od tatík » 30 črc 2014, 22:06
to by mě zajímalo,to technický řešení otáčení toho rožně,jestli by bylo možný z variátoru pomocí kuželových ozubených kol a hřídele přes třístupňovou planetovou převodovku s viskozní spojkou při volnoběžných otáčkách motoru upravit opravdu chutný kebab,samozřejmě při stání na bočním stojánku,aby omastek mohl volně odtékat.Protože řešit to elektrický,pomocí dvou 180 Ah baterek by přece jen nepříznivě ovlivnilo hmotnost stroje.Jsem zvědav,jak si s tímhle ůkolem poradí hlavní konstruktér a jeho 213ti člený tým spolupracovníků.Mimochodem,slyšel jsem,že jedním z technických poradců je i sám Chuck Noris,který jak známo dokáže všechno
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300