Tomulator: zrovna tak správná odpověď je 16, 15, 14, 13.. Když není zadáno, že každý byl alespoň někde - tak to má víc řešení..(16 bylo tam i tam a 4 nikde, 15 tam i tam a 3 nikde..)
Jinak ale souhlas s Jimmym, ve škole by děcka měli naučit nad úlohou logicky přemýšlet, ne jen tupě počítat a hledat vzorec do kterýho dosadit..
Takových nejednoznačně zadaných úloh vídám v materiálech ze školy u syna mraky a někdy fakt pěním...
Zrovna nedávno byla v prvouce úloha typu kdy může přejít vozovku, jedna z odpovědí byla "auta stojí".. Tak mu říkám že vozovku můžeš přejít i když auta nestojí, ale jsou dostatečně daleko abys stihl přejít.. Nelze snad čekat až všechna auta v dohledu zastaví..

Hádejte jestli to měl dobře..
