Diskuze o čemkoli.
11 črc 2014, 12:55
Vzhledem k připravované ekologické normě EURO 16 bude EU verze vybavena aktivní recirkulací výfukových zplodin skrze helmu řidiče. Další úpravou projde katalyzátor nesoucí název "Vidlofresh" pro památkové venkovské oblasti a skanzeny, kdy místo stávajících filtračních prvků v něm bude instalován kraví nebo prasečí trus z důvodu absolutního pohlcení zápachu spalin, kdy bude přítomna pouze tzv. domovina.
12 črc 2014, 08:17
Vážení úžasná zpráva, dnes v noci (díky časovému posunu) se mi podařilo spojit e-mailem a následně skype (s pomocí google traslátoru) s generálním ředitelem pro sport v společnostech Kymco a podařilo se mi získat exkluzivní nové informace, které jako první na světě budete číst právě vy.
Společnost Kymco vzhledem k výjimečnosti stroje a nebývalému spěchu MyRoad, zvláště pak s jeho nastavitelným podvozkem chystá s tímto skútrem jako s prvním ve světové historii vůbec, účast na Rallye DAKAR 2015 (Argentina-Bolivie – Chile).
S tímto se loučím a jdu prospat probdělou noc.
12 črc 2014, 09:27
Výhodou určitě bude to, že jezdec bude díky tomu super podvozku moci stále sedět, takže se narozdíl od těch stále ve stupačkách stojících géesáků, hondařů atd. prostě neunaví.To by mohly být slušné výkony
12 črc 2014, 10:21
Nevíte jak to vypadá se spekulací, že Kymco vyvíjí pro Dakar nový třítaktní véčkový jednoválec o obsahu 444ccm?
12 črc 2014, 11:17
Vo svetle tohto vlakna mi aj tak ako najvacsia ironia pride fakt, ze BMW C600 a C650 GT maju motor prave od Kymca, alebo ze Kawasaki ma svoju J300 tiez od Kymca. Mimochodom priaznivci a majitelia japonskej Yamahy asi tiez vedia, ze motory v niektorych modeloch ich skutrov su talianske Minarelli a takto by sa dalo pokracovat. Ale inak som sa na niektorych prispevkoch pobavil, takze pokracujte kluci
12 črc 2014, 11:44
foky: Kymco to má dobře spočítané, že třítakt by měl mít teoreticky dvakrát větší účinnost než známý Cimrmanův šestitakt.
Třetí a čtvrtý takt - expanze a výfuk - budou sloučeny do jednoho - exploze
Akorát nad tím uspořádáním ještě trochu spekulují. V překladu do tajwanské čínštiny jim "V" vyšlo jako "
在" a teď se jim tam ten válec potvora nechce vlézt
12 črc 2014, 12:54
No právě vždy je na co to svést.
Tohle vlákno je recesi a pobaveni ne uraženi
12 črc 2014, 13:07
Moudří pochopí s všechny ty suzuki a hondy prodají. Je to totiž jediná rozumná cesta. Kymco má dnes už licence úplně na všechno. Takže i nový podvozek pro suzuki se schvaluje firmou Kymco. My to tu víme. Ale i tak díky za osvětu
12 črc 2014, 13:38
Nevím jaké má modely Honda vyráběné Kymcem, ale Kawasaki J300 určitě a ty skútry BMW jakbysmet. Také to podle toho vypadá...
Je těžké to zkousnout, chápu
Odesláno z mého U8815 pomocí Tapatalk 2
12 črc 2014, 15:52
Chybí tu ještě poznámka že my roud je vyráběny v licenci hondy. Plasty s licenci suzuki apod
12 črc 2014, 16:01
A kontrolu kvality dělá Yuki.
Odesláno z mého U8815 pomocí Tapatalk 2
12 črc 2014, 17:49
Milý tomikm, honda piš prosím tě spisovně a to Hondááááááááááá. Děkuji
Za druhé, nejsem si jist, že ostatní značky to mají jak ty píšeš. Jediné co vím je to, Kymco MyRoad 700 je zaručeně stroj vážící 300 kg a má tak nějak štelovatelné tlumiče a těším se až nám to někdy po Praze ukážeš jak to kličkuje v zácpě, protože chci vědět do čeho jdu než to koupím. Jistě to bude zajímat i ostatní.
12 črc 2014, 18:16
ale třeba na motor s proměnným počtem válců mělo Kymco patent už v roce 1983,1984 a pak ještě v letech 2003,2004 a 2006,kdy bylo jednobodové vstřikování nahrazeno 4,5 bodovým a v katalyzátoru se otočil směr proudění,což postupně převzalo nejen BMV,ale například i Toyota u dieslového šestiválce v modelu Hilux