolem poradí hlavní konstruktér a jeho 213ti člený tým spolupracovníků.Mimochodem,slyšel jsem,že jedním z technických poradců je i sám Chuck Noris,který jak známo dokáže všechno
30 črc 2014, 22:11
Myslim, že tam bude královská hřídel, jako byla na Jawě 500 OHC.
31 srp 2014, 14:16
Tak vážení Čekatelé, toto je zpráva pouze pro vás. Já čekatel s poř. č. 371 musím konstatovat, že se Kymco na našem výletě napříč Řeckem drží. Za tři dny 2130 km a bez jediného sebemenšího zaváhání či problému. V Maďarsku jsme to rozdivočili na dálnici skoro na dvě stě, tady už silničky v horách i podél moře, ta pravá kochačka. Dnes jsme si naordinovali přestávku u moře na Peloponésu a zítra to pomažeme podél západního pobřeží už na sever někam k Volosu. Na vyžádání vám mohu poslat v SZ jak je na tom mé věrné Kymco, jak se drží cestou i necestou. Fakt bezúddržbová věc. Dělá nám radost. Tak všem zdar. D + K
31 srp 2014, 22:42
Pevně věřím že tu 3000vku dáte B-) hezkou dovču přeje čekatel č.412
02 zář 2014, 21:05
3300 PADLO DNES NA THASOSU jen ten Kymčák to v rámci těch ujetých 3000 km nějak nevydřžel a mezí Larisou a Tesaloniki se odpojil. Čert ví co tím sledoval, u mě se měl jak v bavlnce.
06 bře 2015, 06:47
Luca_69 píše:Tak to mám smůlu.. ale víte co, já na rozdíl od Vás mám certifikát na testovací jízdu..heč, hele
DSC_3531 H – kopie.jpg
Nechci být nějaký pedant, možná tě už někdo peskoval, ale zde si vůbec neprezentoval ten SUPER zážitek z jízdy.
06 bře 2015, 10:59
To skoro vypadá, že ten zážitek byl tak "super," že se z toho musel otřepat nákupem Deauvilla