@Dzumigar: Za mna: presiel som z motoriek (V-Strom, Varadero) na skutra (SR MAX). Mal som na to dovody, motorka je maximalne neprakticka, ja som jazdil len vikendy + nejaka ta povinna turistika, Alpy, Dolomity. Do prace sa mi to vsak tahat nechcelo. Na skutri jazdim stale, ked je pekne pocasie auto nevytiahnem z garaze aj cele tyzdne. Teraz jazdim do prace uz asi dva tyzdne aj ked je chladnejsie, ochrana pred pocasim je na skutri lepsia. Prechod na skutra vobec nelutujem. Ale.... musim priznat, ze obcas mi chyba na vyletoch vykon, moznost bezpecne predbiehat. Som viac kochac, vysoke rychlosti ma nelakaju, ale sem-tam si chcem uzit aj sportovejsiu jazdu, alebo si skratit presun po dialnici. Na take nieco uz skuter nestiha, vykonom, brzdami ci podvozkom. Celu zimu rozmyslam co s tym, vyhod skutra sa vzdat nechcem a v garazi mam miesto len pre jednu motorku. A navyse mam toho talianskeho prskoleta rad
Uvazoval som nad T-Maxom, ale ta spotreba a cena nic moc. Maxiskutre typu Burgman a spol. mi nerezu a podvozkovo su to stale len prerastene skutre. Tesil som sa na X-ADV, ale ako ty, bol som sklamany. Kedysi davno som sedel na Integre a tak nejako bola v uzadi mojich preferencii, najma pre nie prilis dobre rieseny priestor na moje dlhe nohy. Ale pozrel som sa na nu este raz pozornejsie, priestor mam tak akurat s malou rezervou pre kolena, inak je vsetko OK. Je sice taka nejaka bez emocii, nemastna neslana (typicka Honda), ale pre mna je to momentalne jedine rozumne riesenie. Zachovava si pohodlie skutra a k tomu pridava nieco z vlastnosti motorky. Vykon dostatocny, kvalita spracovania prikladna, len ten podsedlovy priestor by mohol byt vacsi, ale nevadi prdnem na nu moj plechovy adventure kufor a bude
Nazory ako "mackopes" a pod. ma nezaujimaju, ja nejazdim pre image, kazdy sme iny a som rad, ze Honda mala odvahu priniest na trh nieco co vyhovuje mojim potrebam. Skoncilo to tak, ze Integra je objednana a Aprilka zostane sluzit na chalupe.